Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

danny1995 zei:Haha, zo te horen hebbenw e eenzelfde smaak. Tja mijn favoriete auto is een Mitsubishi lancer met die 'jetfighter' voorkant. Dat is echt een rechttoe rechtaan auto qua design, een fiat 500 is daarentegen een auto zonder enige strakke lijnen en daarom vindt ik hem echt verschrikkelijk. En dan heb ik ook nog eens de pech dat de abarth dealer om de hoek zit en daarom al die dingen hier door de weg komen crossen.
De oldsmobile was trouwens niet geheel roestvrij meer, dus ik denk dat hij niet meer door de apk is gekomen.
Die fiorino's vindt ik wel opmerkelijk, zo vaak zie je ze niet en toch zijn er afgelopen half jaar drie hier op de sloop geëindigd.
Ik herkende in ieder geval FIAT 124 coupe (crying smilie), Opel Kadett C, Audi 100 (niet op foto), Citroen CX, Vauxhall/Opel Manta. Wat het groene is achteraan op de laatste foto, dat weet ik niet. Audi 80 of R20 misschien?
danny1995 zei:Gijs, die bedoel ik inderdaad, maar aangezien ik zelf een dieselaar ben, denk ik dat mijn volgende auto een lancer di-d wordt, maar wel met het model van de evo X.
En Koen, die fiorino's, 1 van deze foto is duidelijk naar de sloop gebracht vanwege de schade, de andere twee denk ik vanwege de roest.
929V6 zei:Ik herkende in ieder geval FIAT 124 coupe (crying smilie), Opel Kadett C, Audi 100 (niet op foto), Citroen CX, Vauxhall/Opel Manta. Wat het groene is achteraan op de laatste foto, dat weet ik niet. Audi 80 of R20 misschien?
Ik denk een Audi 80. Zo'n Fiat hoort zeker niet op een sloperij thuis.![]()
Idranor zei:Tot slot staat er een erg nette R11 in zilvergrijs met meegespoten bumpers, zal wel een actiemodel zijn geweest.
Mazzeltsov zei:Volgens mij wordt, als de apk-datum onbekend is, er automatisch datum eerste toelating + 2 jaar neergezet. Ook al bestond de apk-plicht destijds nog helemaal niet. Dikke kans dus dat dit 'project' ergens rond de invoering van de apk aan de kant is gezet en daarna langzaam één met de natuur geworden.
Astrawez zei:Ik gok in Weteringbrug (zie bovenste post).Op de Lisserweg denk ik dan..

rzasa zei:Idranor zei:Tot slot staat er een erg nette R11 in zilvergrijs met meegespoten bumpers, zal wel een actiemodel zijn geweest.
Een phase 1 of 2? (dubbele koplampen of trapeziumvormig?
Radar zei:je hebt zeker niet het deeltje 3 vd voorruit kunnen redden voor me?![]()
Dus...classicfinds zei:En eindelijk een "Daf" deel 3 voor mijn collectie!
Je hoeft van mij geen sorry te zeggen hoor. Ik vind het juist een enorme helderdaad wat je hebt gedaan. Wel erg flau dat ze je niet even de volgende ochtend terug hadden laten komen om hem rustig verder kaal te maken. Ze zullen toch ook wel begrijpen dat dit soort autootjes niet erg gangbaar zijn in hun onderdelen. Zeker de Combi niet..classicfinds zei:Ik heb gedaan wat ik kon doen. Sorry!