Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:Arievectra zei:@Muddy
Jammer dat je 'm niet eerst in kleur hebt gespoten, nu moet je alles afplakken en kun je de motorruimte niet in kleur mee spuiten.
De Grand Raid is origineel dus zwart onder de motorruimte.
Enkel al het plaatwerk, de deurstijlen en de dorpels horen in kleur (mat olijfgroen) gespoten te worden.
Het frame rondom de voorruit en de motorruimte moeten zwart blijven.
Vandaar dat ik nu alles gewoon rustig in kan bouwen, straks met het spuiten dan even de gehele neus goed inpakken.![]()
Simcat zei:24-VK-87?! De ááálleoudste Chrysler-Simca Horizon van Nederland!, Proficiat mh2cv!!! Deze Horizon kende ik nog niet voor het club-eigen kenteken en voertuigarchief! Zou jij mij de gegevens van het kenteken willen mailen opdat ik deze zéér vroege Horizon aan het kentekenarchief kan toevoegen? Zet er meteen even jouw gegevens bij mh2cv.
Simcat
Hans Ranch zei:Hallo Muddy Bandit,
Bedankt voor de uitleg en de tip!
Ik ben in omgekeerde volgorde bezig, dus slopen die hap. Dacht eerst zolang mogelijk in elkaar laten ziten maar alles zit verkeerd en slecht in elkaar.
Wat voor materiaal gebruik je tegen het schutbord aan, in de motorruimte?
deze auto was eerder groenGillendgelesimca zei:Zag het inmiddels wel weer zitten om die witte uit Stadskanaal te gaan halen, maar ´t zit financieel net ff te krap(feestdagen hè). En het is voor mij 266km heen en 266km terug rijden(de auto staat in Duitsland).
Zucht....![]()
Hey, Rancho Lexrancho lex zei:deze auto is eerder groen geweest
Gillendgelesimca zei:Hey, Rancho Lexrancho lex zei:deze auto is eerder groen geweest
Aha, dat is op zich, in combinatie met zn gebreken, wel een (xtra)reden om te vermoeden dat het slechter is ,dan dat de man mij wil vertellen...
Hoe weet je dit eigenlijk?
Groetjes Menno
rancho lex zei:onze fam heeft deze auto nieuw gekocht .Gillendgelesimca zei:Aha, dan zijn jullie al lang bezig met Rancho's zeg...
Nou, iig ben ik voorlopig met mn huidige karretjes onder de pannen.Nog een hoop te doen![]()
Matrancho zei:ik praatte over de rancho die in duitsland staat .deze rancho is na ons altijd in hun bezit geweest.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de Rancho op Marktplaats een aantal jaren geleden verkocht door iemand uit Helvoirt, aan de huidige eigenaar. Ik ben daar ooit geweest voor Rancho onderdelen. Daar stonden toen 3 Rancho's en 1 in onderdelen. Volgens mij was de Rancho die nu op Marktplaats staat toen inderdaad groen!
Inderdaad. En ze hebben een gemoedelijke uitstraling. Veel mooier dan de agressieve lijnen van tegenwoordig.stoterstangen90 zei:Schitterende auto's.