Sloperijfoto's, deel 3

@Astrawez. Onderstaande auto's staan in de hoek achter de Corsa.

P1010785_zps29c05aca.jpg

Gebruikte camera is een Panasonic GF5 (geen DSLR). Foto's zijn wat getweaked in Adobe Lightroom 4.

Zie ik daar een J5? Ik heb een zwak voor die busjes! Zag laatst nog een nette vers geïmporteerde rijden in Amsterdam west.

Lijkt me een Fiat Ducato, maar net zo zeldzaam als een J5. De C25-variant zie je overigens helemaal nooit meer.

Inderdaad, het is een Talento! Die zijn nóg leuker dan de J5 en de Ducato (en de C25)! (tu)

Kijk, dat zouden nou meer sloperijen eens moeten doen. Gewoon op MP zetten welke (bijzondere) auto's er op je terrein aanwezig zijn.
Hovingh Groningen

Ik heb verder geen ervaring met deze sloper, maar het bladeren door de advertenties is al leuk.
Zul je net zien dat hij een spatbord rechtsvoor heeft voor mijn Cuore terwijl ik op zoek ben naar een linksvoor.

$(KGrHqZ,!qYFDkiV!BvSBRKLV9kYqw~~60_85.JPG

Haha, briljant! Hij heeft gewoon achterlichten liggen voor een Yugo uit 1986!

Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gekeken, en daardoor de geweldige reddingsactie van de Mazda 1300 gemist. Belachelijk veel geld eigenlijk wat die schurken er voor hebben gekregen maar mooi dat het is gelukt! Ik had eventueel ook m'n steentje willen bijdragen. Vind die oude Mazda's nog altijd erg sympathieke autootjes.

Mede door het topic over deze Mazda ben ik zelf ook weer wat gaan speuren naar een leuke klassieker voor erbij. Stond een beetje op een laag pitje maar is altijd een wens van mij om een 323 van de eerste generatie te bezitten. Heb er nu een op het oog waarin ik donderdag ga proefrijden. Zie het topic van Remova.

Super actie van die mazda, had de link weken terug op het japansklassieker FB gezet, maar verder geen reactie, dit is hier heel tof!!

Ook deze civic is gered, heb net zolang geadverteerd tot de juiste liefhebber erop af kwam, hij gaat terug de weg op!

Uploaded with ImageShack.us

Greetz!

Wel.... 6 jaar geleden al.... afgekeurd op de remmen, ik heb hem toen gekocht in eerste instantie als donor, maar ik kon het niet over m'n hart krijgen... Dus in orde gemaakt, ( hoofdremcylinder was kaduuk) en zelf ( illegaal) een kilometer of 5000 in totaal mee gereden.... Ik had een zelfde, dus dat was gewoon platen omzetten... enfin, ik wou hem dan nu ( ik woon in België) als oldtimer inschrijven, maar door gewijzigde omstandigheden ( zie de ernaast staande auto ;) ) was daar de tijd en geld niet meer voor.... dan maar adverteren en dan komt je een massa jokervolk op je af.....Enfin, net zo lang nee gezegd tot de juiste man aankwam, die ook niet zeurde over de prijs, plannen verteld, toppie, die mocht hem hebben :)

Eddy C zei:
Kijk, dat zouden nou meer sloperijen eens moeten doen. Gewoon op MP zetten welke (bijzondere) auto's er op je terrein aanwezig zijn.

Ik heb verder geen ervaring met deze sloper, maar het bladeren door de advertenties is al leuk.

Jaaaa dat is bekend dat dit nog een ouderwetse sloperij is, in de catogerie, gaos emmeloord.
Ik heb al wel vaker hier getipt dat daar mooie foto's gescoord kunnen worden, maar ja de afstand hè.

