Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pobresh zei:een starlet op de sloperijDie dingen worden toch altijd zo snel mogelijk opgekocht? Niks te vinden op de sloop ervan normaal...
Wouter82 zei:Die voorbumper lijkt niet helemaal meer jofel te zitten. En als die dan dik 2 ton heeft gelopen dan kan het ook voor zo'n Starletje wel eens te veel zijn...
Taunusdriver. zei:Wouter82 zei:Die voorbumper lijkt niet helemaal meer jofel te zitten. En als die dan dik 2 ton heeft gelopen dan kan het ook voor zo'n Starletje wel eens te veel zijn...
Nu wil ik niet zeuren ofzo, maarrrrr....
M'n zus heeft ondertussen al ruim 8 jaar een '91er Starletje... Ding gekocht met 120.000km en ondertussen al ruim 3 ton op de teller zonder merkwaardige problemen![]()
Zollie zei:Rutte in velserbroek?
Misschien eens wat spul van die knappe passat afhalen, of zou die nu al plat zijn??
Wouter82 zei:Er zit nog heel veel bruikbaars op die Sierra, en ziet er sowieso nog strak uit![]()
electra estate wagon zei:Waar staan die Amerikaanse neuzen? Ik zie daar namelijk het front van een Buick Electra/Lesabre/Park Avenue
D' oh zei:Ikzelf ben vandaag een rondje over sloperij Rutte gelopen.
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Wouter82 zei:Er zit nog heel veel bruikbaars op die Sierra, en ziet er sowieso nog strak uit![]()
Zeker! En nu?![]()
Wouter82 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Wouter82 zei:Er zit nog heel veel bruikbaars op die Sierra, en ziet er sowieso nog strak uit![]()
Zeker! En nu?![]()
Voor mij niet, maar ik heb de foto wel geplaatst op het Sierra-forum.
Inderdaad. Het plaatwerk oogt zo goed als nieuw. Heel erg jammer dat zo'n exemplaar op de sloop belandt.Barri zei:Ai, die Passat! Zonde! Die ziet er op het oog nog heel redelijk uit!!
Stif zei:Voor mijn toemalige passat ben ik ooit op zoek geweest naar een linker mistlamp, was toen al moeilijk zeiden ze, een rechter ja die hebben we genoeg!!!
Ook hier ontbreekt de linker![]()
Stif zei:Voor mijn toemalige passat ben ik ooit op zoek geweest naar een linker mistlamp, was toen al moeilijk zeiden ze, een rechter ja die hebben we genoeg!!!
Ook hier ontbreekt de linker![]()
Zollie zei:Rutte in velserbroek?
Misschien eens wat spul van die knappe passat afhalen, of zou die nu al plat zijn??
renate zei:1. is stads/dim/grootlicht.
2. is mistlicht.
Greetzz Renate.
the Fox zei:Geen enkele Kever zou op de sloop terecht mogen komen.
Rob076 zei:the Fox zei:Geen enkele Kever zou op de sloop terecht mogen komen.
Om je een beetje te pesten dan![]()
ginkelvanmichiel zei:Heb je van die Marbella toevallig het interieur vastgelegd? Of is het al kapotgesneden?
Het zou wel eens een vroege (lees 1987 of 1988) kunnen zijn, en daar kan ik wel wat interieurdelen van gebruiken...