Roadracer: Jeep Avenger 'Mr Mustard'

Leuk wagentje, gefeliciteerd.

ik kan goed begrijpen dat je geen ev wilt, die techniek is gewoon nog niet klaar. Ik kijk over 10 jaar wel weer, 3-5 minuten laden, en weer 300-400km rijden.

Leuk wagentje, gefeliciteerd.

ik kan goed begrijpen dat je geen ev wilt, die techniek is gewoon nog niet klaar. Ik kijk over 10 jaar wel weer, 3-5 minuten laden, en weer 300-400km rijden.
Precies dat. Dit past gewoon nog beter in ons ritme, zeker op langere reizen. En die hebben we nu al twee richting Zuid-Europa gepland. En als er een tweede auto komt zal die hoogstwaarschijnlijk elektrisch zijn - en dan ook voor meer dan alleen-maar-stadsgebruik.

Nog even een staartje van Mme Caramel... we kregen een mailtje van de leasemaatschappij dat ze een schade(tje?) hebben ontdekt (op het rechterachterportier) dat we blijkbaar nooit in het vizier hebben gehad. Dus ook niet gemeld... Nog geen calculatie van gehad dus eens kijken wat dat wordt. Ik neem aan dat het 1) een schade is die niet op een reguliere plaats zit - anders hadden we het vast wel eens gezien en dan 2) net buiten de marges. Bij vervolg dus een foto van opvragen. We wisten op het linkerachterportier van een paar kleine lichte veeg/krasjes waarvan we het idee hebben dat deze wel eens van een mislukte inbraakpoging zouden kunnen zijn. Maar die stonden niet bij de commentaren.

we kregen een mailtje van de leasemaatschappij dat ze een schade(tje?) hebben ontdekt (op het rechterachterportier) dat we blijkbaar nooit in het vizier hebben gehad.
Aiii. Welke leasemaatschappij? Ik zag laatst een berichtje op linkedin, iemand had z'n (private) lease ingeleverd bij Ayvens en kreeg €2000 aan achteraf geconstateerde schades om z'n oren. Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal hoe het bedrag zo hoog kan zijn, want heb je niet gewoon een max eigen risico, en zou dat niet maximaal ca 500 euro moeten bedragen?

Als je het prima vindt maar de helft, of minder, van de functionaliteiten te gebruiken ben ik blij voor je dat je er happy mee bent.
@Labello De helft of minder? Mwoah, de on board navi, spraakassistent Laura en de connect-app gebruik ik niet in mijn Skoda. Maar Apple Carplay en Android Auto zijn ook functionaliteiten van het on-board infotainment. Die op hun beurt weer diverse secundaire functionaliteiten toevoegen die on-board niet beschikbaar zijn, zoals muziekstreaming en whatsapp.

Laatst bewerkt:
Aiii. Welke leasemaatschappij? Ik zag laatst een berichtje op linkedin, iemand had z'n (private) lease ingeleverd bij Ayvens en kreeg €2000 aan achteraf geconstateerde schades om z'n oren. Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal hoe het bedrag zo hoog kan zijn, want heb je niet gewoon een max eigen risico, en zou dat niet maximaal ca 500 euro moeten bedragen?
Dit was zakelijke lease bij Arval. We gaan het meemaken.

Terug
Bovenaan