Jay DoubleYou
Autoholic
Leuk dat de Aygo gelukt is! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben er vroeger wel eens geweest toen ze nog in het centrum van Doetinchem zaten. Omdat ik in die tijd enkel Daihatsu verzamelde hadden ze niks voor mij.Linkje, ik heb er een gevonden! Ik ken de winkel niet hoor. Qua prijs valt me mee.
Dank je, die heb ik.Linkje, ik heb er een gevonden! Ik ken de winkel niet hoor. Qua prijs valt me mee.
Is er iemand met kennis van miniatuur bagage. Het lijkt mij leuk een koffer op de MGA te leggen. Het rek (dus niet de raiis daaronder) is ongeveer 4 cm breed en 2 cm richting de stoelen.Gisteren kwam het pakket van Norev. Exemplaar 072/200 zat er in van de MGA 1955 Old English White.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor meer foto´s van deze MG en mijn vitrine klik hier!
Wordt vaak wel om gevraagd, of foto’s van datgene wat je geprint wilt hebben zodat het digitaal opgezet kan worden.Helaas. Weet zo even niemand. Maar heb je dan ook niet een bestand daarvoor nodig?
Zoek nog altijd naar een logische verklaring voor het lagere gewicht. Toen viel mij op dat bijna elke Tribute die ik te koop zie staan voorzien is van een open dak, net als de andere 2 kleuren die ik had. Maar zoals jullie zien op de foto's heeft mijn tribune het niet. Heb ik nu iets unieks? Zie hem zelfs op de site van Solido alleen staan met open dak... kijk maar hier....Weer een 1:18 in de vitrine erbij. De Dodge van the Dukes of Hazzard staat nog in pre-order. Maar vond dat er wel nog plek was voor de Tribute versie van Solido. Eerste foto´s nog zonder de vlag als decal. Maar was er al vrij snel van overtuigd dat hij er gewoon op hoort. Heb al meerdere Dodge´s gehad van Solido, onderaan de foto´s van de 2 varianten die ik eerder had. Maar viel mij op dat deze bijna 300 gram lichter is dan de andere 2. Is mij nog niet duidelijk waar dat aan kan liggen. Ik weeg al mijn modellen om er zeker van te zijn dat ik mijn glasplaten niet te zwaar belast naar mate de kast voller wordt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vorige 2 die ik had en dus zwaarder waren dan the Tribute. Uiteraard is de motorkap anders bij de 3 en hebben de oude 2 een open dak. Maar is dat de verklaring?![]()
![]()
O ja, deze staat tot de "echte" General Lee komt naast de Tribute.
![]()