Durashift
Kilometervreter
Tja, het moment dat je naar de geparkeerde auto toeloopt.. en ziet dat er iets vanonder sijpelt.. is nooit leuk..
Dat had ik dus daarstraks..
Radiateur is lek, linksonder (vanaf bestuurdersplaats gezien) net op de aansluiting van het alu-geraamte en de kunststof behuizing. Met mijn vinger denk ik een redelijk gaatje te voelen. Het drupt.. maar houdt op een gegeven moment ook weer op.
Wat is nu slim te doen voor een kwik-fix?
Ik ben huiverig voor de 'stop leak' middeltjes.
Eigenlijk zou ik een gum-gum variant voor radiateurs willen hebben..
Is dat er?
Wat ik vind op het internet zijn een hittebestendig siliconenkit van Bison. Epoxy lijmen van o.a. Loctite of Griffioen
Of kiezen voor kneedbaar staal van Bison? (wat dan wel moet werken met aluminium, wat in de basis ook een metaalsoort is natuurlijk).
Ja, ik weet dat vervangen de beste optie is.. zal ook wel moeten gebeuren maar nu ff niet in de komende dagen, als het ff kan.
Het betreft de 1.4 PSA TU motor.
Alvast dank voor de tips en/of ervaringen.
Dat had ik dus daarstraks..
Radiateur is lek, linksonder (vanaf bestuurdersplaats gezien) net op de aansluiting van het alu-geraamte en de kunststof behuizing. Met mijn vinger denk ik een redelijk gaatje te voelen. Het drupt.. maar houdt op een gegeven moment ook weer op.
Wat is nu slim te doen voor een kwik-fix?
Ik ben huiverig voor de 'stop leak' middeltjes.
Eigenlijk zou ik een gum-gum variant voor radiateurs willen hebben..
Is dat er?
Wat ik vind op het internet zijn een hittebestendig siliconenkit van Bison. Epoxy lijmen van o.a. Loctite of Griffioen
Of kiezen voor kneedbaar staal van Bison? (wat dan wel moet werken met aluminium, wat in de basis ook een metaalsoort is natuurlijk).
Ja, ik weet dat vervangen de beste optie is.. zal ook wel moeten gebeuren maar nu ff niet in de komende dagen, als het ff kan.
Het betreft de 1.4 PSA TU motor.
Alvast dank voor de tips en/of ervaringen.