Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sanoma zei:Interior lightning high (? zal wel een setje extra lampjes in het interieur zijn)
Tydelyck zei:Sanoma zei:Interior lightning high (? zal wel een setje extra lampjes in het interieur zijn)
Je zult merken dat in de voetenruimte van de voorpassagier constant een lampje brandt, het schijnt niet uit te kunnen. Ik begrijp persoonlijk niet waar dat voor nodig is, als het buiten donker is en je hebt niets laten vallen of zo, dan kan het daar toch gewoon ook donker zijn? Ik vind het nogal afleiden want als bestuurder zie je dat licht in een hoek van je ogen.
Voor bepaalde merken zijn er sites waar je je VIN code in stopt en er een lijstje uit komt met alle opties die horen bij de VIN code, je zou kunnen zoeken of die er voor Volvo ook is. Voor een heel aantal Opels ken ik de site wel, maar daar heb je niets aanSanoma zei:Net de optielijst van de dealer mogen ontvangen. Er stond wel 'onder voorbehoud' bij, dus of het allemaal 100% klopt is nog niet zeker.
Maar het is een leuke lijst ten opzichte van de standaard, prettig uitgeruste, OceanRace uitvoering:
Audio system High Performance (upgrade tov standaard; je had ook nog Harman Kardon, maar dat zit er niet op)
Fuel tank full capacity (als het goed is, betekent dat een 62-liter tank)
Gear lever know illuminated (ik weet bijna zeker dat die er niet op zit... misschien eraf geschroefd door de vorige eigenaar en vervangen door een standaard?)
High loadfloor (zit er zeker in... kan er gelukkig vrij simpel uit mocht het nodig zijn)
Interior lightning high (? zal wel een setje extra lampjes in het interieur zijn)
Parking heater with timer (grote kans op standkachel dus)
En de vorige eigenaar heeft dan waarschijnlijk achteraf de Tamesis-velgen (18") gekozen.
Geinig om dit soort informatie te ontvangen; maakt de voorpret nog wat groter. Wachten duurt ook langer![]()
Zo voelt het al wel! Ik dan dus ook echt niet wachten tot zaterdag...Je hebt echt een parel weten te vinden volgens mij
Ik vind het er leuk uitzien, maar dat is vooral het 3D effect van het schakelschema...dat het verlicht is vind ik niet zo interessant.Illuminated gear knob zit er bijna altijd in.
Voor bepaalde merken zijn er sites waar je je VIN code in stopt en er een lijstje uit komt met alle opties die horen bij de VIN code, je zou kunnen zoeken of die er voor Volvo ook is. Voor een heel aantal Opels ken ik de site wel, maar daar heb je niets aan
Ik weet niet hoe blij ik zou worden van constante verlichting in de voetenruimte, maar we gaan het zien big smile smiley
Ook nog wel even een keer een melding gemaakt over het condens in de koplampen; hebben we dat in elk geval afgedekt (zwart op wit)
3 nachtjes slapen nog
Ik neem de hele optielijst nog met een korreltje zout haha: stond al 1 ding op, die echt niet op onze V40 zit. Dus de rest is dan ook nog even afwachten.Niet nodig; maar het draagt als totaalplaatje wel bij aan een luxe gevoel vind ik persoonlijk. Vaak kost het de wereld niet als je de auto nieuw koopt. Ik zou het altijd bijbestellen. Mooi dat het bij jou auto ook op zit
Ja, opgelegde letters zitten er al op en de nummerborden waren nog netjes. Lakstiftje is besteld, want daarmee gingen ze nog wat plekjes aanstippen.Goed zo! Het is geen pak suiker wat je koopt en mag je best wat verwachten! Opgelegde letters zitten er al op, zo te zien? En altijd even een lakstiftje erbij vragen.
Heb ik allemaal zwart op wit laten zetten.
Wel gek, maar ik heb nog niet eerder zo uitgekeken naar de aflevering van een auto... dus de tijd gaat me nog te langzaam hahaHaha..schiet lekker op...ik nog een week..
