Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D' oh zei:
Otto Oto zei:Audi had begin jaren '70 eenzelfde kleur die Tibetoranje heette.
Heb wel gezien dat er een sloop schuin tegenover zat, maar ben er niet geweest.Astrawez zei:Leuk om weer eens wat bij De Kok uit Tilburg te zien.
Bestaat die sloperij daar tegenover ook nog steeds? Ik was daar een paar jaar geleden. Dat was echt een mooi terrein met erg leuk spul, alleen de beste man wilde toen liever niks los verkopen.![]()
Gijs571 zei:Ik vind het echt jammer als er een groepje Primera's zo zielig bij elkaar liggen, mijn hart breekt helemaal wanneer er een echte SRi en Invitation tussen liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Officieel telt een sedan niet, want eigenlijk worden alleen hatchbacks door de RDW erkent, maar er zijn er toch een flink aantal in deze uitvoering uitgebracht. Deze zijn inderdaad te onderscheiden door de spoilerpakket, maar ze hebben ook een iets sportiever interieur.D. Elzinga zei:Is zo'n groene Primera met spoilerpakket per definitie een Invitation? Want dan ben ik er vrijdag kennelijk eentje tegengekomen:
![]()
D. Elzinga zei:Is zo'n groene Primera met spoilerpakket per definitie een Invitation? Want dan ben ik er vrijdag kennelijk eentje tegengekomen:
![]()
XBXG zei:Als je van dit soort natuurfoto's houdt, moet je eens kijken op dit topic met maar liefst 7819 pagina's vol prachtige foto's.