simca,matra,talbot en sunbeam topic deel 2

Hoewel ik hier nooit post, lees ik wel lekker mee.

De foto's en verhalen zijn inspirerend en leerzaam.(y)

Greetzz Renate, die zelf ook een beetje aan Franse auto's prutst en dat toch even kwijt moest.
 
Hallo Muddy Bandit,
Bedankt voor de uitleg en de tip!
Ik ben in omgekeerde volgorde bezig, dus slopen die hap. Dacht eerst zolang mogelijk in elkaar laten ziten maar alles zit verkeerd en slecht in elkaar.(n)

Wat voor materiaal gebruik je tegen het schutbord aan, in de motorruimte?

Even een paar sfeer foto's voor de liefhebber.


doorkijkje


de deurstijl na een minuutje peuteren, let op de vorm van de onderkant!
 
Muddy Bandit zei:
Arievectra zei:
@Muddy

Jammer dat je 'm niet eerst in kleur hebt gespoten, nu moet je alles afplakken en kun je de motorruimte niet in kleur mee spuiten.


De Grand Raid is origineel dus zwart onder de motorruimte.:)
Enkel al het plaatwerk, de deurstijlen en de dorpels horen in kleur (mat olijfgroen) gespoten te worden.
Het frame rondom de voorruit en de motorruimte moeten zwart blijven.
Vandaar dat ik nu alles gewoon rustig in kan bouwen, straks met het spuiten dan even de gehele neus goed inpakken.;)

:D Dan heb ik niets gezegd ;)
 
Iemand enig idee hoe het een en ander met de claxson zit. Er loopt wel bedrading naar het stuurwiel e.d maar krijg geen reactie...

Iemand een tekening ed hiervan?


Foto-VEIMOFYC.jpg


Dank!
 
Simcat zei:
24-VK-87?! De ááálleoudste Chrysler-Simca Horizon van Nederland! :D, Proficiat mh2cv!!! Deze Horizon kende ik nog niet voor het club-eigen kenteken en voertuigarchief! Zou jij mij de gegevens van het kenteken willen mailen opdat ik deze zéér vroege Horizon aan het kentekenarchief kan toevoegen? Zet er meteen even jouw gegevens bij mh2cv.
Simcat

Niet de oudste maar eentje later de oudste is van 22-06-'78 en die van mij 28-06-'78.:p

Het is trouwens een 1.1 GL en hij is weer sinds vandaag op de weg te vinden zolang er niet gestrooid word.

Helaas heb ik nu wel een 1 op mijn kentekenplaat staan maar dat kan de pret niet drukken er is weer een Horizon op de weg gebracht.:)

En daar gaat het om, Simca's en Talbot's moeten in het staatbeeld blijven.
 
Hans Ranch zei:
Hallo Muddy Bandit,
Bedankt voor de uitleg en de tip!
Ik ben in omgekeerde volgorde bezig, dus slopen die hap. Dacht eerst zolang mogelijk in elkaar laten ziten maar alles zit verkeerd en slecht in elkaar.(n)

Wat voor materiaal gebruik je tegen het schutbord aan, in de motorruimte?

Hoi Hans,

Je bent dus begonnen aan de mega-klus.... maak je borst maar nat, je zult nog genoeg verrassingen tegen gaan komen.
Na het zien van die foto van de A-stijl heb ik wel ongeveer een idee met wat je nog te wachten staat.
Laat je hierdoor echter niet ontmoedigen, gewoon alles geheel kaal maken en goed aanpakken.
Duurt wel iets langer maar dan heb je ook de grootste voldoening van je werk, wat zich straks weer beloont in vele jaren rijplezier.
En mocht je ergens niet helemaal uitkomen dan laat het maar horen.

Maak in ieder geval heel veel foto's van alles wat je maar demonteerd (voor-tijdens-na), ik kom er nu al achter dat die ruim 850 foto's van mij nog niet genoeg zijn geweest... ik moet af en toe toch de boeken erbij pakken.:(
De ogenschijnlijk meest simpele dingen gaan straks je grootste probleem worden, beter nu 10 foto's te veel dan straks 1 te weinig.
Maak je foto-archief gelijk aan in verschillende mappen... motorruimte, dashboard, interieur, onderkant voor, onderkant achter...heb je straks veel gemak van.

En merk de stekkers van de kabelboom met een kleur die ook overeen komt met de aansluiting op het apparaat (desnoods wit tape plakken op de aansluitingen en dan kleuren), dan de stekkers bij elkaar tapen en labelen.



