A
Anoniem
Guest
@ Mechanix: lijkt inderdaad het zelfde blok te zijn. Ik weet wel dat de isolatie van de DS3 op een hoog niveau ligt, zo zijn er bijvoorbeeld voor deze klasse erg dikke deurrubbers gebruikt (let er maar eens goed op).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The real ZEN zei:Tip @ Davidoff: ga eens met Ton connecten op Het Linke Ding, dan wist je dit al veel eerder...![]()
Ton. zei:Net als Renault schijnt Opel geen vlotte motoren te kunnen leveren die ook nog eens (relatief) zuinig zijn.
Barri zei:Nou, ik vond de Corsa Ecoflex ook zeker niet tegenvallen hoor!!
Ton. zei:Ik zit wel behoorlijk boven het opgegeven verbruik van 6.0 liter per 100km. Dit ga ik nooit halen.
speedtouch zei:Ton. zei:Ik zit wel behoorlijk boven het opgegeven verbruik van 6.0 liter per 100km. Dit ga ik nooit halen.
Neem van mij aan, het opgegeven verbruik is alleen maar onder zéééér gunstige omstandigheden te halen en dan nog met veel moeite, wees maar tevreden met het verbruik wat jij opgeeft!
speedtouch zei:Ton. zei:Ik zit wel behoorlijk boven het opgegeven verbruik van 6.0 liter per 100km. Dit ga ik nooit halen.
Neem van mij aan, het opgegeven verbruik is alleen maar onder zéééér gunstige omstandigheden te halen en dan nog met veel moeite, wees maar tevreden met het verbruik wat jij opgeeft!
voiture zei:O, dat heeft PSA al jaren. Erg prettig inderdaad.
Henk-Jan zei:voiture zei:O, dat heeft PSA al jaren. Erg prettig inderdaad.
Mag ik vragen wat er prettiger aan is? Is het zicht zoveel beter, nee toch?
voiture zei:speedtouch zei:Ton. zei:Ik zit wel behoorlijk boven het opgegeven verbruik van 6.0 liter per 100km. Dit ga ik nooit halen.
Ik kom altijd beter uit dan de opgave, tot nog toe.
Henk-Jan zei:voiture zei:O, dat heeft PSA al jaren. Erg prettig inderdaad.
Mag ik vragen wat er prettiger aan is? Is het zicht zoveel beter, nee toch?
Ton. zei:+ Ruitenwissers die haaks op elkaar staan, in plaats van synchroon wissen. (Waarom heeft niet elke auto dit?)
voiture schreef: zei:Erg groot wis-oppervlak en de wissers zitten op één of andere manier veel minder hinderlijk in het zicht als ze in bedrijf zijn.
Ton schreef: zei:De complete ruit wordt gewist. Bij traditionele wissers wordt rechtsboven gemist en ook, in sommige gevallen, het midden bovenin.
Tevens wordt het water naar de zijkanten afgevoerd. De linker wisser in de traditionele setting wist naar het midden, waar vervolgens de rechter wisser het zooitje moet verwerken (+ het water waar die rechter zelf al druk mee was).
Daarbij vind ik het een rustiger beeld.
S-RS zei:Ton. zei:+ Ruitenwissers die haaks op elkaar staan, in plaats van synchroon wissen. (Waarom heeft niet elke auto dit?)
Heeft de nieuwe leasel van m'n vader ook. Heerlijk![]()
Ton. zei:Al met al ben ik wel uit en ga ik wat puzzelen over welke opties ik allemaal aan ga strepen en welke velgen ik wil kiezen.
voiture zei:Ton. zei:Al met al ben ik wel uit en ga ik wat puzzelen over welke opties ik allemaal aan ga strepen en welke velgen ik wil kiezen.
Dit vergat ik nog: lichtmetaal mag officieel niet op de DS3 E-HDi. Ten eerste loop je risico op naheffing bij controle, ten tweede vind ik het ook niet helemaal eerlijk. Je weet dat de uitstoot met lichtmetaal boven de grens uitkomt en je dus eigenlijk geen recht hebt op 14%.
Niet opgevallen dat "dribbelen". Maar ik heb mijn "test" vooral gefocust (haha) op snelwegkilometers en hogere snelheden, inhalen, soepelheid van de motor.voiture zei:Ja, ik denk ook wel dat we het grotendeels eens zijn. Vond je niet dat de DS3 dribbelde, trouwens? Dat vond ik echt wel storend!
Bij de DS3 was ik voor een witte met zwart dak gegaan en rood leder.
Het nadeel van een lichte dakkleur is dat de portieruitsnede door de dakkleur heen loopt en je dus een zwart randje van het portierrubber door de dakkleur ziet lopen. Erg lelijk detail.
Het nadeel van een lichte exterieurkleur is dat in het interieur bj de portieren de lakkleur zichtbaar is. Dat is ook niet echt mooi.
Maar misschien vind jij dit helemaal niet interessant.
MWH zei:Anders print je dit artikel uit om in de auto te leggen. :T
Ton. zei:MWH zei:Anders print je dit artikel uit om in de auto te leggen. :T
Ik snap de gedachte. Maar dit zijn "de spelregels" en ik ben niet iemand die snel over (het volgen van) de spelregels zal zeuren.
Verrek wat grappig. Ik kende die site niet.Davidoff zei:
Refereer aan de vele Fiatjes 500 in die kleur in een bepaalde buurt..![]()
Poekoek zei:Leuk om te lezen dat het waarschijnlijk de DS3 gaat worden, ik ben er nog steeds tevreden over.
Over je navigatie i.c.m.: het is inderdaad helaas zo dat je USB-poort vervalt bij het navigatiesysteem. Dit omdat het navigatiesysteem zelf een usb-poort nodig heeft o.i.d. Nogal knullig eerlijk gezegd.
Over de velgen: tja, je kent mijn mening denk ik haha. De wieldoppen zijn absoluut niet lelijk, maar velgen maken de auto toch wel echt af vind ik. Persoonlijk ben ik totaal niet bang voor die controles, je ziet echt nergens aan dat het een E-HDI is.