Peugeot Inception concept

A

Anoniem

Guest
Binnenkort een gaaf concept van Peugeot :)

https://youtu.be/9mdNtsVIjHo

peugeot-inception-concept-teaser-2023-003.jpeg

peugeot-inception-concept-teaser-2023-002.jpeg

peugeot-inception-concept-teaser-2023-001.jpeg

Peugeot Inception Concept: see you on January 5, 2023

Announced at the 2022 Paris Motor Show, the Peugeot Inception Concept will be unveiled at the CES in Las Vegas. It will announce the style of the brand's future models but also the electric technologies used.

It was the surprise of the Paris Motor Show, Peugeot announced a new concept, but absent from the stand! The manufacturer certainly did not want to steal the show from its newcomer: the Peugeot 408. This time, his discovery is becoming clearer since he will be present at the show dedicated to new technologies and innovations, the CES (Consumer Electronics Show) in Las Vegas, on January 5. A show increasingly coveted by manufacturers.

This Inception concept should show "how the brand is taking advantage of next-generation BEV-by-design electric native platforms". We can therefore expect some clarifications concerning future STLA architectures.

But it is especially at the level of style that this Inception arouses our curiosity. Indeed, it "will transform the design of the brand" says Peugeot, while indicating that the feline posture and the three-claw light signatures will be part of it. The interior should also be interesting with a new design and a reinterpreted i-Cockpit.

Clearly, this concept announces the look of future models but it will still be necessary to be patient before it materializes on the production models.

S8-peugeot-inception-concept-rendez-vous-le-5-janvier-2023-736441.jpg

Google translate van
https://www.caradisiac.com/peugeot-inception-concept-rendez-vous-le-5-janvier-2023-199341.htm

Eerste en derde zijn impressies en op de video is niks te zien. Je had ook gewoon even kunnen wachten, Passchier ;)

Gekunt ook echt...
picard-facepalm-2340x1208-c-default.jpeg

Verder hoort dit natuurlijk gewoon in het impressie-topic. Niks hiervan is officieel van Peugeot zelf. Dus dat 'gave 'front (wat in mijn ogen alles behalve gaaf is, maar soit) moet en we ook nog maar afwachten.

Nou omdat jullie allemaal zulke zonnetjes in huis zijn (hoi Jan!) heb ik de impressies uit de openingspots gehaald. Anders ga je ook zo vervelend het weekend in he?!

Dat maakt de weg vrij om de impressies hier te tonen.
Impressies van de nieuwe Peugeot neus:

Ik hou hiervan. Weer eens totaal iets anders! (y)

Dit slaat ook weer nergens op. Hier is het impressie-topic: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,3251008 Het is geen wedstrijdje wie het eerst een topic opent hoor. De concept car is nog helemaal niet te zien dus topic kan gewoon dicht/weg.

Ik vraag me inderdaad ook af wat het doel van dit topic is, anders dan een kinderachtig 'ik ben lekker de eerste' signaal. Wat is het probleem als je even wacht tot de conceptcar onthuld is?

Als een moderator vindt dat het topic dicht moet, dan prima. Ik denk dat het topic gewoon open kan blijven.

Misschien eens een voorbeeld nemen aan het forum wat jij en ik allebei bezoeken, MCW. Daar ontstaat een levendige discussie adv een vooraankondiging dat er een concept car van Peugeot zal komen. Nog niet eens een video, foto, enkel een plaatje van de naam. Dat is alles om er een leuk topic van te maken:
http://worldscoop.forumpro.fr/t13606-2023-peugeot-inception

Maar wat kom je hier tegen? 2 zuurpruimen die meteen commentaar hebben op alles wat ze niet aanstaat.

Sneu.

En bovendien:

Teasers (aankondigingen van de fabrikant) of spionagefoto’s van concept cars plaats je bij Concept Cars.

Filmpje = aankondiging van de fabrikant.

Huphup, ga lekker politieagentje spelen in andere topics. Weg hier.

Passchier zei:
Nog niet eens een video, foto, enkel een plaatje van de naam. Dat is alles om er een leuk topic van te maken:.

Super spannend inderdaad, vooral een leuke discussie op een kinderspeelplaats dan.

Aangezien we hier (anders dan Worldscoops) geen inside-info of wat dan ook hebben, weet je zelf ook wel dat enkel een naam weinig voor is voor een 'leuk topic'. Als er foto's, info, specificaties zijn is dat natuurlijk anders, maar die zijn er niet dus had je best even kunnen wachten:)

Jan 7666490 zei:
Aangezien we hier (anders dan Worldscoops) geen inside-info of wat dan ook hebben, weet je zelf ook wel dat enkel een naam weinig voor is voor een 'leuk topic'. Als er foto's, info, specificaties zijn is dat natuurlijk anders, maar die zijn er niet dus had je best even kunnen wachten:)

Inside info? Jij bent toch de man van alle 'inside info', maar waarvan blijkt dat 99% van de inside info die jij hebt nooit klopt?
Grappenmaker. Ga je banden oppompen kerel, val me verder niet lastig met je vermoeiende gejank.

Passchier zei:
Jan 7666490 zei:

Inside info? Jij bent toch de man van alle 'inside info', maar waarvan blijkt dat 99% van de inside info die jij hebt nooit klopt?
Grappenmaker. Ga je banden oppompen kerel, val me verder niet lastig met je vermoeiende gejank.

Ik weet niet wat je mankeert, maar probeer op zijn minst de volgende keer met je andere been uit bed te stappen...
Op Worldscoops hebben mensen inside info over Franse merken, hier niet. Dat weet je best, speel nou niet de vermoorde onschuld.

Op de man spelen is trouwens ook nergens voor nodig, en nogal een zwaktebod. Fijn weekend verder.

Passchier zei:
Jan 7666490 zei:

Gaat het wel goed met je?

Verder, benieuwd naar concept, impressie is in ieder geval uiterst gedurfd. Indien concept zo'n voorzijde krijgt, smaakgevoelig maar wel lef getoond.

Prachtig design zoals alleen Peugeot concepts kan neerzetten met interessante technische ideeën.

Puike presentatie ook van Tavares over Stellantis.

Stellantis rules zei:
Prachtig design zoals alleen Peugeot concepts kan neerzetten
:confused:
Wat een onzin.

Als ik naar de vorm van de wagen kijk, zie ik trouwens gewoon een 508 staan met een veel te grof vormgegeven voor- en achterzijde (voetgangersveiligheid?)
Ook het stuur en de vorm van de iCockpit lijken me eerder show dan vooruitgang op ergonomisch vlak ( in tegendeel zelfs).
Dan vond ik de e-Legend op vlak van design een veel boeiender wagen.

iDS zei:
Stellantis rules zei:
Prachtig design zoals alleen Peugeot concepts kan neerzetten
:confused:
Wat een onzin.

Als ik naar de vorm van de wagen kijk, zie ik trouwens gewoon een 508 staan met een veel te grof vormgegeven voor- en achterzijde (voetgangersveiligheid?)
Ook het stuur en de vorm van de iCockpit lijken me eerder show dan vooruitgang op ergonomisch vlak ( in tegendeel zelfs).
Dan vond ik de e-Legend op vlak van design een veel boeiender wagen.

Prima dat jij dat vindt, ik zie het anders.

De concept past perfect in de aggresief ogende ontwerptaal van Peugeot, Franse elegantie wat mij betreft ver te zoeken, erg jmmr.

Op Auto Shanghai:

ms5Rp43.jpg

fmvwCFr.jpg

olumgzX.jpg

Bron:

Terug
Bovenaan