Tydelyck zei:Sanoma zei:Interior lightning high (? zal wel een setje extra lampjes in het interieur zijn)
Je zult merken dat in de voetenruimte van de voorpassagier constant een lampje brandt, het schijnt niet uit te kunnen. Ik begrijp persoonlijk niet waar dat voor nodig is, als het buiten donker is en je hebt niets laten vallen of zo, dan kan het daar toch gewoon ook donker zijn? Ik vind het nogal afleiden want als bestuurder zie je dat licht in een hoek van je ogen.
Bedankt!Ook in de voetenruimte van de bestuurder. En in de portiervakken smiling smiley. Ziet er verzorgd uit hoor, vind ik, die lampjes.
Gefeliciteerd Sanoma! Fraai exemplaar met erg mooie velgen.
En als er dan wat gebeurd, dan graag in de komende 6 maandenBlijft natuurlijk altijd afwachten wat je koopt maar volgens mij kan er met een Volvo weinig mis gaan.
Foto is meer vanaf de Punto-kant genomen, dus klopt denk ik wel.Foto met beide auto’s lijkt wat vertekend. Het lijkt welhaast of de Punto een veel grotere auto is
Die punto is een stuk hoger dan de V40 dus er zit wel een kern van waarheid in.Kristian zei:Gefeliciteerd, prachtige auto! Foto met beide auto’s lijkt wat vertekend. Het lijkt welhaast of de Punto een veel grotere auto is.
Morgen. Best een stap, maar ik rijd nog maar erg weinig. En het is een tijdelijke auto.Ik zag dat jij je V40 net hebt ingeleverd; Grote stap naar een 208 lijkt me...
BedanktMorgen. Best een stap, maar ik rijd nog maar erg weinig. En het is een tijdelijke auto.
Mooi dat de garage je een goed gevoel geeft. Is zeker belangrijk.
Geniet van je V40!
Zat er nu standkachel op? want dan is het vanmorgen wel een mooi moment om te proberen cool smiley)
Sanoma zei:Bij het regelen van het papierwerk noemde de verkoper dat hij via een collegaverkoper van een ander bedrijf gehoord had de V40 op dit forum voorbij was gekomen; klein wereldje!
(...) geeft ook vertrouwen voor de garantieperiode.
Haha, dat valt bij dit bedrijf denk ik wel mee: de online recensies waren allemaal al lovend, dus dat beloofde al veel goedsHet feit dat ze nu weten dat half autominnend Nederland over hun service meeleest geeft je nog een extra garantie!
Bedankt! Het totaalplaatje was wel helemaal naar onze smaak, dus gaf zeker de doorslag!Gefeliciteerd met de V40, de kleur en de velgen staan hem erg goed!
Absoluut waar! Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk verder geen wensen heb met betrekking tot accessoires. Nouja, vooruit: een goede telefoonhouder. Ik hoor goede verhalen over 'brodit'. Dus dat maar even uitzoeken.Dat is het mooie van zo'n model wat nu massaal uit de lease terugkomt: die accessoires zijn goed te vinden.
Als deze maar aardig schoon zijn, dan vind ik het wel prima. Ik hoop op die manier de originele Ocean-race matten te kunnen behouden; die set ziet er nu namelijk nog netjes uit en ik kon zo online ook geen vervangende set vinden.Had ze ook al gekocht voor de BMW via Marktplaats maar net iets teveel gebruiikssporen dus maar weer van de hand gedaan.
Begrijp ik heel goed; ik twijfel ook nog over het gebruik van alle matten.. Maar met zo'n leuke totaalprijs toch maar toegehapt; betaal ik in elk geval niet de hoofdprijs en ik kan dan altijd nog zien wat ik er mee doe.Twijfel nog om een nieuwe kofferbakmat aan te schaffen. Houd de bekleding op termijn wel netjes maar het staat zeker in zo'n mooi beklede kofferruimte net wat minder mooi.
Sanoma zei:...rubberen kofferbakmat...
Ah, eehm... nu voel ik mij even heel domZat de originele Ocean Race kofferbakmat er niet meer in? Als je die omdraait heb je een rubberen mat.
