Rutger DC zei:
Heel misschien de voorruit en de zijruiten tussen het extra spijltje en de B-stijl.
En daar gat het juist om. Wat andere 'deuken' enzo in een motorkap ofzo is niet kostbaar.
Maar er is nu in ieder geval minder verschil dan tussen de huidige Captur en Clio is (dat was oneconomisch) .
Het onstaan van beiden vanuit de Eolab is onmiskenbaar........reuze slim gedaan...super economisch en vooral mooi om te zien.
Klap op de vuurpeil is dat Renault, 1 variant extra heeft kunnen laten vervallen; de Clio-stationwagen.
Ze hebben nu 2 auto's (Clio 5 deurs en Captur) ipv 4; Clio 3-deurs, 5-deurs , Station en Captur.
Tja, zo kan je de prijzen aantrekkelijk houden.
Er zijn merken die ook graag wat willen laten vervallen maar het (nog) niet durven.
Waarom worden sommige mensen boos op mooie plaatjes van een mooi ontwerp ?
Is het dan zo erg als Renault miljarden in project Eolab steekt en er dan 2 auto's uit voortkomen ?
En, by the way, Route du Soleil, Renault heeft die Eolab echt niet gemaakt om bezoekers te vermaken in het Renault Museum.