Guest
Ik heb in 2012 een VW Golf 5 gekocht met een schuifdak van Webasto. Deze is een jaar geleden gaan roesten. Na een flinke investering is dit gelukkig deels verholpen. Maar gezien de status van het dak kon er geen garantie afgegeven worden dat alle roest weg is. Inmiddels een paar maanden verder lijkt er een probleem te zijn met de motor van het dak. Welke het dak namelijk te ver naar binnen trekt waardoor er een spleet ontstaat tussen dak en glasplaat.
Ondanks dat het zomers wel lekker is om met open dak te rijden ben ik er eigenlijk wel klaar mee. En vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn voor het dak... het liefst zou ik de auto graag weer terug zien in de originele staat maar ik denk dat dit financieel niet haalbaar is. Een andere optie zou kunnen zijn om het dak dicht te lassen, maar ik heb begrepen dat er niet veel bedrijven zijn dit dit aandurven. Wellicht is een permanent panorama dak een optie?
Iemand suggesties? of ervaringen met het "ongedaan maken" van een schuifdak?
Ik hoor het graag,
Peter
Ondanks dat het zomers wel lekker is om met open dak te rijden ben ik er eigenlijk wel klaar mee. En vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn voor het dak... het liefst zou ik de auto graag weer terug zien in de originele staat maar ik denk dat dit financieel niet haalbaar is. Een andere optie zou kunnen zijn om het dak dicht te lassen, maar ik heb begrepen dat er niet veel bedrijven zijn dit dit aandurven. Wellicht is een permanent panorama dak een optie?
Iemand suggesties? of ervaringen met het "ongedaan maken" van een schuifdak?
Ik hoor het graag,
Peter