Rijdersauto onder 10k

michel1975 zei:
Auto encyclopedie zei:
michel1975 zei:
Auto encyclopedie zei:
Er staan ook 2 snelle Mazda 3-en op gaspedaal binnen je budget, maar 1 is sowieso geïmporteerd en bij de andere staat het kenteken niet vermeld. Bij garages die het kenteken weglaten gaan bij mij vaak alarmbellen af. Maar jou zoek opdracht en budget kom je denk ik ook niet bij een officiële dealer terecht, hoewel mijn Hyundai kwam aardig in de buurt van je budget en stond bij een dealer, was overigens wel weer een import.
Dit ligt helemaal aan het type bedrijf. Van mijn laatste 7 auto’s was er maar 1 Nederlands. De rest import. Dus niet van die halve waarheden vertellen. Voor sommige mooie exemplaren moet je wel over de grens kijken.

Prima ga jij mensen adviseren om over de grens te kijken. Hou ik het bij mijn adviezen om voor een betrouwbaar adres te gaan binnen de Nederlandse grenzen
Er zijn genoeg gerenommeerde bedrijven die voor jou over de grens kijken. Alle 6 zijn ze bij een Nederlands bedrog gekocht. Wellicht moet je eerst goed lezen.

Nederlands bedrog? nou dat stemt me nog niet echt gerust
 
Ach gut auto aanvullen maakt een foutje. Jammer dat je niet inhoud reageert. Succes met je internet wijsheid.
 
misschien is dit iets, iets boven het budget, wel weer import ,maar wel bij een suzuki handelaar en helaas 2wd op de voorwielen

suzuiki

suzuki-kizashi-2-4-sport-230euro-mnd.jpg
 
Zadelsnuiver zei:
Ik dacht dat zo'n Kizashi AWD was?

de handbak is 2wd en de automaat is 4wd. Ik dacht ook altijd dat het net als bij de subaru levrog alleen maar 1 motor en altijd automaat en 4wd is. Dus voordat ik hem gepost had heb ik dat nog even uitgezocht.

3 jaar geleden wilde mijn vriendin een suv met 2wd en automaat voor +/- 15.000 euro, die waren toen niet te vinden, het was of handbak 2wd of het was automaat met 4wd. Schiet me nu opeens weer te binnen nu ik de kizashi voorbij zie komen.
 
Auto encyclopedie zei:
TYN zei:
Auto encyclopedie zei:
michel1975 zei:
Auto encyclopedie zei:
Er staan ook 2 snelle Mazda 3-en op gaspedaal binnen je budget, maar 1 is sowieso geïmporteerd en bij de andere staat het kenteken niet vermeld. Bij garages die het kenteken weglaten gaan bij mij vaak alarmbellen af. Maar jou zoek opdracht en budget kom je denk ik ook niet bij een officiële dealer terecht, hoewel mijn Hyundai kwam aardig in de buurt van je budget en stond bij een dealer, was overigens wel weer een import.
Dit ligt helemaal aan het type bedrijf. Van mijn laatste 7 auto’s was er maar 1 Nederlands. De rest import. Dus niet van die halve waarheden vertellen. Voor sommige mooie exemplaren moet je wel over de grens kijken.

Prima ga jij mensen adviseren om over de grens te kijken. Hou ik het bij mijn adviezen om voor een betrouwbaar adres te gaan binnen de Nederlandse grenzen

Is ook allemaal eng he, vreemde mensen. Niet te vertrouwen.

(n)(n)

ze zeggen dat het een degelijk land is , maar vag is niet degelijk en hun kilometer registratie systeem is ook niet degelijk, sterker nog die is er niet.

Man man man. Het is inderdaad net het Wilde Westen daar. Daarom komen ook zoveel Duitsers een auto in Nederland komen, omdat het hier allemaal veel beter is en ze in eigen land geen eerlijke auto kunnen vinden. Je moet enkel goed uit je doppen kijken (maar dat moet je in elk land bij elke tweedehands aankoop).

Om het nog een beetje topic-gerelateerd te houden, als je zoals Jappie een wat meer bijzondere auto zoekt, dan ontkom je er vaak niet om over de grens te kijken, simpelweg omdat het aanbod hier te klein is.

Auto encyclopedie zei:
3 jaar geleden wilde mijn vriendin een suv met 2wd en automaat voor +/- 15.000 euro, die waren toen niet te vinden, het was of handbak 2wd of het was automaat met 4wd.

"Auto encyclopedie". :)
 
Dat dus(y)

Maar ja hij weet alles beter en is daar zelf ook volledig van overtuigd dat een andere mening er niet toe doet.
Bij de meeste Youngtimer specialisten is het gros geïmporteerd. Daar is een reden voor.. deze zijn In Nederland vaak niet te krijgen in een goede staat. Zoals ik al zei het hangt helemaal van het bedrijf af.
 
michel1975 zei:
Dat dus(y)

Maar ja hij weet alles beter en is daar zelf ook volledig van overtuigd dat een andere mening er niet toe doet.
Bij de meeste Youngtimer specialisten is het gros geïmporteerd. Daar is een reden voor.. deze zijn In Nederland vaak niet te krijgen in een goede staat. Zoals ik al zei het hangt helemaal van het bedrijf af.

Dat is idd een bijzonder hoofdstuk en tevens leuke inbreng van jou het youngtimer verhaal. De meeste auto's in Nederland van 15 jaar oud is b, c en d segment en daar komt straks a-segment nog bij. Er kleeft nu een beetje een sausje aan dat het perse een dikke bak moet zijn.
 
Terug
Bovenaan