De kleinere dingen zoals relais en dergelijke heb ik gewoon aan de kabelboom laten zitten.
Ik heb watervaste stiften in diverse kleuren gebruikt om de stekkers te merken... werkt goed, maar houd er rekening mee dat blauw en groen na een jaartje wel gelijk op verkleuren.... kom ik nu ook pas achter.

De motorruimte van mijn Rancho heb ik helemaal vol gespoten met een dikke laag Motip Body Schutz (overschilderbare steenslagbeschermer), en dat stuk zilverkleurige isolatie wat je ziet is ondertapijt van laminaat.... isoleert goed, is goedkoop in aanschaf en neemt geen vocht op...;)

Succes met je Rancho, en post af en toe eens een verslagje.
 
Hallo deze foto hadden jullie nog tegoed.
Het is een paar kilo oud ijzer die na stralen weer zonder roest, kit en tectyl geschikt is om een laagje verf aan te brengen.
Voor de kenners, deze delen zijn gestraald met alluminium oxide.

Ook heb ik een test gedaan met het stralen van de kunstof bumperdelen wat goed is verlopen, de scheuren en beschadigingen zijn nu weer gereed om met polyester te knoeien.
Dit is voor mij belangrijk want ook de voorbumper is na reparatie weer gescheurd en moet opnieuw worden gerepareerd.

Wat je ook ziet is het metalen deel van de bovenste deel van de achterklep, deze bleek gedeeltelijk los te zitten en na verwijdering behoorlijk roestig aan de binnenzijde.

 
Hallo Muddy,

Bedankt voor de bemoedigende woorden en de bruikbare tips.

Deels kan ik ze toepassen en deels heeft geen zin omdat de hele auto verknoeid is door eerdere pogingen om er iets moois van te maken.
Alleen het specifieke Rancho deel is voor mij nieuw, de 1100 onderdelen ken ik uit ruime ervaring.
Dus maak ik alleen foto's van die onderdelen die afwijken van 1100 en wat leuk is om te zien hoe slecht het was.

Om aan te geven dat je geen zorgen hoeft te maken over dit project stuur de volgende foto's


Zo kocht ik hem


Zo is hij geworden!




2,5 jaar werk! elke zaterdag aan de auto zelf en in de week dagen aan de losse onderdelen
Alles vernieuwd wat maar los/ vast en beschikbaar was en dat was eigenlijk heel veel!

Hier te zien met een Constructam caravan.
 
Hallo Bas,

ik heb wel een tekening maar staat er spanning op de claxon? rode draad met witte steker

In het stuur komen twee draden samen 81 en 82 uit een groene stekker onder het dashbord deze moet je met elkaar verbinden en dan simuleer je de claxon schakelaar.

Test eerst de claxon omdat die het eerst aan de beurt is om een storing te geven!

Op verzoek kan ik morgen wel een tekening sturen maar vandaag niet meer.
 
Even een update alhier, de Solara is in Ochten op het moment, vanavond , toen het nog droog was, overgereden ...

Alles goed gegaan, het opknappen kan beginnen...
 
zo ben ik weer.
nieuwe pc en nu maar hopen dat autoweek mailtjes doorstuurt want heb wederom niets gehad.
voor mij komt de APK van de 1000 er weer aan.
ben benieuwd na 2 jaar.
was geloof ik de eerste oldtimer die 2 jaar APK kreeg.
zie dat iedereen druk is met toch wel aardige werkzaamheden.
ik hoop ook snel eens met de 1309 te kunen beginnnen.
de vorige eigenaar(tevens de eerste) van de 1309 is pas overleden.
ik weet hoe gek hij was van deze 1309 dus moet hem toch snel rijdend zien te krijgen.
 
Hallo Luitjes,

Ik heb een vraag.

Misschien kan iemand mij helpen.

Kan je aan de buitenkant van een motorblok van een simca het verschil zien tussen een 1440cc en een 1600cc blok.
Het verschil tussen een 1300cc en 1440cc (en 1600cc) weet ik. Er zit ongeveer 1,5 cm verschil in hoogte.
En past een 5 bak ook op een motorblok van een 4 bak?:rolleyes:


En kan het kloppen dat de vliegwielen verschillende diameters hebben?

