Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haarr zei:Zit je er in of wil je er in?
Beide opties: gebruik andere deur.
123 zei:haarr zei:Zit je er in of wil je er in?
ik wil erin,een andere deur gebruiken gaat niet.
s velthuis zei:123 zei:haarr zei:Zit je er in of wil je er in?
ik wil erin,een andere deur gebruiken gaat niet.
Hier had ik overheen gelezen. De bestuurders deur kan toch mechanisch open met de sleutel? Als geen enkele deur het meer doet, moet je inderdaad bij de accu beginnen.
Boppie zei:Accu niet leeg? Er zit een soort nood sleutel in de sleutel en op links een slotcilinder.
Boppie zei:Kan de kofferbak niet open met de sleutel? De centrale vergrendeling ligt er dus ook uit?
Boppie zei:Regel eens een opblaasbaar kussentje. De ANWB gebruikt zo iets om tussen de deur en de stijl te zetten. Hiermee creëer je wat ruimte. Nu met stevig ijzerdraad met een haak eraan naar binnen en zo via de hendel aan de binnenzijde de deur openmaken.
Boppie zei:Was er maar een plek waar ze dat verkochten.....waar woon je? Dan zoek ik wel een plaats op waar ze dat te koop hebben.
Boppie zei:Maar waar haal je water vandaan?
Nissan GTR R34 zei:Ijzerdraad is natuurlijk ook wel onmogelijk te krijgen. (zo'n kussentje is schijnbaar geen probleem, ijzerdraad wel)
Wat wil je nou? Je geeft zelf praktisch geen informatie, alle antwoorden zijn kortaf. En wil je nou echt zeggen dat geen enkele van de deuren open gaat met de sleutel? Dan heb je toch wel een serieus probleem. Dat is ook praktisch onmogelijk. Tenzij je misschien gewoon de verkeerde sleutel hebt.
Ik zou zeggen bel de ANWB of je garage ofzo, want met deze inzet ga je zelf ook niets bereiken.
het slot is kapot,daarom kan ik het niet handmatig openen
123 zei:ik wou net wegrijden en de auto is weer vanzelf opslot gegaan
s velthuis zei:123 zei:ik wou net wegrijden en de auto is weer vanzelf opslot gegaan
Nee, echt? Onvoorstelbaar.
Daarom moest je de deurstekkers dus loshalen zodra die open was. Maar goed, as usual tegen dovemansoren hier. Succes er mee.
AsconaGT zei:Je krijgt dus met de sleutel geen enkele deur of kofferklep handmatig open? Het kan toch niet zijn dat alle sloten ineens stuk zijn?
Hoe heeft de ANWB hem open gekregen?
Ik zou, als de situatie het toe laat, het raampje even open laten zodat je er in ieder geval er in kunt als hij weer op slot schiet
het slot is kapot,daarom kan ik het niet handmatig openen
Alle sloten? naar de garage gaan en slot laten repareren
succes