SchaalmodellenTopic || Deel 13

Nieuwe pagina schiet niet op, dan maar op deze:

IMG_3174.jpg

IMG_3170.jpg

IMG_3169.jpg

IMG_3167.jpg

IMG_3175.jpg

IMG_3176.jpg

Zoals je ziet heb ik een beetje geklooid met het A4tjes. :p

Vandaag plaats ik wat foto's van erg verschillend 1:43 modellen:
Van een goedkope (maar leuke) Landrover van Cararama tot de gedetailleerde Neo modellen.

Kijk ook ens op mijn site en (nog leuker) schrijf een reactie in het gastenboek: https://straatauto.weebly.com

Jensen Interceptor Slll 1975 Neo Scale Models
Reliant Scimitar SE6 1980 Neo Scale Models

WebBewerkingvan115rj.jpg

WebBewerkingvan280rj.jpg

Toyopet Crown DX (RS21) 1958 Ebbro
Toyota Carina 1970 Hachette Fujingaho collection

WebBewerkingvanToyop110.jpg

WebBewerkingvanToyop210.jpg

Land Rover 88" canvas Oxford Roadshow
Land Rover Series III 109 Cararama

WebBewerkingvan120aa.jpg

WebBewerkingvan220aa.jpg

Eindelijk weer eens een schaalmodel besteld, begin januari krijg ik hem hopelijk.

ik ben nu bezig om een rode ford mustang van jouef evolution te detailleren:p
wat is dat ding ongedetailleerd zeg
dit model dus:
images

Tis rustig hier, jammer dat veel mensen van hier naar MAF gaan en zich hier niet meer laten zien.
Dat merk je dus ook bij de wedstrijden.

Updates op modelautogebied bij mij: weinig, heb Audi TT van Revell verkocht voor normale prijs.
Aankopen zal ik voorlopig weinig doen, aangezien ik de vitrine vol heb en ik niet van plan ben een grotere te kopen.
Heb een paar modellen te koop staan, maar zoals altijd krijg ik alleen schamele biedingen of schooiers via email.

Zelf heb ik nog wel een paar modellen willen kopen, echter bij nader inzien toch afgehaakt (oa AA Ford Crown Victoria NYPD).

Iemand anders nog nieuwe modellen gekocht of veranderingen in collectie?

Ik heb de afgelopen tijd weer aardig wat modellen gekocht, eigenlijk vrijwel alleen Otto's;)

Moet binnenkort maar is tijd vinden om alle foto's die ik heb gemaakt daar een selectie van te maken en hier te posten.

@Scheur-ijzer: die matte SLS AMG is dik!

Dank voor de comments over de sls! :D Was eerst juist niet zo'n fan van de matte kleur, maar heb hem nu één treetje lager in de kast (die op de foto's) gezet en dan ga je de kleur meer waarderen, vanwege de combi met de houten omgeving. Maar als je hem nieuw koopt (dus de keuze hebt) en in de vitrine kast zet zou ik eerder voor het prachtige rood of zilver gaan.

Heb weer een model via mp gekocht (gaan pa en ma niet leuk vinden :rolleyes:). Is een zwarte BMW X5 3.0d van kyosho, kon m niet laten schieten voor 30,00. :p Hij mist wel de dakrails, maar dat vind ik niet erg.
Collectie wordt dus uitgebreid van 3 naar 4.

Nou nog zorgen dat ik stop met die dingen kopen, voordat het een verslaving word ;)
Maar er is nog zoveel moois, zoals kyosho: Audi R8, BMW X6 / 3 coupé, audi A3, Audi A8 dat ik ga twijfelen of dat gaat lukken...

Nieuwe aanwinst, een Pierce Arrow 1601 sedan "gangster car" :T

1570_l.jpg

Iemand van jullie ervaringen met pre-order bestellingen van modelauto's die over een half jaar uitkomen?
Heb interesse in de nieuwe GMC A-team van Hotheels Elite en komt 3e kwartaal uit.
Kost incl verzenden 91,50 euro, maar moet je dat vooraf betalen en wat als je nog langer dan 3e kwartaal moet wachten?

Tis een smak geld voor een modelauto, zeker als je hem niet snel in handen hebt.

