Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sierra ghia zei:Helemaal goed, ik verzamel even de gegevens van de gegadigden en heb al een app gestuurd dat er foto's gemaakt moeten worden.
Die zullen aankomende week gemaakt worden.
Een opsomming van wat ik zo even weet:
Kadett sedan 1.6 '89
Kadett station diesel '91
Kadett station, ik meen 1.6, '90
Kadett GSI Champion '88??
Kadett GSI 16V 3-drs diverse bouwjaren.
Kadett GSI 16V '89 ( ik meen 88K gelopen, duitse auto, aubergine )
Omega B MV6 sedan blok ok.
Omega B MV6 station, blok kapot meen ik.
Omega B 2.5 V6 station Irmscher pakket.
Kadett GSI 16V, compleet verrot maar blok is uitgevoerd met een Cosworth kop, kan dat?
Het betreft een speciaal geprepareerde motor, ik ben niet zo thuis in Opel maar ik heb destijds wel eens met dat hok gereden en het oversteeg de toch al niet trage 16V's.
@Sierra ghia, mijn broertje heeft interesse in Kadettjes, kan hij eens gaan kijken??
In de Opel-scene zal hij bekend zijn maar hij moet opruimen en veel gaat weg.
Er zit best net spul tussen maar ook die beyond reparatie zijn.
Ook liggen er aan Opel Gsi en MV6 onderdelen een aantal auto's in onderdelen, het gaat eigenlijk nergens meer over.
Hij heeft ook een compleet Calibra turbo blok liggen en al wat niet nog meer.
Sierra 2.3 Ghia '84 ( weet niet of deze weg gaat )
Sierra 2.0 GT sedan Cosworth uitgevoerd, Cosworth interieur, kenteken is er al af.
Ook van Sierra's liggen er genoeg onderdelen, daar ben ik weer meer in thuis![]()
Ron H zei:Danny,
Zo'n groene Rover 400 heb ik destijds (nieuw) gehad. Mooie kleur, zeker in de showroom met grote stralers erop, kwam er hier en daar een mooie bruine/ gouden tint doorheen.
De kleur kwam pas laat in het leveringsprogramma en is niet veel verkocht, want men wilde BRG...
Deze R400 is precies van de bouwjaren waar de mijne ook uit stamde. Ik had een van de eerste die witte zijknipperlichten hadden, ook het motief van de beige binnenbekleding werd vanaf dat bouwjaar anders.
Mocht je nog een ingegraveerd kenteken uit de ruiten kunnen opmaken, ben ik benieuwd... misschien wel mijn oude auto.
Darkhorse zei:Die R18 (laatste foto) was toch verkocht??
Astrawez zei:Ik ben (ook) wel benieuwd waar deze dan staan en of je er ook foto's van hebt.Sierra ghia zei:Ik weet een dozijn GSI's te staan, hebben allemaal wel wat aandacht nodig ( de een meer dan de ander ).
Variërend van alle motorvarianten, een duitse 16V met slechts 80K op de klok tot belastingvrije 1.8 Ohc's.
-----
Gisteren ben ik weer even bij Verberk in Uden langs geweest. Er stond weer genoeg leuk spul. En de hele berg met wrakken was alweer opgehaald.
Bij binnenkomst viel me deze Astra SRi (= OPC-Line) op.
Met héle dikke wielen
Astra TwinTop
De 403 stond er nog wel
Ford Fiesta ST 500
En daarvoor deze geweldige Calibra V6!
met een nog geweldiger interieur!
...
elarmario zei:Astrawez zei:Gisteren ben ik weer even bij Verberk in Uden langs geweest.
die V6 velgen zoek ik al een tijdje
Jep. Daar druk je zo een Vauxhall logo op.BeWo zei:Op de Google kwam ik deze Vauxhall tegen:
https://motorhog-breakerimages.s3.amazonaws.com/BreakerImage_78743746-a4e1-4701-94dd-9f9b80df508a.jpg
Is dat Opel-patroon achter het (verdwenen) logo normaal? Of had iemand een Opel-grille op z'n Vauxhall geschroefd?
Astrawez zei:Jep. Daar druk je zo een Vauxhall logo op.BeWo zei:Op de Google kwam ik deze Vauxhall tegen:
https://motorhog-breakerimages.s3.amazonaws.com/BreakerImage_78743746-a4e1-4701-94dd-9f9b80df508a.jpg
Is dat Opel-patroon achter het (verdwenen) logo normaal? Of had iemand een Opel-grille op z'n Vauxhall geschroefd?![]()
BeWo zei:Edit: ja dus. Vauxhall Insignia's schijnen nogal eens hun emblemen te verliezen, met dit tot gevolg. Kan me niet herinneren dat dat bij de Opel-variant een veelvoorkomend probleem is.
Stif zei:Maar ook bijzonder is de gsa, je zal toch een deur of raam zoeken.......
rzasa zei:Stif zei:Maar ook bijzonder is de gsa, je zal toch een deur of raam zoeken.......
Ja, een rechter achterdeur bijvoorbeeld.
929V6 zei:Zijn Scirocco's niet meer gewild in de autocross?
flat412 zei:929V6 zei:Zijn Scirocco's niet meer gewild in de autocross?
Ik mag hopen van niet..... Door "de cross" zijn een alle nederlandse ABT VR6 golfjes 3 ook al verdwenen
Audi80Coupé zei:Jazeker wel, en ze beginnen ook langzaam maar zeker steeds duurder te worden! Het is dan ook een raadsel waarom deze op de sloop staat, of op z'n minst nog niet verder kaal gesloopt is...
Wat zoek je specifiek?Art1977 zei:Weet iemand nog een c15 of visa ergens op de sloop te staan?
Klopt! De Zafira ook. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ze niet op het veld ernaast eindigen.Jay DoubleYou zei:Die Senator heeft nog een geldig kenteken.
Astrawez zei:
D' oh zei: