Sloperijfoto's, deel 3

golf II zei:
de aftap installatie
dscf1511s.jpg

Zonde van die BMW, aan de neus te zien nog een vrij nieuw model. Waarom zou die gedemonteerd worden?

;)*-)

hahaha, briljant.
Staan een hoop hotwheels etc tussen die ik als kind met een moker heb kapotgeslagen. :(

stoterstangen90 zei:
die zal wel niet worden gedemonteerd, maar worden omgekat. Dat gebeurt altijd in dit soort loodsjes........

Zal wel een Poolse sloperij voor moeten stellen, denk ik. Hij heeft de witte kentekenplaten namelijk al.

Ik was bijna geneigd om te zeggen: "Jammer van die rode Ritmo die onder die gele Golf staat". Het oogt behoorlijk levensecht. Erg geinig gedaan.

Mooi hoor je moet wel een echte liefhebber zijn!(tu)
Wat staat er eigenlijk onder die blauwe espace, op de tweede foto, een 505?

Ik ben vanmiddag voor de lol even naar Rutte geweest in Velserbroek. Er stond niet heel veel bijzonders. Toch nog wel wat vermeldenswaardig en vooral wit spul tegengekomen.

Als eerst deze Audi (100?) met een zo op het oog nog net lederen interieur.

8050983501_256b34893e_c.jpg

8050984143_e810bde63b_c.jpg

Dikke Sigma.

8050991942_6464455164_c.jpg

8050986047_65b2593f99_c.jpg

8050986605_77b38ddbc5_c.jpg

8050987297_62e029d039_c.jpg

Een strakke BX. Hij zag er totaal niet uit alsof hij al 245.000 kilometer had gedraaid. Was ook nog nooit in gerookt aan het asbakje te zien.

8050994496_b5de3006f7_c.jpg

8050995582_e598453ecb_c.jpg

8050996064_6463ab2af5_c.jpg

Een rechtsgestuurde Renault 12 Break. Interieur was al helemaal gestript.

8050996856_6a5cbd0d68_c.jpg

8050996484_92ee45f08b_c.jpg

8050997292_433574b28b_c.jpg

En deze Triumph spotte ik een maandje terug nog in Heemstede. Nu op de sloop.
Misschien dat deze nog voor de handel gaat maar de Simca van Slotemakers stond eerst ook op deze plek en is uiteindelijk ook 'gesloopt'. De Simca staat overigens nog wel op het sloopterrein.

8050991391_c101c68c20_c.jpg

De Sigma heeft blijkbaar nog geen anderhalve ton gereden. Of zou er nog een 1 voor moeten staan? Lijkt me sterk.

BXen gingen tot voor kort naar de sloop omdat ze niets meer waard waren. Zelfs bij een klein euvel werd zo'n auto dan al afgedankt. Gelukkig lijkt het erop dat het aantal liefhebbers voor de latere exemplaren aan het toenemen is. De prijzen lijken ook wat hoger te liggen dan een paar jaar geleden.

Verzameling afgedankte T3's in Beilinghofen, Duitsland. Staan op het terrein van een ijscohandel.

dscf7839a.jpg

dscf7838.jpg

dscf7840.jpg

Stif zei:
Mooi hoor je moet wel een echte liefhebber zijn!(tu)
Wat staat er eigenlijk onder die blauwe espace, op de tweede foto, een 505?

het is een 505 ja , deze had eigenlijk in het peugeot vak moeten staan .
ik kan uren kijken naar de sloperij en om de zoveel tijd wissel ik de auto's door andere .

mooie foto's , de sloperij ziet er netjes uit . bij ons is het een zooi .
hier nog wat eerdere foto's van de sloperij
binnenkort zet ik foto's van sloperij de zaag online van een paar jaar terug
dscf9868l.jpg

dscf9877l.jpg

dscf9887.jpg

dscf9889y.jpg

de vorige sloperij die ik had
dscf8700.jpg

nog oudere foto
dscf7686.jpg

alvast een voorproefje van de zaag rotterdam
dscf9396p.jpg

sorry van de lange post.

sorry van de lange post.

Welnee joh, dit is erg gaaf.

Ik ben geen poster hier, want ik heb nooit van dit soort plaatjes.
Maar ik lees wel altijd mee, geweldig wat er allemaal langs komt.

Greetzz Renate.

Hey golf II, op welke sloop werk je nu? Ergens in R'dam toch? Ik heb nog wat spulletjes voor, je raadt het niet, een Golf II nodig!:}

Mechanix zei:
Hey golf II, op welke sloop werk je nu? Ergens in R'dam toch? Ik heb nog wat spulletjes voor, je raadt het niet, een Golf II nodig!:}

ik werk bij autosloperij kralingen .
zocht jij niet dat embleem achter voor een golf II?
op de sloperij staat alleen de GT4 bij de buren staan 2 golfjes zover ik weet .
groeten jacco

prachtige mini sloperij....

en een echt zeldzaam modelletje, op je eerste serie van die mini sloperij, bij de foto van de ophaalservise waar de paarse twingo in de takels hangt, is de grijze Tomica mazda 323 op de aanhanger erachter....niet slopen die!