Wil even een verzoekje doen namens een goede vriend. Hij heeft schade aan zijn twotone blauw-grijze Terios en is op zoek naar een nieuwe voorbumper en bullbar. Hij heeft inmiddels zonder resultaat de onderdelenlijn geprobeerd. En ook Marktplaats, Deijne en een andere Japanse sloperij bood geen uitkomst. Dus nu wil ik via hier proberen of er mensen zijn die een Terios op de sloop weten waarvan de voorbumper (grijs) en bullbar intact zijn. De mistlampen hoeven er niet bij te zitten maar mag wel.

Hier een voorbeeld van wat hij zoekt. Bij voorkeur deze voorbumper in kleur. De bullbar op deze heeft hij nu ook. Maar zijn voorkeur zou uitgaan naar een bullbar zoals deze staat op de 2e foto.

0229192826001.jpg

0228136289001.jpg

Hij is zelf woonachtig in Geleen, maar we zijn bereid om iets te rijden of desnoods per post te laten zenden tegen een goede prijs. Ook als je iets in de grensstreek weet dan houden we ons aanbevolen.

Ja fijn, weer zo'n bullbar... Vijf weken mank gelopen door een tikje van zo'n kreng.

stoterstangen90 zei:
Ik ga morgen een Montego bekijken.

Als ik hem aanschaf, redt ik hem van de slopershamer.
Redden die handel! ;) Elke auto moet de kans hebben op een tweede leven.

stoterstangen90 zei:
gekocht is een groot woord, maar hij staat wel op mijn naam nu en is weer geschorst.

De overdracht van de fles wiskey moet nog plaatsvinden.

ok, mooi dat hij gered wordt. Is ook niet echt duur zo'n fles wisky (al heb ik geen idee wat dat kost, maar het zal vast geen 100en € zijn)
Moet er veel aan gebeuren?

Toevallig hoorde ik gisteren van een collega dat er Whiskey's zijn van vele duizenden euro's, maar dat je voor enkele tientallen euro's ook al erg goede flessen hebt. Ik hoop dat de verkoper niet om zo'n dure gevraagd heeft. :-D

PascalD zei:
Wil even een verzoekje doen namens een goede vriend. Hij heeft schade aan zijn twotone blauw-grijze Terios en is op zoek naar een nieuwe voorbumper en bullbar. Hij heeft inmiddels zonder resultaat de onderdelenlijn geprobeerd. En ook Marktplaats, Deijne en een andere Japanse sloperij bood geen uitkomst. Dus nu wil ik via hier proberen of er mensen zijn die een Terios op de sloop weten waarvan de voorbumper (grijs) en bullbar intact zijn. De mistlampen hoeven er niet bij te zitten maar mag wel.

Hier een voorbeeld van wat hij zoekt. Bij voorkeur deze voorbumper in kleur. De bullbar op deze heeft hij nu ook. Maar zijn voorkeur zou uitgaan naar een bullbar zoals deze staat op de 2e foto.
Hij is zelf woonachtig in Geleen, maar we zijn bereid om iets te rijden of desnoods per post te laten zenden tegen een goede prijs. Ook als je iets in de grensstreek weet dan houden we ons aanbevolen.

Pepels in elsloo of zelissen in sittard hebben ook niks?

stoterstangen90 zei:
gekocht is een groot woord, maar hij staat wel op mijn naam nu en is weer geschorst.

De overdracht van de fles wiskey moet nog plaatsvinden.
Ik ben wel benieuwd hoe die Montego eruit ziet. ;)

Ik was vandaag even in Breda, en toevallig kwam ik langs sloperij 't Haasje. Onder werktijd, dus ik kon niet de tijd nemen om verder te kijken, maar minstens een snel kiekje was dit toch wel waard. Zo'n gave Daf brandweerwagen? Hij staat er al minstens sinds 2009, aangezien hij er op Streetview ook al te zien is. Die Transit(?) stond er toen ook al, de C35 kampeerwagen die niet op de foto staat ook. Blijkbaar wordt er niet veel gewisseld, misschien de moeite waard als iemand eens meer tijd heeft?

2013-03-15125954800_zps839e9f69.jpg

Terug
Bovenaan