Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat het geen spy shots meer zijn. Dit zijn de persfoto's.(..)
Ik ben dan eigenlijk wel blij dat dit het niet is geworden.wat gebeurd er met de andere modellen? nu alweer een nieuw ontwerptaal en andere zijn net gefacelift met een heel andere look
zoiets leek mij mooier!
![]()
Verschrikkelijk. Een Captur met kromme wielen, nee bedanktwat gebeurd er met de andere modellen? nu alweer een nieuw ontwerptaal en andere zijn net gefacelift met een heel andere look
zoiets leek mij mooier!
![]()
Je hebt helemaal gelijk betreft de styling en de Clio was vaak de intro voor de nieuwe designtaal. Dit is voor mij wel de eerste generatie, waarbij ik geen directe wow gevoel heb. Maar vaker met Renault. Even een nachtje over laten gaan en zien hoe die er straks in het echt bij staat. We gaan het meemaken.Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ben eruit.
De Clio bestaat al lang en heeft voor Renault altijd gebroken met traditie. Dit was al bij de introductie toen hij de 5 ging vervangen. De Clio 2 was een ware revolutie. En de phaselift van de Clio 2 was zo rigoureus dat de phase 2 zijn eigen model had kunnen zijn. De Clio 3 was een revolutie en de Clio 4 net zo. Clio 5 is dan eigenlijk de vreemde eend in de lineup. Mooie auto, fijne auto maar niet de schok in design die zijn voorgangers hebben doorgemaakt. Gewoon een degelijke en volwassen auto die het door de jaren heen is geworden.
Nu begint de revolutie weer. Met de Rafale kwam Renault met een andere design taal. Ik vind het nog steeds een halve Peugeot maar goed. Deze heeft heel veel invloeden maar ik vind hem nergens echt op lijken. Stiekem vind ik hem mooier en mooier worden.
Vive la Revolution!!
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ben eruit.
De Clio bestaat al lang en heeft voor Renault altijd gebroken met traditie. Dit was al bij de introductie toen hij de 5 ging vervangen. De Clio 2 was een ware revolutie. En de phaselift van de Clio 2 was zo rigoureus dat de phase 2 zijn eigen model had kunnen zijn. De Clio 3 was een revolutie en de Clio 4 net zo. Clio 5 is dan eigenlijk de vreemde eend in de lineup. Mooie auto, fijne auto maar niet de schok in design die zijn voorgangers hebben doorgemaakt. Gewoon een degelijke en volwassen auto die het door de jaren heen is geworden.
Nu begint de revolutie weer. Met de Rafale kwam Renault met een andere design taal. Ik vind het nog steeds een halve Peugeot maar goed. Deze heeft heel veel invloeden maar ik vind hem nergens echt op lijken. Stiekem vind ik hem mooier en mooier worden.
Vive la Revolution!!
Helaas te vaak van CEO 'moeten' wisselen... Dan krijg je ditHoe vaak heeft Renault hun design wel niet veranderd de afgelopen jaren. Ze lijken maar geen besluit te kunnen nemen, aan de andere kant zijn aparte modellen leuker dan een familie aan eenheidsworst. Ik begin de Clio ook wel mooi te vinden. Alleen die wielkastranden handen van mij niet gehoeven. Hopelijk komt ie naast rouge in nog wat andere kekke kleurtjes.