Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Anders moet je haar maar vaak laten rijden, dan komt ze er vast wel achter hoe leuk zo’n MINI eigenlijk is!Tof! Ik zei voor de grap tegen mijn vrouw dat ik de swift nog wel wilde inruilen op een 3drs, maar was geen goede grap![]()
Zeker, de Swift is eigenlijk een ideale tweede auto: voldoet precies aan alles wat je zou willen van een auto en ook niet meer dan dan dat.de Swift eruit en een 3 deurs erinis wel een leuke switch, maar een Swift is volgens mij ook en lekker sturende auto
Zij zal de auto ook het meest gaan gebruiken verwacht ik dus dat komt wel goedAnders moet je haar maar vaak laten rijden, dan komt ze er vast wel achter hoe leuk zo’n MINI eigenlijk is!Al heb ik zelf geen ervaring met de Clubman.
![]()
Nee dat hoeft gelukkig nietWeer ruimte op de oprit voor alle kleur dus!
Hoef je je sleutel niet in het dash te steken? Want dat lukt vast niet meer met die sleutel omlijsting?
Nope, keyless entry en start! Dus dan zijn dit soort dingetjes mogelijk.Weer ruimte op de oprit voor alle kleur dus!
Hoef je je sleutel niet in het dash te steken? Want dat lukt vast niet meer met die sleutel omlijsting?