Guest
hallo ik ben hier nieuw en wil jullie graag wat foto's laten zien van een sloperij in orange france die ik in 2004 bezocht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elroyb zei:wat zou ik toch graag die renault 5 gt turbo overnemen he.. ook al is het puur voor onderdelen mja, het sloopproces zal wel al in volle gang zijn en compleet verkopen zit er meestal niet in bij een sloperij
the Fox zei:Deurgreepjes, spiegel, achterklep, ramen, achterlichten, bumpers, zijportieren. Ik zie een goudmijntje![]()
the Fox zei:Deurgreepjes, spiegel, achterklep, ramen, achterlichten, bumpers, zijportieren. Ik zie een goudmijntje![]()
S120LS zei:Ik ben al jaren op zoek naar een strak interieur voor de Skoda 105. Die zijn helaas allemaal weggegooid omdat er maar weinig mensen zoiets zoeken, het dus geen waarde heeft en het daarom maar weggegooid wordt. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar balen is het wel als je net één van de weinigen bent die zo'n auto heeft en er iets voor zoekt.
Lekker blijven posten op dit forum dus!
Super6 zei:S120LS zei:Ik ben al jaren op zoek naar een strak interieur voor de Skoda 105. Die zijn helaas allemaal weggegooid omdat er maar weinig mensen zoiets zoeken, het dus geen waarde heeft en het daarom maar weggegooid wordt. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar balen is het wel als je net één van de weinigen bent die zo'n auto heeft en er iets voor zoekt.
Lekker blijven posten op dit forum dus!
Is zoiets in Tsjechië of Slowakije ook niet meer te krijgen?
the Fox zei:Ik zag vandaag nog een Renault 21 Nevada vijf deurs, gelukkig in rijdende staat, i.t.t. de break hierboven.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Wel erg jammer van die Nevada. (
Terechte opmerking, dus geen miereneuken. Het was een hatchback, wel een 21, maar blijkbaar geen Nevada.§anitarium zei:Vast wel, maar te zien aan het simpele dashboard betreft dit een erg simpel exemplaar. Je moet wel een echte liefhebber zijn (die het gezien de roest al niet was) om dan in Frankrijk voor onderdelen te gaan winkelen. Daarnaast zal er vast ook nog wel het één en ander motorisch aan de hand geweest zijn. Zou de Nevada trouwens misschien een bedrijfsauto geweest zijn? Vanwege die waarschuwing op het dashboard?
the Fox zei:Ik zag vandaag nog een Renault 21 Nevada vijf deurs, gelukkig in rijdende staat, i.t.t. de break hierboven.
Even mierenn[size=small]eu[/size]ken, maar een Nevada is de stationwagen (altijd 5 deuren dus), de eigenlijke vijfdeursvariant bestaat namelijk ook, de hatchback, maar die heet dus geen Nevada.
Stif zei:Die eerste foto met die volvo daf, wat staat er nu rechts van die golf cabrio, is dat een ritmo?
Radar zei:Stif zei:Die eerste foto met die volvo daf, wat staat er nu rechts van die golf cabrio, is dat een ritmo?
ik gok dat het een Opel Kadett is.....maar weet het ook niet zeker....
Daf 55:
929V6 zei:Daf 55:
Aan de kleur en vooral het spijltje in het voorportier te zien is het een 46.