A
Anoniem
Guest
Hallo,
Ik heb onlangs een Kia Occasion aangeschaft van 10 jaar oud.
Nu heb ik tijdens de proefrit vooral gelet op geluiden van de auto etc en minder gelet op de radio.
Nu ik binnen een week na aanschaf erachter kom dat de radio niet goed werkt heb ik dit aangegeven bij de dealer.
De auto moest daar ook nog voor iets anders heen, dus heb ik dat gelijk aangegeven.
Nu blijkt dat er maar geluid komt ui 1 van de 4 speakers.
De Speakers zelf zijn niet defect, het blijkt in de radio zelf te zitten.
OF er dient een softwareupdate te komen, OF er dient een nieuwe radioconsole ingezet te worden.
Ik heb 6mnd garantie, maar een radio valt niet onder de bovag garantie.
Ik vraag me dus af of bij een eventuele vervanging van de radio kan eisen dat dit voor kosten komt van de dealer.
Het betreft een merk dealer (van een ander merk)
De radio had dit gebrek al bij aanschaf.
Iemand suggesties?
Ik heb onlangs een Kia Occasion aangeschaft van 10 jaar oud.
Nu heb ik tijdens de proefrit vooral gelet op geluiden van de auto etc en minder gelet op de radio.
Nu ik binnen een week na aanschaf erachter kom dat de radio niet goed werkt heb ik dit aangegeven bij de dealer.
De auto moest daar ook nog voor iets anders heen, dus heb ik dat gelijk aangegeven.
Nu blijkt dat er maar geluid komt ui 1 van de 4 speakers.
De Speakers zelf zijn niet defect, het blijkt in de radio zelf te zitten.
OF er dient een softwareupdate te komen, OF er dient een nieuwe radioconsole ingezet te worden.
Ik heb 6mnd garantie, maar een radio valt niet onder de bovag garantie.
Ik vraag me dus af of bij een eventuele vervanging van de radio kan eisen dat dit voor kosten komt van de dealer.
Het betreft een merk dealer (van een ander merk)
De radio had dit gebrek al bij aanschaf.
Iemand suggesties?