Porsche Taycan

A

Anoniem

Guest
Ik kon gek genoeg geen scoops-topic vinden. Dus hier nog de laatste spy shots van de geheel elektrische Taycan

7c9f448f-porsche-taycan-3.jpg

18088dbf-porsche-taycan-7.jpg

e10adaea-porsche-taycan-9.jpg

a39f3598-porsche-taycan-12.jpg

bcdc4a74-porsche-taycan-17.jpg

be1d1f77-porsche-taycan-1.jpg

En vandaag foto's van de Sport Turismo

c7fbfd37-porsche-taycan-sport-turismo-spy-5.jpg

4feb3be7-porsche-taycan-sport-turismo-spy-6.jpg

65ee9d04-porsche-taycan-sport-turismo-spy-7.jpg

10d9bc3c-porsche-taycan-sport-turismo-spy-8.jpg

89193fa9-porsche-taycan-sport-turismo-spy-1.jpg

Ik denk dat ik dit de mooiste Porsche ga vinden. Mooie, sportieve auto en toch herkenbaar Porsche

Zeer fraaie Porsche erg mooi ontwerp, met de 911 de mooiste m.i.

speedtouch zei:
Op foto no. 5 heeft de één 2 uitlaten, de ander 4, typisch.

Gaat helemaal verkeerd met de huidige ontwerpen van bepaalde merken. Benzine en dieselauto's met nep-uitlaten, en nu ook elektrisch met een opgeplakte uitlaat...o_O

Zo moet je het uitspreken:

https://www.youtube.com/watch?v=t8oixMu703s

beretta zei:
speedtouch zei:
Op foto no. 5 heeft de één 2 uitlaten, de ander 4, typisch.

Gaat helemaal verkeerd met de huidige ontwerpen van bepaalde merken. Benzine en dieselauto's met nep-uitlaten, en nu ook elektrisch met een opgeplakte uitlaat...o_O

Kan zijn dat het alleen maar camounflage is. Anders zou het wel ronduit verdrietig zijn

Lijkt sprekend op dat ding van Audi, zou me niet verbazen als straks onderdelen zoals deuren of zijruiten zo uit te wisselen zijn. VAG lijkt met Audi en Porsche hetzelfde te gaan doen als wat het al jaren doet met VW/Seat/Skoda: Eenheidsworst.

BENZine zei:
Lijkt sprekend op dat ding van Audi, zou me niet verbazen als straks onderdelen zoals deuren of zijruiten zo uit te wisselen zijn. VAG lijkt met Audi en Porsche hetzelfde te gaan doen als wat het al jaren doet met VW/Seat/Skoda: Eenheidsworst.

De kwaliteit van porsche is sinds VW zich ermee bemoeit ook minder dan daarvoor.

Ha, wat een slechte 'camouflage' of 'afleiding'. De vormen van de auto zijn zo best duidelijk, niet verrassend: eigenlijk best wel in lijn met de schetsen van hierboven.

Je zou het bijna zien als een Alpine 4 deurs. Maar die heeft op zijn beurt weer wat weg van een Porsche.

Erg mooi dit!

P Klieder zei:
Je zou het bijna zien als een Alpine 4 deurs. Maar die heeft op zijn beurt weer wat weg van een Porsche.

Mijn vrouw vorig jaar: "Kijk eens daar wat een gave auto. Wat voor Porsche is dat?"
"Eh, dat is een nieuwe Alpine A110, geen Porsche" :)

2021-porsche-taycan-cross-turismo-spy-photo.jpg

Alle foto's: https://www.motor1.com/news/378681/taycan-cross-turismo-spy-video/

Cross Turismo

porsche-taycan-cross-turismo-spied-uncovered.jpg

porsche-taycan-cross-turismo-spied-uncovered%20%281%29.jpg

Bron: https://www.turbo.fr/actualite-automobile/la-porsche-taycan-cross-turismo-deja-apercue-sans-camouflage-173368

O lieve help. We hebben een heel fraaie GT ontworpen, laten we er overbodig plastic tegenaan smijten en hem hoger op z'n wielen zetten...

Terug
Bovenaan