Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LM002 zei:
Stif zei:Ik denk zomaar dat die 911 ooit weer op de weg komt, sommige mensen zijn daar handig genoeg in.
D. Elzinga zei:Gaat helemaal goed komen. Spuitbus van de Gamma, stoelhoezen van de Action en Keverblokje van Marktplaats, en dan gewoon weer rijden met die hap.
rode E kadett.
V Roozendaal zei:Voor mij is het lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb maar...
Heb even geen idee meer hoe ik hier foto's kan plaatsen.
ginkelvanmichiel zei:rode E kadett.
toevallig een foto?
V Roozendaal zei:https://s242.photobucket.com/user/Formule1nr265/media/7cf928a4-79d0-4e88-9914-bd833b0ad052.jpg.html
https://s242.photobucket.com/user/Formule1nr265/media/ff8aac18-f3af-410e-903b-db493278120f.jpg.html
https://s242.photobucket.com/user/Formule1nr265/media/58cb58f8-ea2a-4f54-a1bb-b8c745888cf7.jpg.html
Foto's van mijn post van gisteren.
MWH zei:Ineens een paar bekenden hier. Die BX is de ex van een BX-vriend van me (die gelukkig nog een andere BX heeft). Hier zijn topic over die auto, verkocht in 2013. En de eerste Daf, met hippie-beschildering, heb ik wel een aantal keer zien rijden en twee jaar geleden ook op de foto gezet. Zo slecht leek hij niet.
Trix zei:Wat is jullie ervaring met Rutte?
Ik heb er altijd heel leuk kunnen kopen, maar sinds een maand of 2 zijn de prijzen dermate hoog geworden dat ik er niets meer kan halen. Ik kocht er regelmatig mooie dingen zoals xenon verlichting. Inimddels kost dat daar 100 tot 200 per lamp, terwijl ze op marktplaats voor 5 tientjes staan (Espace, Vectra C, Laguna). Vroeger betaalde ik altijd rond de 40 euro per lamp als ik het zelf demonteerde.
Heeft iemand dezelfde ervaringen recentelijk meegemaakt, of trof ik ze op een slechte dag?
D oh zei:
Stif zei:De eigenaar had hem voor een scheet en drie knikkers even op MP moeten zetten, dit staat ook al op het kenteken![]()
neem wat foto's voordat hij opgehaald word of tijdens...scheelt weerFuego 81 zei:Na lange tijd meld ik me weer op het Aw-forum met een nieuw account maar dezelfde nickname. In het verleden postte ik ook wel eens in het sloperijen topic. Nu heb ik een verzoekje. Mocht iemand binnenkort bij de Populier in Rotterdam zijn, dan ben ik benieuwd of iemand deze auto ziet. Vandaag is de trieste dag dat mijn vaders auto wordt opgehaald voor recycling. Het gaat om een donkerblauwe vijfdeurs Renault Megane 2.0 RT phase 1. Kenteken TH-XX-94 uit 1998. Mijn vader kocht hem in 2002 en hij bleef sindsdien in de familie. De kosten worden nu te hoog, dus helaas tijd voor afscheid. Het liefst had ik hem voor de toekomst bewaard. Als je deze Renault als wrak tegen komt, ben ik erg blij met een paar laatste foto's. Alvast bedankt voor de moeite.
Mijn zus heeft vanmorgen een paar plaatjes geschoten gelukkig. Maar als ik foto's kan bemachtigen als hij in het vernietigingsproces zit, is dat een welkome aanvulling. Helaas heb ik zelf geen kans om binnenkort daar nog even te ga kijken.Quatrelle zei:neem wat foto's voordat hij opgehaald word of tijdens...scheelt weer![]()
Astrawez zei:
Manuel 8587919 zei:Goedemiddag allen,
Weet iemand toevallig nog een demontagebedrijf waar een Opel Kadett E2 staat (liefst cabrio). Ben nog op zoek naar diverse onderdelen.
Ik hoor graag als iemand iets weet.
Met vriendelijke groet,
Manuel
Astrawez zei:Manuel 8587919 zei:Goedemiddag allen,
Weet iemand toevallig nog een demontagebedrijf waar een Opel Kadett E2 staat (liefst cabrio). Ben nog op zoek naar diverse onderdelen.
Ik hoor graag als iemand iets weet.
Met vriendelijke groet,
Manuel
Bij Van Zutphen in Veghel staan 2 GSi cabrio's. Of heb je specifiek E2 delen nodig?
Astrawez zei:Vorige week zaterdag ben ik even (lees: de hele middag) naar Roosendaal geweest waar een nieuwe sloperij is geopend. Het is net een Ikea parkeerterrein waar je overheen kan lopen en alles van de auto's kan demonteren. Bij de ingang kan je een kar(retje) pakken waar je je spullen op kan leggen. Alle parkeerplaatsen zijn genummerd, waardoor je niet naar een auto hoeft te zoeken als je specifiek voor één bepaalde auto komt. Overal staan palen met luidspeakers waar muziek uit komt en met de mogelijkheid tot het pakken van stroom (voor als je een slijptol oid wilt gebruiken. Als je klaar bent met sleutelen is er ook nog de mogelijkheid tot het wassen van je handen. Verder hanteren ze vaste prijzen per onderdeel, dus je komt bij de kassa nooit voor verrassingen te staan. Kortom: best wel een ideale sloperij!