Auto encyclopedie
Asfaltkampioen
michel1975 zei:Er zijn genoeg gerenommeerde bedrijven die voor jou over de grens kijken. Alle 6 zijn ze bij een Nederlands bedrog gekocht. Wellicht moet je eerst goed lezen.Auto encyclopedie zei:michel1975 zei:Dit ligt helemaal aan het type bedrijf. Van mijn laatste 7 auto’s was er maar 1 Nederlands. De rest import. Dus niet van die halve waarheden vertellen. Voor sommige mooie exemplaren moet je wel over de grens kijken.Auto encyclopedie zei:Er staan ook 2 snelle Mazda 3-en op gaspedaal binnen je budget, maar 1 is sowieso geïmporteerd en bij de andere staat het kenteken niet vermeld. Bij garages die het kenteken weglaten gaan bij mij vaak alarmbellen af. Maar jou zoek opdracht en budget kom je denk ik ook niet bij een officiële dealer terecht, hoewel mijn Hyundai kwam aardig in de buurt van je budget en stond bij een dealer, was overigens wel weer een import.
Prima ga jij mensen adviseren om over de grens te kijken. Hou ik het bij mijn adviezen om voor een betrouwbaar adres te gaan binnen de Nederlandse grenzen
Nederlands bedrog? nou dat stemt me nog niet echt gerust