Ik zie dat de Proclip niet echt een telefoonhouder is, maar meer een bevestigingspunt: je kunt daar weer een telefoonhouder opzetten. Klopt dat?Ik heb gisteren ook voor de Fiesta een Brodit (proclip) binnen gekregen. Ideale houder!
Moderator
Sanoma zei:Ah, eehm... nu voel ik mij even heel domZat de originele Ocean Race kofferbakmat er niet meer in? Als je die omdraait heb je een rubberen mat.die zit er nog in... ik zal het vanavond even checken!
Klopt! Hij bestaat uit twee delen: een autospecifieke proclip en dan nog een telefoonhouder die je daar weer op schroeft. Volgens mij heb ik in mijn topic gisteren een foto geplaatst van hoe het nu in de Fiesta zit. Ik heb een verstelbare Brodit telefoonhouder gekocht zodat ie ook met een eventueel volgend toestel kan passen. Daarnaast is er voor mijn toestel geen specifieke houder.Sanoma zei:Ik zie dat de Proclip niet echt een telefoonhouder is, maar meer een bevestigingspunt: je kunt daar weer een telefoonhouder opzetten. Klopt dat?Ik heb gisteren ook voor de Fiesta een Brodit (proclip) binnen gekregen. Ideale houder!
Dat blijktAls je die omdraait heb je een rubberen mat.
Foto gezienIk heb een verstelbare Brodit telefoonhouder gekocht zodat ie ook met een eventueel volgend toestel kan passen. Daarnaast is er voor mijn toestel geen specifieke houder.
Dat is het mooie van zo'n model wat nu massaal uit de lease terugkomt: die accessoires zijn goed te vinden.
Moderator
Dan kan je beter iets anders kiezen, want op maat stellen doe je met twee schroefjes.Sanoma zei:Foto gezienIk moet ook voor een algemene telefoonhouder gaan; vrouwlief en ik hebben verschillende merk/modellen.
Zeker met je eens dat het erg lelijk is, maar ik vind Google Maps (icm Flitsmeister) erg fijn werken dus indien nodig wil ik die combinatie gebruiken en daar wil ik een fatsoenlijke houder voor hebben.Maar waarom zou je een telefoonhouder nemen? Je hebt navigatie (ok, die in de Volvo is niet bijzonder goed) en Bluetooth. Wat moet je dan met een telefoon in het zicht? Staat ook nog eens erg lelijk vind ik
Sanoma zei:Dat blijktAls je die omdraait heb je een rubberen mat.![]()
Nouja: vrijdagavond haal ik deze spullen op. Kan ik dan altijd nog kiezen welke mat(ten) ik gebruik![]()
Sanoma zei:Zeker met je eens dat het erg lelijk is, maar ik vind Google Maps (icm Flitsmeister) erg fijn werken dus indien nodig wil ik die combinatie gebruiken en daar wil ik een fatsoenlijke houder voor hebben.Maar waarom zou je een telefoonhouder nemen? Je hebt navigatie (ok, die in de Volvo is niet bijzonder goed) en Bluetooth. Wat moet je dan met een telefoon in het zicht? Staat ook nog eens erg lelijk vind ik
Ik heb nu zo'n ding van de primark (zeer simpele klem die je in het luchtrooster duwt) maar dat is zeer instabiel. Heb ik liever een wat nettere/stabielere oplossing.
Haha, ook dat inderdaadKan je de OR-mat lekker nieuw houden c
Al even wat over rond gezocht daarover en als het goed is, zijn de koplampen wat hoger in te stellen. En als de lampen het begeven, dan niet vervangen door osramsIk las ook ergens je opmerking over de xenonverlichting. De opbrengst is inderdaad magertjes bij de V40 is ook mijn ervaring.
Jep, zo'n hondenbeest zorgt vaak voor net wat meer smerigheid. Geeft niks, maar dan is zo'n setje rubber wel praktisch.Goed vooruit gedacht m.b.t. de rubberen matten! Mooi is anders, maar in jouw situatie zeker onmisbaar!