D E N N I S
Asfaltkampioen
Ja, dat klopt. En dit model was nog goedkoop ook met 11 euroDe General Lee is 1:43?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat klopt. En dit model was nog goedkoop ook met 11 euroDe General Lee is 1:43?
Degene die ik nu gekocht heb stond al geruime tijd op Marktplaats met een "vaste" prijs. Maar heb er uiteindelijk door een bod toch een deal mee kunnen sluiten.Die 850 station zoek ik al heel lang. Absoluut iconische racewagen.
Zeker! Ik was zelf bij het bestellen vrij sceptisch omdat ik niet veel modellen van de AE86 bij Hi-Story voorbij had zien komen, maar ik ben zeker wel onder de indruk van de kwaliteit!Mooi hè? Ik heb inmiddels heel wat van Hi-Story en ze zijn allemaal top.
Ik ken de kwaliteit van Laudoracing niet, maar klinkt wel interessant! Voor het beeld: ik ben de Ferrari’s van HW Elite, Kyosho en BBR gewend.Laudoracing geeft nu extra korting op eBay. Dus was even het kijken naar oa de Arna. Maar elke heeft groene bekleding met een exterieur in grijs, zwart of zilver.
Wil eigenlijk een aan de collectie toevoegen, maar twijfel enigszins of het groen niet te aanwezig is en dan meer de aandacht trekt dan het exterieur. En dan ook nog welke kleur pak ik dan?
Wat zouden jullie kiezen of juist niet kopen?
Weet dat het een kwestie van smaak is, maar vind de buitenbeentjes qua modellen juist leuk. Had ik destijds al met de 200 Daihatsu's die ik had. En nu heb ik niet de meest gangbare modellen.
Die heb ik een paar jaar terug zelfs nog voor minder gekocht dan wat Laudoracing nu vraagt.Ja, TopMarques is weer wat hoger als ik kijk naar mijn Spyker
Ja, helemaal mee eens.Wow, mooi zeg! Vooral die wielen.
Ik had 'm met Engels kenteken en rechts stuur alleen net wat leuker gevonden.
Ze staan op de Norev site ook in andere kleuren..... Klik hier!Zo kwam ik vanmiddag in een Duits automuseum een Ferrari 308 GTS tegen van Norev. Die staat op Marktplaats voor € 72,50 en daar moest die € 89,- kosten…
![]()
Norev 1:18 Ferrari 308 GTS 1982 from the movie Magnum - NEW (m2411964542) — Modelauto's | 1:18 — Marktplaats
De Ferrari 308 GTS behoort tot de meest iconische sportwagens van de jaren tachtig en werd wereldberoemd dankzij de televisieserie Magnum P.I. Met zijnlink.marktplaats.nl
Op Marktplaats ook inderdaad.Ze staan op de Norev site ook in andere kleuren..... Klik hier!