Ik heb wel al wat in de boeken lopen zoeken maar met de genoemde serie motornummers kom ik er niet uit.o_O

alvast bedankt
:cool:
 
Beste Bagheera,

De motoren van de verschillende simca's hebben de volgende codes:

1118 cm = E
1294 cm = G
1442 cm = Y
1592 cm = J

meer (inwendige) informatie over maatvoeringen in het boekje benzine motoren reviseren.
 
Beste medeforummers,

Ook ik kreeg weer eens geen berichten meer gestuurd. Dan raak je toch wel aardig achterop, hahah. Ik zie, o.a. dat een aantal mensen mij iets hebben gevraagd of opmerkingen hebben gemaakt. Ik zal dezer dagen even allesbeantwoorden.
Simcat
 
afgelopen maandag weer in de weer geweest met de hobby auto`s.
ik ben bezig om een murena 1.6 weer apk goed te keuren.
helaas is deze afgekeurd en ben nu de onderdelen bij elkaar aan het zoeken.
dit is een murena uit 1981!dus 1 van de eerste in nederland.
ik denk dat deze volgende week weer met een verse apk op de weg kan.
de motor voor de 3 drs 1100 is nu helemaal klaar om ingebouwd te worden.
nu nog de tijd om dit project aan te pakken!
 
Vraag: heb vandaag een Matra Murena 2.2 zien staan (juni 1984, APK tot dec. 2010, teller staat op ruim 204.000 km) ; wordt geveild

vragen:

1) wat is de normale waarde van zo'n auto (geen concours, geen wrak, gewoon een gemiddelde auto)
2) hoe kan ik als relatieve leek zien of 't een goede auto is, wat zijn de punten waar ik op zou moeten letten?
 
