Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou je iets meer context kunnen geven? Plusjes waar? Is dat op het forum / onder artikelen / wat gaat er precies fout, etcetera?Niet heel belangrijk maar toch, ik kan geen plusjes uitdelen. Ik hoor er verder niemand over, dus het lijkt me een vreemde bug.
Zou je iets meer context kunnen geven? Plusjes waar? Is dat op het forum / onder artikelen / wat gaat er precies fout, etcetera?
Bimmert: ik kan dit al meer dan een jaar niet. Antwoorden op een reactie wel. Wijzigen van eigen reacties alleen tijdelijk, maar een 'like' uitdelen dus al heel lang niet. Nooit gemeld, maar wel irritant.
Ook gij, BimmertNiet heel belangrijk maar toch, ik kan geen plusjes uitdelen. Ik hoor er verder niemand over, dus het lijkt me een vreemde bug.
Bedankt voor de extra informatie. Het staat inmiddels weer onder de aandacht van de developers.Op advies van Joost Boers meld ik mij ook hier, met dezelfde bug en wat details.
Ik ervaar dit probleem vooral op de iPad, zowel met Safari als met FireFox. Maar ook op alle andere iDevices (iPod touch, iPhone(s). Uitsluitend met plusjes uitdelen op de AW nieuws-site, op het forum kan ik nog alles en op de nieuwssite wel nog reageren en rapporteren.
Nog niet op Windows, Mac of Linux geprobeerd.
Maar het lijkt ook niet aan de browser of het browse-device te liggen want als ik op exact dezelfde iPad met dezelfde browser(s) iemand anders laat inloggen op zijn AW-account werken nieuwssite én forum wel allebei probleemloos, inclusief plusjes uitdelen
Dus ik heb als voorlopige workaround het plusjes uitdelen maar gedelegeerd![]()
Even voor de helderheid: je bedoelt dat als je op 'leuk' klikt er niets gebeurt (omdat je op de FP plusjes geeft en hier waardering via 'leuk' wil ik een babylonische spraakverwarring voorkomen)? Bij mij werkt het (hier) in ieder geval wel.maar het plussen werkt bij mij nog steeds niet.
Op autoweek.nl frontpage helemaal onderaan 'privacy instellingen'.Ik kan ook al tijden geen plusjes geven op een reactie van een artikel. Ingelogd via PC met Chrome. Geen idee of ik cookies heb geaccepteerd.
Het kan wel een factor zijn. Als je niet kunt plussen ligt het aan lokale instellingen of situaties en dan zijn cookies wel een eerste optie om naar te kijken. Anders kan er een adblocker actief zijn (wellicht zo lang geleden ingesteld dat je er niet meer aan denkt).Ligt niet aan de cookie-instellingen @Joost Boers
Die staan hier uit. En ik kan gewoon plussen.
Ook die staat hier aan.Het kan wel een factor zijn. Als je niet kunt plussen ligt het aan lokale instellingen of situaties en dan zijn cookies wel een eerste optie om naar te kijken. Anders kan er een adblocker actief zijn (wellicht zo lang geleden ingesteld dat je er niet meer aan denkt).
Dat lijkt bij mij toch zeker niet het geval. Met verschillende browsers heb ik precies hetzelfde probleem. Ik heb er inmiddels zeven om uit te kiezenHet kan wel een factor zijn. Als je niet kunt plussen ligt het aan lokale instellingen of situaties en dan zijn cookies wel een eerste optie om naar te kijken. Anders kan er een adblocker actief zijn (wellicht zo lang geleden ingesteld dat je er niet meer aan denkt).
Je hebt in die 23 jaar nooit een nieuwe PC, telefoon of tablet gekregen? En je software wordt nooit ge-update? Dat is dus te makkelijk om te zeggen. Maar als het met een ander gebruikers account wel lukt, dan is het al bijna zeker dat het daar ligt.Natuurlijk ligt het aan de autoweek/DPG kant. Hier is niks veranderd, kan niet plussen op telefoon, tablet of pc, ongeacht welke browser. Account is 23 jaar oud, heb gewoon altijd kunnen plussen tot het dus opeens niet meer kon, niks veranderd aan mijn kant. Dus zal echt door type/leeftijd account komen.
Zijn wel je reviews ed weg, die kun je niet overhevelen naar het nieuwe account. Of je moet alles opnieuw invoeren. Dat is voor mij de reden om geen nieuw account aan te maken.Heb mijn account sinds 2008. Denk dat ik inmiddels sinds 2 jaar niet meer kan "plussen". Er was destijds reeds een lid namens ScaniaV8 met "plusproblemen" die liet weten met zijn oude account te stoppen om dan weer te beginnen met een nieuw te openen account. Blijkbaar is het de einige mogelijkheid als je problemen krijgt. Zo overweeg ik nu ook dit te doen, hoewel het hier zonder "plussen" ook goed vertoeven is.
Ik ben er even mee bezig geweest maar een oorzaak kan zijn dat je maar met één account (het eerste) kunt 'plussen' als je met meerdere mensen (kan dus ook zoon/partner/name it) op één computer/browser werkt. Zou je kunnen proberen met een incognitotab van je browser, of met een browser die je niet gebruikt hebt?Joost: Ik had een AW account en een account van een lokaal dagblad. Die werden ooit samengevoegd, omdat ze beide tot de DPG groep gingen behoren.
Kan het daar ergens 'mis' zijn gegaan? Ik denk zelf dat dat langer dan 2 jaar terug is, maar wellicht ook niet.
Dat zouden we op aanvraag achter de schermen wel kunnen doen. Kan bewerkelijk zijn afhankelijk van aantallen auto's/reviews. Dan is het wel goed eerst te kijken of het tweede/nieuwe account 'goed' werkt. Stuur me een PM als je er klaar voor bent of meer wil weten.die kun je niet overhevelen naar het nieuwe account
Let op wat je zegt, ik heb een stuk of 5 reviews schat ik in, en best een lange van de laatste.Dat zouden we op aanvraag achter de schermen wel kunnen doen. Kan bewerkelijk zijn afhankelijk van aantallen auto's/reviews. Dan is het wel goed eerst te kijken of het tweede/nieuwe account 'goed' werkt. Stuur me een PM als je er klaar voor bent of meer wil weten.
Hebbes ! Nu werkt plusjes geven wel. Ik heb wel akkoord gegeven op cookies in de incognito browser, maar daar zat het verschil niet volgens meerdere reageerders hier.Ik ben er even mee bezig geweest maar een oorzaak kan zijn dat je maar met één account (het eerste) kunt 'plussen' als je met meerdere mensen (kan dus ook zoon/partner/name it) op één computer/browser werkt. Zou je kunnen proberen met een incognitotab van je browser, of met een browser die je niet gebruikt hebt?
“Zolang er nog meerdere accounts actief zijn met 1 gebruiker of dat sommigen meer rechten hebben dan anderen wat ze neer mogen kalken op Autoweek, is het geven van plusjes deels gemanipuleerd”Plusjes geven of krijgen hecht ik weinig waarde aan. Zolang er nog meerdere accounts actief zijn met 1 gebruiker of dat sommigen meer rechten hebben dan anderen wat ze neer mogen kalken op Autoweek, is het geven van plusjes deels gemanipuleerd. Het geven van plusjes komt niet 100% tot zijn recht.