Muddy Bandit
Wegverkenner
Met 15 kg lasdraad en heel veel geduld kun je veel bereiken.
Maar eerst die mustang er maar eens af...
Maar eerst die mustang er maar eens af...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ddrman zei:matra rancho in goes pj-07-xy staat al een poos stil en zal bine kort op de sloop verdwijnen en dat zou sonde zijn met volgens mij nog goede deuren en spartborden eigen lijk ziet hij er niet slecht uit staat buiten
wie red hem meer info kan je via mij krijgen
ddrman zei:matra rancho in goes pj-07-xy staat al een poos stil en zal bine kort op de sloop verdwijnen en dat zou sonde zijn met volgens mij nog goede deuren en spartborden eigen lijk ziet hij er niet slecht uit staat buiten
wie red hem meer info kan je via mij krijgen
binktools zei:Ik ben sinds ongeveer een jaar in het bezit van een samba cabrio en heb hier steeds alles zitten volgen
maar nooit mezelf aangemeld
dus bij deze ik weet niet of jullie mijn kenteken al hebben pr-tz-34
bouwjaar 13-04-1983
![]()
RayDelft zei:MIJMERINGEN OVER VERVLOGEN TIJDEN
Bloemen kweken
Helemaal waterdicht was het autootje ook niet. Ooit plukte ik een boeket met wilde bloemen en die legde ik op de hoedenplank.
De bloemen verloren kennelijk zaad. De drijfnatte hoedenplak die uit een soort karton bestond was een prima voedingsbodem. Na een paar weken begon er dus overal gras uit de hoedenplank te groeien.
De macht van de gewoonte
Nog jaren later gebeurde iets opmerkelijks. Ik spreek over 30 jaar later. Ik had een Volvo V70 en op een koude winterdag liep de motor kort na het starten een tikje onregelmatig. Hij leek af te willen slaan. Intuitief greep ik naar de chokeknop onder de handrem. Die Volvo had weliswaar geen choke, maar dat was de plaats waar die van de Simca 1000 zat! Wonderlijk dat zo'n gewoonte zich na 30 jaar ineens weer laat zien!
Zo, dit wilde ik graag met jullie delen. Hopelijk hebben jullie plezeir in dit verhaal.
sasso zei:De voorschermen zijn ook niet echt jofel meer. Zou daar nog aan te komen zijn. Ik zit regelmatig internet af te struinen, maar tot op heden zonder succes. Iemand tips?
holunder zei:Hallo forummers, dat is mijn 1100, die linker 88-BD-27, willen jullie eens met mij meedenken.......
De auto gaat 28 maart voor de APK naar de garage van simca ti, dat is plm 25 km rijden.
Het kenteken is geschorst en de APK al bijna een jaar verlopen, hij is echter wel gewoon rijvaardig.
Nu heb ik een dilemma...eigenlijk wil ik er gewoon zelf naar toe rijden.
een ander kenteken lenen is geen goed idee en een behoorlijk misdrijf. Dit in de strijd tegen autodiefstalthe Fox zei:Ik weet niet hoe de verzekering om gaat met auto's die een aanrijding krijgen en geen APK hebben én geschorst zijn.
Ik helaas wel. Reed met een auto van een vriend naar de apk en onderweg begaf de wielophanging het. Auto in de sloot, op de kop en uitgebrand. Geen Simca gelukkig. Er zelf goed afgekomen. Die auto was geschorst en verzekerd. In de wegenverkeerswet staat dat je naar een keuring mag rijden. Dat kan een rdw keuring of een apk zijn. Hier dus ook geen boete voor gehad en ook geen verhalen of wat ook van de Politie.
Schorsen van een auto ouder dan 15 jaar is altijd 23 euro. jonger dan 15 jaar 75,- en dan is op tijd verlengen dus voordelig. Met Simca's maakt het dus niet uit, is altijd laag tarief.
Ik zou in jouw geval minimaal de schorsing opheffen of de kentekenplaat lenen van de bruine Simca.
matra zei:119 euro.... nog nooit meegemaakt met een wegenbelasting vrije auto..
matra zei:he..
ff overnieuw:
je was de papieren kwijt.
toen je ze vond was de schorsing verlopen, dus dan heb je van de rdw een nieuwe tenaamstelling binnen gekregen.
tenminste dat is de normale gang van zaken.
en dan kan je hem weer voor normaal tarief schorsen.
volgens mij had de baliemedewerkster niet door dat je een auto had van meer dan 25 jaar oud.
'heb dit echt nog nooit meegemaakt.
ook niet als ik een auto eerder schorste dan nodig was.
grensrijder zei:Vandaag kreeg ik een mailtje van een Nederlandse Simca-liefhebber die in Zuid-Frankrijk (Gard) een pracht van een zilvergrijze Tagora 2.6 SX heeft opgehaald. Ik ben benieuwd of hij zich hier binnenkort gaat melden.
grensrijder zei:PB me ff je mailadres, dan stuur ik je een foto door.
simca1006 zei:Tagora ; heb jij die V6 gekocht ?