1318.jpg

Deze dus, zou mooi tussen mijn DMC Delorean, General Lee en K.I.T.T. passen namelijk. :cool:

@Wrangler: Kick die The A-team truck!! Waar zou je hem kunnen kopen? En waar kan ik meer plaatjes vinden?
Is het trouwens de versie uit de serie en niet de ene uit de film? Want die van de film vind ik minder.

Heb inmiddels contact gehad met de winkel die pas een rekening stuurt wanneer de auto beschikbaar is, dus staat gereserveerd. :D
Het is de versie zoals die in de originele serie te zien is, dat zie je toch op bovenstaande foto.

@ FF, www.droomautoos.nl

Heb nieuw model (voor mij) in aantocht: Eindelijk een AA Ford Crown Victoria Police voor een normale prijs kunnen bemachtigen.
In tegenstelling tot een 'bekende' MP aanbieder die er 80 euro voor wil hebben, kom ik nu op minder dan de helft van die prijs.
En er is niet aan geknutseld.

Hoewel ik liever de NYPD versie had gewild, echter die moeilijk is aan te komen, is de Des Plaines versie geworden
diecast-cars-picture--132623703812524650.jpg

Motormax kost tegenwoordig nieuw ookal 30 euro, maar die zijn lang niet zo mooi als AA.

Ik heb ook weer een nieuw model:

Norev Provence Moulage - Renault DeZir:
Renault%20Concept%20Car%20Dezir%20Mondial%202010%20Paris%20%283%29.jpg

Renault%20Concept%20Car%20Dezir%20Mondial%202010%20Paris%20%282%29.jpg

Renault%20Concept%20Car%20Dezir%20Mondial%202010%20Paris%20%284%29.jpg

Ik heb hem alleen niet als dealer editie en verpakking (die zou ik pas in Mei kunnen krijgen, dus heb hem via een Franse webwinkel).
het is het meest gedetailleerde 1:43 model dat ik heb, de lak is perfect: schitterend glanzend, hele fijne metallic en perfect gespoten. De 'putjes' in het chroom op de zijkant, bij de koplampen en de achterkant zijn minuscuul en perfect uitgevoerd. Zal binnenkort foto;s maken en de details laten zien...

(foto's zijn dus niet van mij)

Nee kan niet open (1:43 he:p). Maar door het raam is het wel allemaal te zien. Is even gedetailleerd als exterieur.

Vandaag weer een model binnen gekregen, de 1:18 MINI Cooper S Countryman (Norev). De kleur is 'Absolute Black'. Zijn op internet minder foto's van te vinden dan de witte en gele, dus is dit een 'dealer only' kleur misschien?
itemsPhotosEncrypter.php

itemsPhotosEncrypter.php

itemsPhotosEncrypter.php

@Tripoux: Mr. Dj M. heeft nu ook al aardig wat franse modellen van Norev, een aantal 2CV's en bestelbusjes. En daarnaast veel Otto's en zelf heb ik er nu ook aardig wat staan van Ottomodels:)

@Wrangler: misschien is vragen aan FMGT waar hij al zijn police versies vandaan haalt?:D
En nog bedankt voor de link voor de The A-team truck;) (die komt op mijn wensenlijst)

@B. RS: weer leuke nieuwe aanwinsten;)

@Wrangler: misschien is vragen aan FMGT waar hij al zijn police versies vandaan haalt?:D

Weinig kans, hij vraagt zelf ook minimaal 50 euro voor een 'geknutselde' Motormax versie, die momenteel 27 euro nieuw kost.
De AA versies zijn officieel uitverkocht, want worden al lange tijd niet meer gemaakt. Tis gewoon zoeken naar 1 en hopen dat je de goede prijs betaald. Tis ook niet dat ik haast had ofzo, maar vertik het de hoofdprijs te betalen.
Overigens heeft de levering van mijn Policecar iets vertraging en verwacht ik hem dinsdag.

Die countryman is vet (y)

Wil zelf nog een 1:18 panamera van norev kopen... even wachten totdat ik de rooie tweedehands tegenkom (heb al 2 zwarte modelauto's, spannend kleurtje zou leuk zijn).

na een tijdje heb ik toch deze aanwinsten mogen verwelkomen.

