Profielberichten die gebruikt worden voor prive conversaties

AutoWeter

Asfaltkampioen
Ik kwam ineens op het forum in de zijbalk het kopje "Laatste profiel berichten" tegen.
Hierin staan momenteel 2 conversaties die mij op prive-conversaties lijken. terwijl ze niet prive staan maar voor iedereen openbaar inzichtelijk:

Ik denk niet dat dat geheel de bedoeling is?

Wellicht is het een idee om de profielberichten geheel uit te schakelen, dan heb je ook niet de mogelijkheid om profielberichten te verwarren met priveberichten.

Volgens mij zijn die profielberichten meer bedoeld als ruimte voor commentaar of complimenten voor die specifieke persoon.

Het is overigens wel individueel uit te zetten onder privacy instellingen "Sta toe dat gebruikers... Berichten plaatsen op je profielpagina"
Maar dit lijkt me een functionaliteit die vooral verwarrend kan werken... (dat is mijn visie hier in) Vandaar dat ik het even aankaart.

Ik heb bij mijzelf voorlopig de instelling aangepast.

(edit: ik besef me achteraf dat het geen bug is, maar een functie die verkeerd gebruikt kan worden, dus wellicht had het topic in feedback gemoeten, excuus)

Laatst bewerkt:
Ik kwam ineens op het forum in de zijbalk het kopje "Laatste profiel berichten" tegen
Ja, die kwam ik van de week ook tegen. Niet in de zijbalk maar onder de kop 'actieve topics' (via header kop: Wat is er nieuw), daar zag ik die opmerking van Pasca; vd B richting de moderator. Ik kijk via een laptop.

Ik vind het ook vreemd om te lezen, dacht inderdaad eerst ook dat dit iets met mij te maken had.

Ik zag hetzelfde inderdaad en had er ook al vraagtekens bij hoe ik daar in verwikkeld was?! Maar dat zijn openbare profiel berichten? Wat mij betreft mag je dat uit zetten.

Ja ook gezien! Ik dacht dat het een truuk was om een ban te omzeilen of iets dergelijks en dat het eigenlijk een 'statusbericht' was zoals "Ik ben naar Porsche meeting"

Is volgens mij gebeurd. Ik zie het nu niet meer, onderaan de pagina.
Ik heb zelf niks aan mijn instellingen gewijzigd.
Die in de zijbalk is inderdaad verdwenen maar ik vermoed dat dat gewoon na een x hoeveelheid tijd gebeurt.
Net zoals bij de andere 2 items de boel wisselt en oudere topics/berichten er uit gaan naderhand.
Via de link in mijn startpost is het nog zichtbaar.

Laatst bewerkt:
Dit soort berichten kom ik nu ook tegen op mijn profiel, terwijl ik er niks mee te maken heb.

Je kunt dat geloof ik uitzetten, omdat ik mijn oude forumnaam heb, konden mensen mij geen PB's sturen, dat is nu opgelost. Maar daardoor kwam ik er achter dat je veel dingen uit kunt zitten, ik wil ook geen profiel berichten of wat dan ook, dus dat staat uit.

Ik zie profiel berichten verschijnen van andere leden, terwijl dat een tijdje weg was, is het nu weer terug.

Hmm wat gek, ik zie alleen maar 2 oude berichten, bij mij staat het uit. En ik kan bij jullie ook geen berichten plaatsen.

Ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik het aan zet bij mij.

Ik snap hem, jullie bedoelden iets anders. Daarom ben ik ook geen systeem expert.

Ik zit trouwens even te kijken, want ik zie die berichten dus niet, ook neit die 2 oude. Maar als ik naar "wat is nieuw" ga zie ik alleen die 2 oude. Even kijken en vergelijken welke bookmark ik gebruik,

*edit*

Ik kom dus via nieuwe berichten altijd binnen

"https://www.autoweek.nl/forum/whats-new/posts/286292/"

Dan zie je die feed niet, voor wat het waard is ;)

Terug
Bovenaan