hansanders
Startmotor
Bij de laatste oliewissel viel me op dat de hoezen van de stuurkogels open liggen.
Ik wilze de spoorstangeinden (compleet) gaan vervangen, maar loop tegen het probleem aan dat er 2 varianten (afmetingen) voor mijn auto beschikbaar zijn.
Nu heb ik ze zelf al even pogen op te meten, maar weet niet hoe de afmetingen gehanteerd worden. Want ik kan alleen een match vinden als ik meet tot op het hart van de kogel (waar de moer en de bout zitten, zeg maar)
Mijn vraag is dus: hoe worden de afmetingen vanstuurkogels / spoorstangeinden gehanteerd? En hoe kan ik nameten welke versie ik nodig heb?
Onderdelensites geven ook wel een vermelding van 'tot chassisnummer XXX' alleen wordt daar een letter-cijfer combinatie gegeven waarvan de letter niet voorkomt in mijn chassisnummer. Zou ik de letter negeren, dan klopt die aanwijzing weer precies niet met mijn meet methode (mocht die toch kloppen)
Wie kan mij in de juiste richting helpen?
Mocht het nog uitmaken, het gaat om een Octavia 1U, 18T motorcode AUM.
Ik wil
Nu heb ik ze zelf al even pogen op te meten, maar weet niet hoe de afmetingen gehanteerd worden. Want ik kan alleen een match vinden als ik meet tot op het hart van de kogel (waar de moer en de bout zitten, zeg maar)
Mijn vraag is dus: hoe worden de afmetingen van
Onderdelensites geven ook wel een vermelding van 'tot chassisnummer XXX' alleen wordt daar een letter-cijfer combinatie gegeven waarvan de letter niet voorkomt in mijn chassisnummer. Zou ik de letter negeren, dan klopt die aanwijzing weer precies niet met mijn meet methode (mocht die toch kloppen)
Wie kan mij in de juiste richting helpen?
Mocht het nog uitmaken, het gaat om een Octavia 1U, 18T motorcode AUM.