Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat houdt dat minimale kilometrage in? Als je die niet gehaald had, moest je doorrijden? Of heb je dan geen 'recht' meer op een leaseauto? En zal je met de Tiguan dan ook weer je best moeten doen om aan dat kilometrage te komen, of is dat minimum nu verlaagd?Rembrandt zei:Het minimale kilometrage is gehaald: 100.000km (oftewel gemiddeld in elk geval 25.000km per jaar).
Een stuk minder dan ik gewend was, maar ja, tegenwoordig kan alles "remote". En ik spreek tegenwoordig dagelijks meer Engels dan Nederlands. Alles gaat per Skype/WebEx etc.
Rembrandt zei:Formeel is dat een minimum voor recht op lease-auto. Al is er altijd nog de "uitzondering" van functie.
Voor mijn functie heb ik eigenlijk wel een auto nodig, want er wordt van mij verwacht dat ik geregeld bij de klant langs ga. Op dit moment kan ik dat echter nauwelijks met de auto, omdat de klanten in GB en Zweden zitten. (..)
Rembrandt zei:De Tiguan Allspace staat bijna klaar.
Maandag 20 januari omwisselen.
Kan niet wachten.
Er zal vanavond wel een gejuich opgaan thuis, want het was vanochtend knokken op de Multimac.![]()
Durashift zei:Mooi man, toch een maandje eerder dan verwacht.![]()
Klopt, en bij mijn Civic hybrid werkte het stop-start ook subliem. Daarna altijd handgeschakelde auto's gehad, met de koppelingspedaal als 'schakelaar'. Maar ook daarbij eigenlijk nooit iets op de werking van het systeem aan te merken gehad, het startte altijd bliksemsnel, of het nou om een Volvo, Opel of Ford ging. Daarom snap ik niet zo goed waarom er nog steeds mensen zijn die het weigeren te gebruiken. Voelt anno 2020 een beetje als euro's terugrekenen naar guldens...R107 zei:Start-stop werkt het mooiste bij mild-hybride motoren zonder traditionele startmotor. Dan werkt het nagenoeg onmerkbaar.
Barri zei:Ehm, is het dan niet zo dat de dealer zelf maar even voor een tussen oplossing moet zorgen? Wel een beetje gek zo...
Rembrandt zei:Dinsdag dus.![]()
adinsx zei:Rembrandt zei:Dinsdag dus.![]()
Dat is het inmiddels. Heb je al een 'Track & Trace' ?![]()