Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Mooie repo weer. Ik ben benieuwd hoe het nu met de Corolla gaat aflopen.![]()
Astrawez zei:Dat is dan weer jammer (voor de Corolla dan)..![]()
danny1995 zei:@Tim, had Rutte niet nog een Autobianchi liggen? Dacht dat ik die op onderdelenlijn voorbij heb zien komen.
Mooie foto's weer verder!
929V6 zei:Slooppremie, die bestaat toch al jaren niet meer? Ik vraag me af of gemeentelijke slooppremies als zodanig wettig zijn.
- Quatrelle - zei:Corolla bij Rutten was idd netjes. 1 kant had de wielkast en dorpel last van roest. Bij omdraaien van de sleutel sloeg hij nog bijna aan ook, maar accu was te zwak. Van 1e eigenaresse, met vorig jaar nog een grote beurt. Auto komt weg uit Barneveld, vlakbij mij. Grappig.
Heb toch veel leuks mee kunnen nemen. Nice!
Aardige lui ook daar.
Astrawez zei:Zoals gezegd inderdaad erg jammer van die (veel te nette) Kadett!![]()
Ik denk dat het ook wel mee heeft gespeeld dat hij als Lpg op kenteken staat. Dat komt de waarde niet ten goede, hoe netjes hij ook is.![]()
A.BRANDHORST zei:Speciaal voor Astrawez, vandaag gespot bij sloperij de Populier in Rotterdam.
Op het moment van de foto stond de motor nog rustig te draaien, een uur later 'verdween' de auto met hulp van een heftruck naar het terrein achteraan de sloperij (om gedemonteerd te worden) Het was nog een prima auto, slachtoffer geworden van de slooppremie in gemeente Rotterdam
Baur zei:Die Kadett is geen G3. Dus kom je op €206,- per kwartaal.
Gr Jeroen
Baur zei:Die Kadett is geen G3. Dus kom je op €206,- per kwartaal.
Gr Jeroen
PedigreePaul zei:Ook de Nederlandse taal wordt hier gesloopt en valt spontaan uiteen..![]()
viktor zei:de grijze kadett, mag gelijk weg naar de sloop .
viktor zei:plat er mee , die Kadett. in de toekomst geen Kadett 's meer zien in Nederland.
allemaal weg zijn . BAH , de kadeettje , dat ronde zachte bolletje..
Klassiekerrijder zei:Is de Volvo niet gewoon van een klant?
Klassiekerrijder zei:Is de Volvo niet gewoon van een klant?
Stif zei:Ja joh, dat denk ik ook die is van een klant!
toyotake30 zei:zonde van die carina
heeft die auto alleen schade aan de linker kant ?
D' oh zei:Zonde, deze Carina II leek van achteren door een paal of boom aangereden te zijn.
Stif zei:[/img]![]()
BX 1.4 van 1988 als sinds 1995 uit de roulatie,hij was toen 7 jaar oud.
Ook de AX mocht na 7 jaar al met pensioen.
y.wu zei:Stif zei:BX 1.4 van 1988 als sinds 1995 uit de roulatie,hij was toen 7 jaar oud.
Mag ik weten waar dit is?
ik zoek nog een AX voor opknappen en graag type 1 trs.
Mag ook via pm indien dit een gevoelige info betreft.
y.wu zei:Stif zei:[/img]![]()
BX 1.4 van 1988 als sinds 1995 uit de roulatie,hij was toen 7 jaar oud.
Mag ik weten waar dit is?
ik zoek nog een AX voor opknappen en graag type 1 trs.
Mag ook via pm indien dit een gevoelige info betreft.