Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Ik zag er vorig weekend een. Helaas niet de achterkant op de foto kunnen zetten.
In het zwart niet zo mooi.
Jazzik zei:Zwartgeblakerd inderdaad niet zo mooi: https://youtu.be/dJ-inHgc8-E
der Magistrat zei:Oef, de Panamera lijkt duidelijk de klappen op te vangen: van 958 naar 278: 680 stuks. Dat is al een heel stuk van de Taycan-verkopen. En dan nog een stukje van de 911, vermoedelijk.
Zouden ze al geld verdienen aan de Taycan dan? Ik meende dat meerdere fabrikanten (o.a. BMW) aangegeven hebben dat voor hen EV's vooralsnog niet of nauwelijks winstgevend zijn.MCDubbellU zei:Prima toch.. Porsche verdient er wel aan en mensen willen wel eens wat nieuws. Zelf zou ik de Taycan ook kiezen omdat ik die (nog) mooier vind
Joop 5528328 zei:der Magistrat zei:Oef, de Panamera lijkt duidelijk de klappen op te vangen: van 958 naar 278: 680 stuks. Dat is al een heel stuk van de Taycan-verkopen. En dan nog een stukje van de 911, vermoedelijk.
Hoezo 'oef'? Porsche heeft dus blijkbaar goed door wat zijn klanten willen, en heeft daarom de Taycan geïntroduceerd. Prachtig om te zien dat zo'n liefhebbersmerk een leidende rol heeft in de toekomst/elektrificatie![]()
der Magistrat zei:Liefhebbersmerk vind ik wel grappig, trouwens. Porsche is gewoon een merk, een brand, net als alle andere moderne autobedrijven hoor. Fijn dat je daar enthousiast van wordt, maar het gaat natuurlijk vooral om die marges. En laten die net zeer goed zijn bij Porsche.
MCW zei:Volt, ik ben nu ook al bezig met de configurator. Valt me op dat ie bij Porsche al maanden erg traag werkt, ongeacht browser. Heb jij dat ook?
Erg mooie villa inderdaadMCW 84 zei:Had ik het geld maar![]()
+1Klassiekerrijder zei:De Porsches zien er stukken beter uit dan de Audi-versie met al z'n drukke lijnen en luchthappers.
Passchier zei:Ah ja, verhoudingen. Soms geven verhoudingen die net effe niet goed zitten een pak karakter!
Zoals bij dit enorm gave model:
![]()
Dramatische verhoudingen maar jonge wat een gave bak om te zien (én te rijden!)