Guest
Eeuwig zonde om deze oude Beemers zo te zien.D' oh zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eeuwig zonde om deze oude Beemers zo te zien.D' oh zei:
D' oh zei:Ik heb geen foto van het interieur maar het kenteken was: SK-79-PZ. Hij was dus van 02-09-1987.
Hier kun je de foto in het groot zien als wilt. Wel grappig, ik moest wel aan jou denken toen ik de foto maakte!![]()
ginkelvanmichiel zei:D' oh zei:Ik heb geen foto van het interieur maar het kenteken was: SK-79-PZ. Hij was dus van 02-09-1987.
Hier kun je de foto in het groot zien als wilt. Wel grappig, ik moest wel aan jou denken toen ik de foto maakte!![]()
pfoej.. zonde zeg, die '87-ers zijn akelig schaars.
Jammer dat Velsen zover bij mij vandaan is, anders was ik wel even gaan kijken.
Als er iemand zou willen kijken of de bekleding nog helemaal gaaf is van de stoelen en achterbank... zou dat geweldig zijn. Daar ben ik namelijk naar op zoek.
Het nut van dit topic heeft zich weer eens bewezen !ginkelvanmichiel zei:Zo, vandaag voorzichtig de bekleding gedemonteerd. Tevens nog de grille, het deksel van het luchtfilter, een achterlicht en een koplamp-dopje gekocht.
Ik heb nu in ieder geval alle delen die ik zocht![]()
ginkelvanmichiel zei:Zo, vandaag voorzichtig de bekleding gedemonteerd. Tevens nog de grille, het deksel van het luchtfilter, een achterlicht en een koplamp-dopje gekocht.
Ik heb nu in ieder geval alle delen die ik zocht![]()
Pedigreepaul zei:Wordt ie nu als deze dan?
https://www.autobild.es/sites/default/files/image/Reportajes/seat%20sport/seat-marbella-proto.jpg
D' oh zei:Haha, had je dat interieur nodig als reserve o.i.d?
Pedigreepaul zei:Die zit aardig strak in de lak! Top!
Heb het net uit de wasmachine/droger gehaald
Gijs571 zei:Zonde van die Mazda 626. Zeldzaam en toch best mooi ook.
powerflux zei:Zonde inderdaad. Zo'n voorbalk lassen is niet veel werk, en dan had 'ie nog lang gereden.
Weet je de kleurcode toevallig? Staat op het plaatje onder de motorkap, linkerkant.
the Fox zei:Je hebt het raampje van de Volvo toch wel weer omhooggedraaid hè?![]()
Ik vind het grappig dat die dakdragers er nog opzitten. Kun je toch nog best wat voor krijgen denk ik.D' oh zei:
Gijs571 zei:Ik vind het grappig dat die dakdragers er nog opzitten. Kun je toch nog best wat voor krijgen denk ik.D' oh zei:
D' oh zei:Ook dit Eendje was 'nieuw'.
![]()