Renault Twingo Concept

Gelukkig nagenoeg het prototype dus. Mooi! Mocht er een “Initiale” komen, ben ik zeker geinteresseerd.
Met een beetje creativiteit dan best kans dat het zo op de auto komt te staan: Initiale
;)

Maar wie weet dat ze de uitvoeringen van de huidige modellen ook doorschuiven naar de Twingo, zoals Evolution, Techno en Esprit Alpine. Al zou ik het ook leuk vinden als er weer een soort Benetton-uitvoering komt.

Laatst bewerkt:
Initiale zelf is opgeheven, dus die kans is nihil. Maar een Kenzo-achtige samenwerking zie ik wel zitten;)

Initiale zelf is opgeheven, dus die kans is nihil. Maar een Kenzo-achtige samenwerking zie ik wel zitten;)
En wat ze er nu ook bij hebben is ‘Roland Garros’. Of is die alleen voorbehouden aan de R5?
Van de Twingo II vond ik de Miss Sixty ook altijd wel leuk. En niet te vergeten de RS en Gordini natuurlijk ook.

Wie weet brengt 2026 een Twingo “Roland Garros” inderdaad :)
Benetton, Elite, Kenzo (1&2), Rip Curl en TinTin waren mijn favoriete samenwerkings-uitvoeringen.

Laat ik het vooropstellen dat ik het erg jammer vind dat hij 2 ruitenwissers heeft en de luchthappers weg zijn. Verder vind ik het een gruwelijk leuk ding en afhankelijk van wanneer deze komt, in hoeverre hij lijkt op de concept en wat het rijbereik zal zijn denk ik dat dit wel een mooie vervanging is voor de Panda tegen die tijd.

Time will tell.

Laat ik het vooropstellen dat ik het erg jammer vind dat hij 2 ruitenwissers heeft en de luchthappers weg zijn.
Vooral die twee ruitenwissers vond ik ook jammer. zal wel te maken hebben met de breedte van de auto dat dat niet kan?? Ach ja, dat is dan weer een knipoog naar de Twingo II en III zullen we maar zeggen. ;) Waar ik wel echt op hoop is dat een open dak weer leverbaar wordt, desnoods een panodak die open kan.

Ja een open dak of panorama dak lijkt mij heerlijk.
Er zitten gelukkig meer designelementen van de Twingo I dan II en III in, maar snap wel dat ze er ook wat van de andere generaties in willen proppen.

Dat zal gewoon met de vorm van de voorruit en kosten te maken hebben. Een dubbele ruitenwisser wordt echt niet als inspiratie gebruikt...

Open dak is al bevestigd dat het er niet op komt. Panoramadak net als het prototype zou fijn zijn, is voor mij een must-have en onbegrijpelijk dat de R5 het niet heeft.

Terug
Bovenaan