Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
APT zei:@Skeep; meerdere keren geprobeerd maar dan werkt het telkens niet dus opgegeven 😅
Skeep zei:De basis van de wagen was al fraai en de updates maken het nog mooier. Goed bezig![]()
APT zei:Eindelijk na lang wachten vorige week bijna alle spullen binnen gekregen van de auto die ik afgelopen Mei heb bekeken. Als extra 2 complete interieurs waardoor niet alleen de schuur maar ook de logeerkamer compleet vol liggen met E39 onderdelen. Helaas staat het weer ju niet echt toe om lekker buiten te werken. Daarnaast breken nu de drukste 2 weken van het winkelcentrum aan waar ik woon waardoor het ook té druk is om fijn aan de auto te werken. Toch wel dingen kunnen doen.
Naast de spullen die ik dus al lange tijd in bestelling had staan nog wat extra spullen gescoord.
Allereerst een sandbeige elektrisch interieur. Ik wilde enkel de deurpanelen maar de verkoper wilde deze niet los verkopen. Deze hadden de zwarte rand en de bestuurderspaneel de memory knoppen (alvast ter voorbereiding van de Contourstoelen die ik wil). Mijn eigen panelen bleken in de meeste gevallen mooier dus heb de zwarte lijsten onder de ruit van de panelen overgezet en mijn bruine lijsten dus verwijderd. Bestuurderspaneel gewoon zo overgezet. Elektrische stoelen en neerklapbare achterbank inmiddels al goed doorverkocht. Bij de bestelling die ik had gedaan meteen maar de stoelen en bank opgekocht. Als het goed is zijn deze morgen ook met winst verkocht. Toch leuk. Ook hier heb ik de deurpanelen van gesloopt. Ik heb besloten de volleder deurpanelen qua kleurstelling te kopiëren. (Je hebt leder interieurs (stoelen, bank) extended leder (middentunnel, armsteun voorin en eventueel onderkant dashboard) en vol leder (leder zover het oog reikt). Bij volleder deurpanelen zijn echter het speaker roostertje, de binnenkant van de kaartvakken en een klein deel van de deurgreep zwart (zie foto van het rode interieur). Het was lastig maar heb al die delen los gekregen. Ook heb ik de A-, B-, en C-stijl van de zwarte hemel opnieuw gelijmd en dat is best gelukt. Het idee van het tweekleurig individual stuur heb ik los gelaten. Ipv daarvan in Polen een M5 stuur (inclusief stiksel in M kleuren dus) op de kop getikt. Achterlichten heb ik ook vervangen, die waren héél iets dof en dat irriteerde me. De auto is tevens gepolijst. Eigenlijk omdat er een fotoshoot gemaakt zou worden maar dat is niet doorgegaan. Toch nuttig geweest want alle swirls weg en zelfs enkele best diepe krassen op de kofferklep zijn nagenoeg verdwenen. Bij het loshalen van de deurpanelen kwam ik erachter dat de binnenschermen die regenwater buiten moeten houden compleet los zaten. Geen wonder dat ik af en toe een natte vloer had (bekende kwaal). Direct opgelost. Ik geniet er vol van want met het kopen en verkopen van onderdelen ben ik ook allemaal liefhebbers tegen gekomen waar ik leuk contact mee heb. Tevens is het leerzaam. Heel veel nieuw gereedschap (ze zeggen wel góéd gereedschap is het halve werk maar ben er achter dat dat moet zijn 'júíst gereedschap is het halve werk'. Kan niet wachten om verder te gaan.
Helaas geen foto's via photobucket. Daar moet je blijkbaar voor betalen en imageshack vond ik helemaal waardeloos. Gewoon weer linkjes dus. Sorry!
beige stoelen al verkocht, ja ook in de dozen onderdelen
logeerkamer al net zo erg
zwarte hemeldelen losgehaald en opnieuw gelijmd
zwarte onderdelen van deurpanelen gesloopt.
zwarte strip van deurpaneel overzetten
deurpanelen eraf, direct het beschermende schuim weer vastzetten. was nodig ook!
nieuw stuurtje
kleurenschema volleder deurpanelen
auto gepolijst en wel terug. wat een kleur!
nog eens een fotootje, prachtbak!
goed het verschil te zien. achter zwarte rand, zwart dashboard en nog de bruine rand op voorportier.
Ik zie alleen linkjes naar Flickr, en die foto's kan ik gewoon bekijken (zonder ingelogd te zijn); jij niet?uwbuurman zei:Oke, jammer van de plaatjes, ik heb geen instagram of facebook.
APT zei:Foto's zijn echter op instagram te vinden. IG: mora_e39