Sloperijfoto's, deel 3

Waar staat die Consul?

8743855995_6c152323be_c.jpg

Heb je daar meer info over???

Hebbe hebbe hebbe

Taunusdriver. zei:
Waar staat die Consul?

Hebbe hebbe hebbe

Ik kwam deze sloperij 3 jaar geleden tegen onderweg in Frankrijk met mn ouders, ik heb helaas geen idee waar precies dit was. Hij zal er ongetwijfeld nog wel staan, zoals heel veel auto's daar al heel lang stonden/staan.

Het was overigens in goede conditie, ik en mn vader konden er niet uitkomen waarom 'ie er stond (ik wilde hem zelfs meenemen maarja 16 jaar he, dat ging/gaat dan niet)

Als je echt interesse hebt in deze Consul kan ik altijd research voor je doen, alles is immers traceerbaar.

Had em maar meegenomen man!

Ziet er idd op de foto's nog netjes uit, iets roest bij de wielrand, en de koplampen en bumper eraf en orgineel spul erop, toont iig beterB)

Kheb je ff een PN gestuurd.

Leuke plaatjes uit Frankrijk (tu)

Wilde deze jullie niet onthouden.
Ik denk dat dit model Galant nog zeldzamer wordt dan de jaren 80 versie.

33xjzhv.jpg

Deze werd niet gespaard door de eigenaar en was niet meer te redden, dus hij is naar de brandweer gegaan. Foto kreeg ik van een vriend.
Wel jammer, want ik bedacht me dat ik dit model afgezien van dit exemplaar nooit meer zie rijden. Maar hij was er, zowel uiterlijk als technisch bar slecht aan toe!

MwB zei:
Taunusdriver. zei:
Waar staat die Consul?

Hebbe hebbe hebbe

Ik kwam deze sloperij 3 jaar geleden tegen onderweg in Frankrijk met mn ouders, ik heb helaas geen idee waar precies dit was. Hij zal er ongetwijfeld nog wel staan, zoals heel veel auto's daar al heel lang stonden/staan.

Het was overigens in goede conditie, ik en mn vader konden er niet uitkomen waarom 'ie er stond (ik wilde hem zelfs meenemen maarja 16 jaar he, dat ging/gaat dan niet)

Als je echt interesse hebt in deze Consul kan ik altijd research voor je doen, alles is immers traceerbaar.

Denk dat ik wel weet waar hij staat, tenminste als die Consul op dezelfde plaats staat als die A Manta en R15... Ben die handelaar-annex-stacaravandealer al eens tegengekomen op een van mijn 'streetview-reizen'! Is op het randje Gard/Bouches-du-Rhone, niet ver van de Route du Soleil bij Avignon.;)

Mijn geheugen liet me dit keer niet in de steek, had de locatie binnen twee minuten teruggevonden op Streetview! Als je 'Largnac, Saze' als zoekopdracht intoetst kom je hem al snel tegen. Zijn al die uren streetviewen toch nog ergens goed voor geweest!:}

Donders wat zijn jullie snel! Ik kwam enkel tot departement Gard en een telefoonnummer van een bedrijfsauto uit die buurt met zelfde nummer '30' op het kentekenplaat.

Enfin, we zitten allemaal goed. Nu maar duimen dat 'ie hem nog heeft en dat Taunisdriver een beetje goed Frans kan (:P)

Leuk project! Hoop dat er wat uitkomt en uiteraard dat de wagen er nog in die staat staat.

Ben zelf ook benieuwd,

Kheb al n contact in Frankrijk aangesproken:D
Die heeft ook al eea uitgezochtB)

Als ie er nog is, in zo'n staat, en de prijs is goed moet ik héél snel hierzo de boel opruimen:}

Feest gaat helaas niet door:S

Er is naar de betreffende garage gebeld, en de beste man ter plekke wist van niks (meer)

Tis natuurlijk 3 jaar terug, kan natuurlijk niet alle auto's onthouden die komen en gaan.

Nu kreeg ik net nog een Taunus V6 aangeboden.......8-)

Gelukkig heb ik nog niet genoeg auto's*-)

Ding is van '82 ofzo, kan anders in onderdelen ook nog wel uit, maar er zit nog ruim n jaar apk op...

Maar denk dat ik wel ff ga kijken(:P)

Sowieso is het dus blijkbaar een sloperij waar weinig activiteit is met betrekking tot rondlopende klanten en het verplaatsen van de wrakken.

Briljante foto van dat vogelnestje! (tu) Veel vogels zijn opportunisten dus als ze een in hun ogen geschikte plek vinden wordt er gewoon een nestje gebouwd. Heb in Amsterdam op een sloperij ook wel eens een vogelnest gevonden onder de motorkap van een Volvo 850, staat ook ergens in dit topic.

@Elzinga: hoe weet je dat dit winterkoninkjes zijn?

Ik zie een geel polotje 6N staan. Nog ergens een kenteken te bekennen?
En ik zoek nog een 1delige gele voorbumper. Zat die er nog op?

Astrawez zei:
Die laatste foto is niet in Westervoort, of wel? Dat lijkt eerder Arnhem..

Dat is inderdaad in Arnhem om precies te zijn Rijkerswoerd.
Die Carina rijdt overigens bij mij in de buurt en valt in de categorie " lekker goedkoop" belasting vrij rijden en zie je met de maand minder worden :-(

Heeft die rode Golf ook achteraan een bumper met rode bies? Vind ik best mooi! Zal helaas niet zo goed bij onze Golf passen.
En die daaronder, is ie paars of heliosblauw?

Al die tupperware houdt de roestduivel niet weg, als het een echte liefhebber was had hij op tijd de roest aangepakt en kon hij verder.
De cosworth spoiler is nog 250 euro waard, net als de velgen.

Ik weet niet waarom hij op de sloop is geraakt. De voorbumper ligt in het interieur, zo te zien niet in stukken.

Idd de tankdop is al eens aangepakt door een beunhaas, velgen zijn Brock B2 16 inch (redelijk geliefd in tuning scene).

Spoiler lijkt origineel gezien de schuine kant aan de zijkant op de achterklep (pasvorm voor verhoogde zijscherm Cosworth), imitatiespoiler heeft ronde kant en een 3e remlicht uitsparing.

Het motorblokje, achterlichten en remklauwen rondom zijn ook nog wel wat waard, aangezien het een RS2000 is.

Ford Freakk zei:
Het motorblokje, achterlichten en remklauwen rondom zijn ook nog wel wat waard, aangezien het een RS2000 is.

RS2000? Volgens VWE is het gewoon een 1.6 CLX, en die achterlichten komen van Autostyle.

Ik denk dat de auto vanwege een paar lullige apk-punten is gedumpt omdat petje geen geld meer had na het investeren in plastic.

Terug
Bovenaan