@golf II wil je die skoda 130 niet verkopen zoek er 1 heb nog wel wat auto's te inruil
Heb jij toevallig van mij ook ooit is een heleboel auto's gekocht herken een boel autos van mij er tussen
pb anders effe

ddrman zei:
@golf II wil je die skoda 130 niet verkopen zoek er 1 heb nog wel wat auto's te inruil
Heb jij toevallig van mij ook ooit is een heleboel auto's gekocht herken een boel autos van mij er tussen
pb anders effe

ik vind het prima , de skoda te ruilen .
wel heeft deze geen wieltjes meer maar ik kan er wel een originele set wieltjes voor je bij doen in een enveloppe

veel auto's zoals op de vrachtwagens worden niet gesloopt hoor , die bewaar ik. anders zo zonde.

mijn mailadres is jaccodegeus@live.nl
het liefst ruil ik voor '' bestaande '' automodellen zoals ze vroeger op de weg reden. ook graag met lakschade of auto's die onderdelen missen.
groeten jacco

laatst op google kwam ik dit plaatje tegen van de populier
sloop.jpg

sloop2.jpg

lijkt eigenlijk best wel op de ophaalservice van mijn sloperij'tje vind ik .

Hallo mensen!

Ik volg deze topic al tijden en geniet van vele dingen die de revue passeren....soms vraag je je af waarom mensen bepaalde wagens naar de eeuwige jachtvelden brengen....zoals de foto,s van de Mitsubishi Sigma....heb een kennis die er 3 heeft..zulke auto,s zijn liefhebbers voor al was het maar voor onderdelen...ik vertoef ook vaak op de sloop...heb er 3 in een straal van 20km dus zit er warmpjes bij....ik was vorige week in Alteveer bij sloperij Boels en kwam daar een paar bijzondere wagen tegen....Toyota Corolla GT Twin Cam...inmiddels bijna uitgestorven model....een Alfa GTV V6 Turbo...oldtimers Benzjes de witte is nagenoeg nog compleet....de limo heeft geen motor meer....de bijna vergeten Chevrolet Arlero V6....en een Eclipse...

Groeten,

Robbert

11c86tt.jpg
2sg29.jpg
34t3e4j.jpg
2lt36uo.jpg
2n8zkeb.jpg
rwqrgm.jpg
v4q7ok.jpg
k7qx0.jpg
23m8n45.jpg

eeuwig zonde van die Corrolla...... jeminee...

en idnderdaad, die sigma's... prachtbak!

toch zou ik gek worden als ik die ruimte zou zien met die onderdelen....weet je dan nog wel van welke auto alles is?

@ golfII , heb je mijn enveloppe nog gehad?

Radar zei:
toch zou ik gek worden als ik die ruimte zou zien met die onderdelen....weet je dan nog wel van welke auto alles is?

@ golfII , heb je mijn enveloppe nog gehad?

Mij doet t denken aan een kleine versie van das haufensystem van die lüdolfs ;)

Elwin zei:
eeuwig zonde van die Corrolla...... jeminee...

en idnderdaad, die sigma's... prachtbak!

Idd Elwin zulke auto,s horen als donor bij een liefhebber te staan, want opknappen was geen optie...body helemaal gaar en de motor had z,n diensten lang en breed bewezen...280.000.....bewijst maar weer dat de 4A-GE motor beresterk is....

De grill van die witte Benz verdient het om bewaard te worden voor het nageslacht. En de Benz zelf ook trouwens.

Die Benz is exit... Ding is kat verrot (bodem, deuren, wielranden)

Ik heb ook al een kleine collectie met grilletjes/embleempjes van hier gesneuvelde auto's:}

100_7196.jpg

100_7195.jpg

Altijd nog leuk voor versiering ofzo:-D

Mij valt eigenlijk alleen de mits. colt en de ascona op, enne misschien die opvallende blauwe in de midden [3 wagens boven de colt]

Goed gezien. Zal wel een schadegevalletje zijn geweest. De overige zijn wellicht slachtoffer van een oosteuropese sloopregeling?

In Rusland bestaat/bestond er ook een slooppremie ja. Alleen was die meer om de economie te bevorderen dan om het milieu te verbeteren, want je kreeg die premie alleen als je er een in Rusland gebouwde auto voor terugkocht.

Vanochtend even bij Autodemontage Lust langsgeweest in Purmerend.
Hier de foto's:

Saab 900
dscf82561.jpg

'87 Merkadesh 300 automaat, benzine
dscf82531.jpg

'91 Corolla?
dscf82511.jpg

Slopeltje
dscf82501.jpg

Volledig uit het zicht, '87 Sirocco, helemaal compleet, geen deuken:
dscf82471.jpg

Transporter camper:
dscf82451.jpg

Twee enigszins afgeragde en wat plaatwerk missende Patrols:
dscf82431.jpg

dscf82421.jpg

HIerachter staat een Kever:
dscf82391.jpg

dscf82371.jpg

Achter de Kever een Hanomag/MB 306D camper:
dscf82381.jpg

Overzichtje:
dscf82551.jpg

§anitarium zei:
@ Woedsel: Corolla? Transporter? Doe maar een Starlet en een Transit.
Je hebt uiteraard volkomen gelijk, vaudje bedankt.
Wat betreft de Japanner was ik niet zeker...maar een Transit voor een Transporter aanzien.....

een starlet op de sloperij :O Die dingen worden toch altijd zo snel mogelijk opgekocht? Niks te vinden op de sloop ervan normaal...

Pobresh zei:
een starlet op de sloperij :O Die dingen worden toch altijd zo snel mogelijk opgekocht? Niks te vinden op de sloop ervan normaal...

Dat dacht ik ook inderdaad al! Ziet er overigens nog goed uit! :O

Die voorbumper lijkt niet helemaal meer jofel te zitten. En als die dan dik 2 ton heeft gelopen dan kan het ook voor zo'n Starletje wel eens te veel zijn...

Terug
Bovenaan