Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:De eerste week woon-werkverkeer levert een verbruik van 1 op 13.3 op. Ik ga voor de 1 op 14!
Het zilveren biesje is bewust een heel klein beetje breder gemaakt omdat we rekening houden met de krimp van de folie.
Iedere folie krimpt naar verloop van tijd en bij een zilverkleurig vinyl gaat dat redelijk snel.
Mocht je er op staan dat wij de bies nu exact even groot maken, dan wil ik je vragen dit te melden en kunnen wij een nieuw zilver biesje maken en plakken.
Mechanix zei:Dat soort dingen zie je alleen als je er echt op let. Zou me er niet druk om maken.
rzasa zei:Ik let er minder op inderdaad! Net als dat de krasjes en dutjes me minder kunnen schelen.
Gekrompen is het biesje tot op heden echter niet.
Ik wil wel binnenkort de cv in orde krijgen. Dat irriteert wel.
rzasa zei:Prijsopgaaf voor stralen en poedercoaten: 300 ballen voor 4 velgen.En dan moeten er ook nog banden omheen.
Vertel eens?rzasa zei:Auto heeft het prima gedaan van de vakantie op een slippartij na. Dat liep goed af gelukkig.
rzasa zei:Hmm, de radio stoort behoorlijk....dacht eerst dat het aan de Waalse heuvels lag, maar ook in het vlakke Noord-Holland stoort hij. Niet constant, maar alsof Radio Witte Arend in wil breken op 3fm. Als je op een goede plek stilstaat kraakheldere ontvangst. Ik vermoed dat de kabel een breuk heeft bij de aansluiting, daar is ie wel erg flexibel. Eens kijken wat een andere stekker doet.
Of zou er een andere oorzaak kunnen zijn? Er zit nog wel zo'n aarde-ringetje van de vorige radio bij, maar dat heeft er niks mee te maken toch? Andere functies doen het prima.
Auto heeft het prima gedaan van de vakantie op een slippartij na. Dat liep goed af gelukkig.
Phoenixrood74 zei:Vertel eens?rzasa zei:Auto heeft het prima gedaan van de vakantie op een slippartij na. Dat liep goed af gelukkig.
Oei, dat is schrikken! Zeker in een mooie auto met (naar ik aanneem) je gezin erin. Mooi dat het allemaal goed afgelopen is.rzasa zei:Phoenixrood74 zei:Vertel eens?rzasa zei:Auto heeft het prima gedaan van de vakantie op een slippartij na. Dat liep goed af gelukkig.
Het was erg glad in een draai de snelweg op. Ik had al gas teruggenomen omdat het op de betonnen toerit al wat glibberde. Maar het ging nog steeds te hard blijkbaar, terwijl ik erg rustig reed. Gleed zo rechtdoor de berm in, gelukkig niemand achter me en er stond ook geen vangrail.