Raammotor gezocht Talbot salora 1983,16 aut ,90 pk

Ronald 4418064

Net ingestapt
Hallo bezit een salora in top conditie ,echter de raammotor links voor bij bestuurder heeft het begeven ,een Bosch type 0130821003,mijn vraag is heeft iemand zo.n type of weet waar ik kan aanschaffen ,ben ik zeer dankbaar ,

Zal wel een Talbot Solara zijn zeldzame auto, zuinig op zijn
Autodoc en andere onderdelen sites verkopen dat - of wissel gewoon met de motor van de passagiersruit.

Gelukkig zijn die basismotoren op meerdere voertuigen gebruikt. Voor specifiek Talbot ga je ze niet terugvinden.

Als je het onderdeelnummer opzoekt (wel op deze manier opgesteld: 0 130 821 003 ) vind je ze wel nog bij websites als autodoc en ebay. Je kunt ook op het EAN nummer zoeken: 4047023104816
Schrik niet van de prijs.

O.a. BMW (325i, E46 bj 2002-2004) en Volkswagen/Audi/Skoda hebben deze motoren ook gebruikt voor zover ik kan terugvinden alleen niet bij welke modellen.
Wellicht als je een model weet te vinden dat er ergens 2e hands een goedkopere kunt vinden.

Je kunt beter even contact opnemen met de Simca Automobiel Club Nederland, denk ik.

Kwam die raammotor tegen voor 106 euro incl btw op het www.
Wel zelf ff zoeken, want de moderator hier houd niet van reclame maken.

Hallo heren ,idd was ik vanwege het warwe weer de motor omgewisseld vsn passagier naar chauffeur plaats ,maar was goede gedachte wat ook geopperd werd ,nu hebbik pas bij de simca club ,top gasten ,en daar raammotor en benz pomp kunnen rrgelen ,dus nu werkt alles ,en idd ben ik er zuinig op komende maanden staat ze op stal ,wel af en toe op mooie droge dagen stukbrijden ,te zien op fb ,heren bedankt gr ron

Terug
Bovenaan