1/18 Audi A8 W12 van Kyosho (D4) in het zwart en het zilver en ben er superblij mee, afwerking is top

let wel, de zilvere is van men broer (ga heus geen 2x hetzelfde kopen :D )

2hpneoh.jpg

21ajzi8.jpg

21o5udd.jpg

Ik heb voor mijn schaalmodellen (allen 1 op 18) wat caravans gekocht. Helaas bestaan er wereldwijd maar 3 modellen voor deze schaal, een Airstream, een Eriba Puck en een Henon.

Van laatstgenoemde twee heb ik pas het model binnengekregen via een gewonnen veiling op Ebay.
De airstream had ik al.

De Henon kwam met een Simca Chambord en de Eriba Puck kwam met een Lloyd Alexander TS.

IMG_1020.jpg

IMG_1022.jpg

Krijg binnenkort ook nog een paar figuurtjes binnen die kampeerders moeten voorstellen compleet met klapstoeltjes! altijd leuk om het geheel wat aan te kleden.

Gisteren minder leuk nieuws over de A-team van GMC die ik gereserveerd heb, officiele verklaring voor prijsstijging vanuit HW:

Wegens moeilijkheden tijdens het productieproces, het model zodanig te maken zoals op de Nurnberg speelgoedbeurs, valt de prijs hoger uit dan vooraf was vastgesteld. Het model is samen met Ecto 1 (Ghostbusters Caddy) groter uitgevallen dan met zou verwachten, namelijk tussen 1:18 tot 1:16.
De Ecto houdt het nog groter namelijk richting 1:12. De mogelijke aanwezigheid van de schuifdeur van de GMC is geschrapt wegens dat het model daardoor nog duurder zal uitvallen. Wel is bekend dat de 4 karakters (wat ik begrijp) meegeleverd worden met de bus.
Voor mij persoonlijk geen reden om de reservering te annuleren, hoogstens dat ik de komende tijd verder weinig andere modellen zal gaan kopen (wellicht paar van de hand ga doen). Prijsstijging is van 93 naar 104 euro.

:eek:

Nadat ik een paar dagen inlog problemen heb gehad kan ik eindelijk reageren.

Hier mijn nieuwste aanwinst.

lfa1.jpg

lfa2.jpg

lfa3.jpg

lfa4.jpg

lfa5.jpg

lfa6.jpg

lfa7.jpg

opel-omega zei:
@Wrangler: Is deze dan niet iets voor je? A-team

Leuke tip :cool:, echter spaar eigenlijk alleen 1:18. Heb 1 Puma in 1:43 omdat dat de enige schaal is voor een Puma en ik zelf een Puma heb.

Ruben welkom terug op AW, nice die Lexus hoor!

Ik meld me hier ook nog maar eens. Ik heb de laatste tijd vrijwel niks te melden, geen nieuwe aankopen meer gedaan sinds de Balboni.
Wel zaterdag naar Techno Classica in Essen gegaan, daar stond ook een AutoArt stand met onder andere 3 nieuwe Lambo's die ik al op het oog heb! (y)

P1050748.jpg

P1050749.jpg

P1050750.jpg

Dat wilde ik dan wel weer met jullie delen ;) Verder uiteraard weer mooie aanwinsten hier de laatste tijd! (lees uiteraard wel nog telkens mee) VOoral de LFA en de SLS zien er prachtig uit!

Zijn er hier nog geïnteresseerden voor een collectors item, compleet ongebruikt in de doos: een Tamiya AMG Mercedes c-class DTM D2?

Foto0079.jpg

Foto0078.jpg

Voor de ware liefhebber op te halen in Gouda!

Sinds gisteren heb ik deze binnen:

27zjcar.jpg

k99vsw.jpg

r0azvl.jpg

21owt1t.jpg

2w7kgwo.jpg

Een Tata Nano schaal 1:18 van Norev. Ik had eerst een bieding verloren op eBay, maar later zag ik dat ik 'm goedkoper kon krijgen bij een Nu Kopen advertentie. De logo's zijn helaas heel priegelige dingen, die aan de voorkant zat al een beetje los zoals op de foto is te zien. Verder vind ik het een geweldig modelletje!

Terug
Bovenaan