Bonjour! Tot op heden is er geen hobby auto bijgekomen. Het kriebelt uiteraard wel! De focus ligt de laatste tijd op een Clio 1 of 2...maar in deze overbevolkte autobuurt is het lastig om er een tweede auto op na te houden. Dan moet hij een eindje uit de buurt bij een supermarkt staan.
Maar... deze is toch wel erg leuk voor dit geld...
https://link.marktplaats.nl/m2368789336
Staat een eind uit de buurt dus dat scheelt...
De Scenic staat nu op 35 duizend kilometer. Inmiddels zit er ook een trekhaak onder en is er een fietsendrager gekocht. We hebben er nog niks mee gedaan maar wie weet van de zomer. Het is ook een fijn idee als één van de meiden ergens staat met een lekke band, je d'r even kunt oppikken.
Wat wel heel erg vervelend is, is dat sinds de auto een trekhaak heeft, er water naar binnen komt. 1 plus 1 is 2, dus ik heb Trekhaakcentrum gevraagd dit op te lossen. Ik ben nu twee keer bij de franchisenemer in Alkmaar terug geweest, en één keer bij een eigen vestiging in Cruquius, (3 vrijdagen aan besteed) maar nog steeds lekkage. Ik word nu niet meer teruggebeld en ook niet teruggemaild. Nee, ik heb geen rechtsbijstandverzekering helaas. Meer dan een slechte recensie achterlaten kan ik niet doen. Als het weer beter wordt gaan we de bumper er maar eens afhalen en dan zetten we de tuinslang erop om eens te kijken waar het naar binnen komt. Zo moeilijk kan het toch niet zijn!
Het blijft verder een prima ding. Alles kan mee, zeker als de stoelen achter eruit zijn. Degelijk vervoer, zonder poespas. Wat knappere bekleding en een lederen stuur waren leuk geweest, deze blijken toch wel besmettelijk en slijtagegevoelig te zijn.
De autofolderverzameling is de deur uit. Ik deed er toch te weinig mee en omdat we de zolder gingen opknappen stond het ook enorm in de weg. Ook de autoboeken zijn weg.