Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedendag zei:Van UT-models bedoel je???kelvin100nl zei:ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
Ik heb er een te koop staan waar het wiel vanaf is![]()
mooi model is dat. met gestoffeerd interieur.
Welke kleur heeft die van jou???
kelvin100nl zei:Goedendag zei:Van UT-models bedoel je???kelvin100nl zei:ik heb in mijn verzameling een ford expedition uit 2001 staan, zie je niet zo veel
Ik heb er een te koop staan waar het wiel vanaf is![]()
mooi model is dat. met gestoffeerd interieur.
Welke kleur heeft die van jou???
Sorry voor de late reactie maar de mijne is nog puntgaaf in de kleur beige Metaillic in de XLT uitvoering, op de rommelmarkt gekocht voor twee tientjes![]()
Goedendag zei:Vandaag was het ook kofferbakverkoop bij ons in de buurt.
Sinner_ zei:Goedendag zei:Vandaag was het ook kofferbakverkoop bij ons in de buurt.
Mooi model zeg, die GTi 16S. Kofferbakverkoop langs het kanaal neem ik aan?
Goedendag zei:ok. ik kan mij zo niet herinneren dat ik een getunede golf 4 heb gezien.
Heb jij die 404 pick-up aan de overkant ook gezien???
Sinner_ zei:Goedendag zei:ok. ik kan mij zo niet herinneren dat ik een getunede golf 4 heb gezien.
Heb jij die 404 pick-up aan de overkant ook gezien???
Heb ik gezien, en nog een andere vage oude pickup. Kan er even niet op komen welk merk.. [size=x-small](stond een stukje verderop, wel aan dezelfde zijde als de 404)[/size]
A110-50 zei:Mooie Volkswagen modellen! Leuke collectie![]()
JW01 zei:
JW01 (vanaf een Appel) zei:Zijn het er twee? Zo ja, Golf II van Norev in schaal 1:18 en een Golf VI GTI?
JW01 (vanaf een Appel) zei:
JW01 (vanaf een Appel) zei:Eerlijk gezegd vind ik de afwerking en het materiaalgebruik hier en daar een beetje slordig.