Guest
Bedankt. En inderdaad jammer dat die kleuren verdwijnen. Voorheen had je nog mooi bruin, oranje, blauw, geel....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
danny1995 zei:Zou je misschien de volgende keer nog even kunnen kijken of die Polo GTI er nog is en er wat foto's van maken?
- Quatrelle - zei:Rijd de auto niet meer? zit er nog APK op? ik zoek een winterbeater voor een maandje ongeveer nl.
Een tijdje terug stond er nog een bij Van Der Feer in Lelystad.Twan238 zei:iemand de laatste tijd nog BX'en tegen gekomen?
Astrawez zei:Heel goed dat je dat Toyota-Hella grilletje hebt gered!![]()
Zonde van die Ascona. Daar zit nog wel wat hard plaatwerk op zo te zien.
En wie brengt er nou een auto op ATS Classics naar de sloop? Die kunnen nog best wel eens wat opbrengen.
De naafkapjes van die donkerblauwe Astra op de eerste foto die kom je niet heel veel meer tegen. Ik denk niet dat ze veel geld waard zijn ofzo, maar toen ik er een paar jaar geleden een paar zocht kon ik ze een hele poos nergens vinden. Uiteindelijk op de Duitse Ebay een setje gevonden.
Uiteraard.Micha D. zei:Ik zat echt te zoeken en te zoeken naar ATS classic's, maar kon ze niet vinden... Maar die onder die Golf zijn ATS cup's.
Micha D. zei:Ik zat echt te zoeken en te zoeken naar ATS classic's, maar kon ze niet vinden... Maar die onder die Golf zijn ATS cup's.
Micha D. zei:Geeft niet :T. Ik weet inmiddels exact wat voor velgen er op die sloop staan
Astrawez zei:Goede actie Danny!Hij ziet er (vooral ook op de foto's van vorig jaar) veel te goed uit om te slopen! De oud-eigenaar zal de grill wel aan de muur hebben gehangen voordat ie hem naar de sloop bracht.
Wat was eigenlijk de reden dat ie bij Van Olst is ingeleverd?
danny1995 zei:Hij staat nog bij de handel (of tenminste, het twijfelhoekje bij mijn weten). Maar ik denk niet dat men verwacht dat er nog veel geïnteresseerden zullen zijn voor ''een oude renault'' en hij daarom er niet heel lang zal staan. Zo ook de Croma en de Malaga van de afgelopen jaren, al stonden die al meteen achterop het terrein. Maar ook die waren in vrij nette staat.
Ik vermoed dat de vorige eigenaar wellicht is overleden en de auto daarom hier is terecht gekomen, maar ik weet het verder eerlijk gezegd ook niet.
En wie weet liggen de wielen + grill nog in de kofferbak![]()
gve zei:hoi Danny, ik zie op de foto van de Renault nog een ford Mustang staan de groene,
Wat is daar mee of was dat een klant auto?
groeten Gerwin