Hoi,
De Murena is af fabriek vuurverzinkt dus roestvorming zou feitenlijk geen probleem moeten zijn, edoch da's minder waar. Noghtans kan de Murena behoorlijk roesten. Contrôlepunten zijn om te beginnen de achterste wieldraagarmen. Deze tenderen om te roesten van binnenuit. Juist gelaste draagarmen hoeven geen afkeur te zijn op de APK. edoch zijn het wel zaken om de prijs te drukken. Een stel goede draagarmen worden door de geringe stukaantallen van de Murena in goud afgewogen. Voorts is daar de paravan, de plaat waar vanaf fabriek het chassisnummer in de kas is geslagen. Dan dienen de lange koelmiddelpijpen welke vanaf achteren naar voren naar de radiateur verlopen te worden nagezien. De pijpen zijn van ijzer en tenderen van binnenuit te gaan roesten. Dit probleem ontstaat als het koelmiddel niet frequent genoeg is ververst. Het koelmiddel sijpelt eruit en de motor krijgt zomee onvoldoende koeling en kan finaal stuk lopen vooralleer men het in de gaten heeft. Let ook eens op eventueel klotsen van water bij ingeschakelde verwarming. Dit duidt op lucht in het systeem. Dat kan funest zijn voor de motor. De verwarmingbediening van d eMurena is vaak stuk. De schuiven laten zich niet bedienen en de ventilateur loopt vaak aan en maakt zomee een hinderlijk geluid. Dan zijn er de voorste ruitstijlen welke desondanks kunnen doorroesten. e.e.a. is te zien aan een verkleuring van de bekleding aan de binnenzijde langszij die stijlen. Let op een goede werking van d eelectrische raamopeners. Typisch Murenaprobleem zijn defekte raambedieningen. Soms heeft de Murena ook raamslingers edoch is dit enkel op de standaartuitvoeringen geweest. Voorts tenderen de remklauwen van de Murena tot ernstige roestvorming. De handrembediening wordt mede zomee onmogelijk. Herstel van de handrembediening is specialistisch werk daar de klauwen op een speciale manier uiteen te nemen zijn. Die handrembediening is zeer speciaal uitgevoerd bij de Murena. Let op een goede werking van alle remmen en op eventuele slijtcirkels op de remschijven. Een blauwe schijn erop doet vermoeden dat de remmen aanlopen of dit hebben gedaan. Remdelen w.o. schijven kosten inmiddels goud. Let bij de Murena eens op de voorste afsleepogen. De ogen liggen zeer neer tenopzichte van de weg als de wagen staat en mochten de ogen zijn beschadigt of zelfs omgebogen duidt dit op een geforceerde rijden van de nog eigenaar over verkeerstafels of te wel in Holland drempels genoemd. De 2,2-motor van de Murena is zéér warmtegevoelig. Hij ligt zeer verscholen en tendeerd te heet te geraken. Zeker bij de 2,2 zijn problemen als een defekte cylinderkop zeer frequent latend aanwezig. Een ruilkop is onvindbaar en kost op zich wederom goud en dan praat ik over minstens 5 à 600 Euro. Een algehele motorenrevisie kost al gauw méér dan 3500 Euro. Is het originele koelwatervat aanwezig? De Murena 2,2 tendeert hinderlijk olie te lekken aan de krukas. Reparatie is zeer lastig. Ook bijvoorbeeld het wisselen van verslijtdelen als de waterpomp betekend dat de motor eruit dient! De overbrenging van de gangwissel naar de bak is veelal kompleet versleten hetgeen te merken is aan de speling op het gehele gangwisselgestel. Delen zijn schier onvindbaar voor de 2,2 motor. Mensen uit de szene tenderen meer naar de kleinere 1,6 motor die feitenlijk welliswaar zwakker is maar waarvan men gedurende het rijden niet veel merkt. Natuurlijk is de 2.2 spruitiger en krachtiger maar de problemen met de motor wegen niet op. Het dash en interieur dienen kompleet aanwezig te zijn. Losse delen zijn zeer lastig vindbaar en kosten wederom goud. Let vooral op de schakelkonsole. Is deze stuk is zoeken aangezegd. Let op slijtplekken van de bestuurdersstoel en op scheuren in naden van de stoelen. Vervangende stof vinden is een probleem waar alle Murenarijders mee van dien hebben. Vaak tenderen de dakplaten los te zitten en hinderlijk te vibreren gedurende het berijden van de wagen. Een zonnendak kan aanwezig zijn tegen meerprijs. Let vooral ook op carroseriespleten. De polyesterbeplanking van de wagen tendeert naar lelijke naden en kieren die al eens hier en daar breder kunnen zijn dan gewenst. Dan is de verlichting te controleren. Klappen de schijnwerpers omhoog? Ze werken op onderdruk. Na uitgeschakelde motor dienen ze nog enkele malen op en neer te klappen voorlaleer de vacuumpot achter in de wagen weer lucht heeft getrokken. Die vacuumpot bestaat uit twee gelaste plasticdelen. De naad tussen de delen tendeert met de ondicht te worden waardoor de motor onregelmatig loopt en de lampen niet meer onhoog klappen. Werp ook een blik op de refelctoren van de schijnwerpers. Zijn deze blind geslagen kost vervanging een vermogen. Schijnwerpers voor de Murena zijn onvindbaar. Alsdan zijn het immitatie's die na 2 jaar wederom blind slaan! Kijk of de wijdstralers in de bumpers hun werk doen als de verlichtinh op grootlicht staat geschakeld en de benedenste knop links aan het dash is ingedrukt. Kijk meteen naar de grondplaat van de zekeringenkast vooronder. Schroef de grondplaat eruit en bekijk de zekeringenplaat van onderen. Beschadigde geleidebanen duiden op een electrische problematische wagen. Is er niet al gesoldeert aan de plaat en zijn er niet wellicht al bypasses aangelegd? Het plaatje zelf kost al bijna 100 Euro nieuw! Werkt het contactslot naar behoren? Werkt de kombischakelaar aan het stuur naar behoren? Werkt de eventueel aanwezige centrale deurvergrendeling naar behoren? Noot: De verlichtingseenheden zijn bij de Murena allen separair relais-geschakeld! De Murena heeft vaak typische massaproblemen. Een goed onderhouden Murena heeft dit niet en wijst goed schoongemaakte massapunten voor aan stuurinrichting en chassis in het vooronder. Werp tevens eens een blik in het koffer. Is de bekleding nog aanwezig en is deze nog netjes? Zo niet dan dringt water binnen. Zijn er originele velgen op de wagen? Zijn deze langszij bekrast? Is de reservevelg aanwezig in het vooronder? Is de reservewielkuip in het vooronder niet beschadigt in het diepste deel (frequent probleem). Doorgesleten of doorgescheurde reservewielkuipen duiden op een geforceerd berijden en frequent opzetten van dewagen. Hoe is de hoofremcylinder eraan toe, is hij finaalgeroest of valt dit mee? Oh ja dan hebben wij nog de voorruit. Let op scheurvorming daarin. Vervangen kost een kapitaal en enkel specialisten lukte het om een lekkende voorruit eruit en er weer in te zetten. Het gehele dash moet ervoor uit. Kijk naar de rubberstrip welke vanaf achteren over het dak naar voren langszij de voorruit verloopt. Is deze niet gereten? De rubber tendeert beneden aan de ruit in het centrale deel te krimpen vanwege ultraviolette instraling van de zon. Dan is het letten op de buitenspiegels. Zijn de verstelgewrichten in orde, rammelen de spiegels niet gedurende het rijden met hoge snelheden en bungelen deze niet naar beneden? Zijn het originele spiegels? Er zijn al Fiat Uno spiegels op Murena's gezien! Tot slot de uitlaat. Vaak zit er een Devil-uitlaatsysteem op de 2,2. Ziet leuk uit en is dat ook. Terugbouwen naar origineel is niet gedaan met het wisselen van de pot. Het spruitstuk dient mee vervangen in dat geval. Probleem goede niet gereten spruitstukken zijn zéér zeldzaam, gezocht en, hoe kan het ook anders worden deze in goed opgewogen. Een originel 2,2 pot vinden is gelijk de zoektocht naar de naald in de spreekwoordelijke hooiberg. Is nu alles voor prima bevonden heb je een goed exemplaar te pakken. Een mooi, origineel, Murena 2,2 exemplaar kost thans zeker zijn 7,5 à 8000 Euro. Wrakken zijn verkrijgbaar vanaf 1500 Euro. Bij de Murena geldt het betere exemplaar te nemen daar delen extreem duur zijn en werken aan de wagen zeer ingrijpend kunnen zijn. Het is vaak het zoeken naar een goede wagen. Dat kan dan nogla eens duren. De Murena, zeker de 2,2 is een wagen welke de bezitter ervan kan verblijden met veel plezier maar ook met een tranendal. Hij vergt de gehele bezitter in alle opzichten. Is men bereid dit tvoor waar te nemen kan men zich waarlijk de bezitter van een ietwat andere wagen noemen dan de "grijze massa"-rijders van Porsche en co. noemen. Een Murenarijden is een passie die in het bloed behoort en voor het leven is. Niet voor niets is men uitverkoren gelijk men een goed exemplaar weet te vinden. Succes!
Simcat
 
