929V6
Asfaltkampioen
Opvallend veel Mazda's overigens, ook de nieuwe modellen.
Wat versta je onder de nieuwe modellen? Modellen die nu nog nieuw verkocht worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opvallend veel Mazda's overigens, ook de nieuwe modellen.
929V6 zei:Opvallend veel Mazda's overigens, ook de nieuwe modellen.
Wat versta je onder de nieuwe modellen? Modellen die nu nog nieuw verkocht worden?
Marc van der Togt zei:Op m'n vakantie kwam ik 2 gevalletjes roest tegen. De eerste foto is gemaakt in de buurt van Detroit. De Mazda stond aan de oostkust
van de USA, in het plaatsje Kittery......
Foto doet me denken aan de tijd voordat de APK in Nederland werd ingevoerd. Toen zag je dergelijke auto's bij ons ook welMarc van der Togt zei:
RobEU zei:Waar ben je allemaal geweest?
zombies zei:Die 6 heeft dan ook wel heel weinig liefde gehad aan de binnenkant en buitenkant.
Is het ook en ja het is slecht dat ze anno 2003 nog auto's maken die roesten maar dit is absoluut niet nodig en zonde.speedtouch zei:zombies zei:Die 6 heeft dan ook wel heel weinig liefde gehad aan de binnenkant en buitenkant.
Zo zie ik het ook, gewoon desinteresse!
zombies zei:Is het ook en ja het is slecht dat ze anno 2003 nog auto's maken die roesten maar dit is absoluut niet nodig en zonde.speedtouch zei:zombies zei:Die 6 heeft dan ook wel heel weinig liefde gehad aan de binnenkant en buitenkant.
Zo zie ik het ook, gewoon desinteresse!
Witje87 zei:Z3 roest niet. In inderdaad slecht gerepareerde schade.
marcel21674 zei:Witje87 zei:Z3 roest niet. In inderdaad slecht gerepareerde schade.
Aan 2 zijden, en dan exact op dezelde plekken, lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
En als je even googled, schijnen ook recentere BMW's best wel te willen roesten.
D. Elzinga zei:
Blackadder the 5th zei:Foto doet me denken aan de tijd voordat de APK in Nederland werd ingevoerd. Toen zag je dergelijke auto's bij ons ook welMarc van der Togt zei:
eens rondrijden.
Vraag me af of er in de betreffende staat iets vergelijkbaars bestaat als de APK.
MRS zei:Nou de APK keuringsstations wrijven zich in hun handen als dit in Nederland zou rondrijden, ik neem aan dat als het uiterlijk van een Auto al zo roestig is de technische status ook niet veel soeps is.
D Elzinga zei:
Pauli zei:Misschien gebruiken Mazda en Ford wel goedkoop gerecycled schrootstaal,weten wij veel.....
Deden Fiat en Alfa lang geleden ook,we kennen de gevolgen daarvan.
SVF zei:Mercedes C-klasse:
![]()
![]()
11-HK-RS Locatie; Volkspark Enschede