Guest
Het is een Mitsubishi Cordia...
Grand
Grand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De foto is genomen in Canada, Edmonton. De stekker is waarschijnlijk van een standkachel. Het kan erg koud worden in Canada.Stif zei:Vier nieuwe banden, keuren met een beetje kunst- en vliegwerk en rijden maar!!!!!!!
Dit is trouwens vast in the U.S.
Wat bungelt daar nu uit de grill? een stekker??!
stoterstangen90 zei:Fiat 600/ Seat 600/ Zastava 750Pedigreepaul zei:the Fox zei:@Pedigreepaul: De auto die onder het struikgewas schuil gaat lijkt me een Kever.
U gaat NIET DOOR naar de volgende ronde... NEXT!![]()
idd. het zijn dezelfde auto's qua model. Anders is het een raadspelletje. Het had ook een Jägst 600 of Jägst 770 kunnen zijn.the Fox zei:Ja, zo kan ik het ook. Gewoon een heel rijtje noemen. (al zijn het wat model betreft dezelfde auto's)
Andre Phoelich zei:Waar liggen al die Mazdaatjes ??
Daar ligt wat spul waar ik wel wat van kan gebruiken
Radar zei:is er niet een dag te plannen om eens op de sloperijen te gaan kijken?
zou het leuk vinden als we er vrij overheen mogen lopen....
RoyvdStad zei:Ben nu toch wel eens benieuwd naar oud Engels en Italiaans. Heb zelf niets met Japanners en dergelijke.
the Fox zei:Mooie foto's Johanc.
@Radar: ik kom alleen nog maar in de buurt van een sloperij als er géén honden zijn (zie enkele pagina's terug).
goedendag zei:Radar zei:is er niet een dag te plannen om eens op de sloperijen te gaan kijken?
zou het leuk vinden als we er vrij overheen mogen lopen....
als je het in apeldoorn netes vraagt mag je daar ook overheen lopen maar daar is naast een kever en een oude mercedes niets ouds wel komen er dagelijks nieuwe auto's
Pedigreepaul zei:Andre Phoelich zei:Waar liggen al die Mazdaatjes ??
Die liggen allemaal in Exel, vlak bij Lochem (GLD) bij Sloperij Stegeman
Andre Phoelich zei:Pedigreepaul zei:Andre Phoelich zei:Waar liggen al die Mazdaatjes ??
Die liggen allemaal in Exel, vlak bij Lochem (GLD) bij Sloperij Stegeman
Bedankt , dat is niet eens ver uit de buurt van mijn woonplaats .
Zal er volgende week eens een bezoekje aan gaan brengen .
ddrman zei:@radar had er gister 4 maar waren half verpulverd
Andre Phoelich zei:@ Radar : Ik zal weleens kijken voor deze papiertjes
goedendag zei:op de andere sloop in apeldoorn (autobedrijf wind dus) staan veel oude japanners, volvo's, 2 kevers, en nog wel meer wat ik niet meer weet veel spul van 1980 - 2000
voor verzoeken kan ik volgende week wel gaan kijken
goedendag zei:ik heb ernaar gekeken maar er lag niks (is maar een paar minuten fietsen van school en ik heb toch niets te doen in dat laatste vrije uur)
ps er lag een polski fiat en een fiat 126