Zo dan! Dat is nog eens een beschrijving!
Ik heb al moeite met het uberhaupt verzinnen van wat ik er neer zal zetten en dan red ik het net met 2 zinnen:D
 
Inderdaad een mooi betoog, maar minder handig om als aandachtspuntenlijstje mee te nemen bij een bezichtiging. Wél handig als naslagwerk bij een volledige restauratie :).
 
Aan dat achterwiel zie ik ook eigenlijk niets bijzonders, alleen staat deze Rancho wel strak (hoog) op z'n pootjes.
Dat kan vele oorzaken hebben... tank leeg, koni-dempers met hulpveren, torsiestaven opgesteld?
Wat me wel opvalt is dat alle type-aanduidingen voor en achter ontbreken (vers gespoten?) en dat de wagen ook nog niet voorzien is van gaik-kentekenplaten...al lang geen APK meer gezien dus.
Ik ken deze wagen verder niet, kan dus ook geen oordeel geven over de staat.
Maar deze staat al wel een tijdje te koop, bij intresse gewoon gaan kijken en evt. een verse APK afdingen... maar voor die vraagprijs van 2500 euri mag je ook geen perfect exemplaar verwachten.
 
Het zal wel optisch bedrog zijn, vooral omdat op de eerste foto geen bijzonderheden te zien zijn. Maar meestal als je een auto schuin van achteren bekijkt zie je een deel van het loopvlak van de band niet omdat deze schuilgaat achter het schutbord. Op de foto die schuin van achteren is genomen zie ik het gehele loopvlak, waardoor het lijkt of het wiel ver naar buiten staat. Het optische bedrog wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat de Rancho hoog op de poten staat of omdat ik afgelopen tijd 's nachts te vaak ben wakker gebruld door mijn jongste dochter o_O.
 
Gillendgelesimca zei:
Zag het inmiddels wel weer zitten om die witte uit Stadskanaal te gaan halen, maar ´t zit financieel net ff te krap(feestdagen hè). En het is voor mij 266km heen en 266km terug rijden(de auto staat in Duitsland).
Zucht....:rolleyes:
deze auto was eerder groen
 
rancho lex zei:
deze auto is eerder groen geweest
Hey, Rancho Lex
Aha, dat is op zich, in combinatie met zn gebreken, wel een (xtra)reden om te vermoeden dat het slechter is ,dan dat de man mij wil vertellen...
Hoe weet je dit eigenlijk?
Groetjes Menno
 
onze fam heeft deze auto nieuw gekocht .
Gillendgelesimca zei:
rancho lex zei:
deze auto is eerder groen geweest
Hey, Rancho Lex
Aha, dat is op zich, in combinatie met zn gebreken, wel een (xtra)reden om te vermoeden dat het slechter is ,dan dat de man mij wil vertellen...
Hoe weet je dit eigenlijk?
Groetjes Menno
 
nou lekker weer geen reactie dat er weer wat bijgeschreven is.
kwam 2 weken geleden trouwens in alphen aan den rijn een mooie 1501 tegen van de eerste serie.
in het zwart.
de vorige eigenaar is een aantal jaren geleden eens bij mij thuis geweest.
zal de foto's eens opzoeken en hier neer zetten.
is net als mijn 1500 in nieuwstaat.
 
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de Rancho op Marktplaats een aantal jaren geleden verkocht door iemand uit Helvoirt, aan de huidige eigenaar. Ik ben daar ooit geweest voor Rancho onderdelen. Daar stonden toen 3 Rancho's en 1 in onderdelen. Volgens mij was de Rancho die nu op Marktplaats staat toen inderdaad groen!
 
van het weekend bezig geweest met het technisch in orde maken van de murena en vandaag apk afgemeld.
kan ook weer een jaartje mee.
ik moest vanmorgen wel aan beide zijden de ramen schrappen want het had goed gevroren.
met beslagen achterruit is het moeilijk achteruitrijden want je ziet gewoon niets.
pinpon9.jpg
 
https://chrysler-180.autobazar.eu/gc-id1191818.html

Hele knappe 180

Ik verbaas me toch altijd weer over de hoeveelheid 180's in Tsjechie en slowakeije.

1191818_1.jpg
 
Elders gelezen: in Tsjecho-Slowakije had je zogenaamde Tuzex, winkels met luxe westerse artikelen voor de happy few. Een zeer beperkt aantal westerse typen auto's was daar verkrijgbaar, waaronder - Joost mag weten waarom - de Chrysler 180. Omdat het destijds uiterst kostbare auto's waren (zeg maar 1 Chrysler voor 5 Skoda's), zijn er vrij veel (lang) bewaard gebleven.
 
Matrancho zei:
ik praatte over de rancho die in duitsland staat .deze rancho is na ons altijd in hun bezit geweest.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de Rancho op Marktplaats een aantal jaren geleden verkocht door iemand uit Helvoirt, aan de huidige eigenaar. Ik ben daar ooit geweest voor Rancho onderdelen. Daar stonden toen 3 Rancho's en 1 in onderdelen. Volgens mij was de Rancho die nu op Marktplaats staat toen inderdaad groen!
 
Beste medeforummers,

De Chrysler-France's zijn in voormalig Tsjechoslowakije veel verkocht ja. Ik was daar in 2007 vanwege het Simca-wereldtreffen in Beroun (het voormalige Duitse Braunau in het Sudetenland). Ik viel daar schier achterover wat ik dáár een magnifieke Chrylser-France's wel niet zag staan. De gehele range van 160 over de 1609 en de 180 tot de 2 Litres en de 1610. Práchtig. En soms zóóóóó mooi gerestaureerd..... Oógverblindend schoon. Vergeet niet dat men in Tjsechië minder middelen heeft om zo'n wagen 100% te kunnen restaureren. Ik wilde jullie een aantal foto's van dat wereldtreffen derhalve niet onthouden.
Simcat.

qco2wdy5gj6eewswhf4g.jpg

njphuier40py7chp0ojv.jpg

y8qr04jpa8y45h0p74vh.jpg

jjfsxb1z3054zz3arg4x.jpg

5uofddw4vk4j5eyzm3z2.jpg

i2vka4eup69bwsauxg2u.jpg

81rndr78qju977qmgdc9.jpg

9bb37oe4avro29279v9o.jpg

cih5wn50znjxdmwvw525.jpg

9i492ijmdfu37cwdrjbi.jpg

y4vdsr3b78iawhcmhlbq.jpg

hobvw3bl1qyjqoe180wa.jpg
 
Hoi Stoterstangen,

Ja, hè? Schitternd! Hé heb jij toevallig een Skoda 110, ik zie jouw fotootje? Toch geen MB1000 coupé hè?!
Simcat
 
Terug
Bovenaan