Splayduke zei:
M_J zei:
Met hulpveren eronder wordt het weer een beetje meer auto! Het rijdt nl velen malen beter!
In welke zin rijdt dit vele malen beter? Ik rij nu zonder hulpveren maar kan niet echt iets opmerken over het weggedrag, behalve dat hij inderdaad ver inzakt met belading.
Ik zie dat jij een 2015 type hebt; die zijn een stuk beter dan de eerste SW serie. Mijn 2014 exemplaar was gewoon levensgevaarlijk. Daar heeft Peugeot gelukkig ook op geanticipeerd.
V.w.b. Duits/Frans... Ach mijn 205 GTi van vroeger was snaarstrak. Evenals de 406.
Fransen zijn (soms) meesters in super onderstellen. Peugeot liep altijd voorop in fantastische (eigen) schokbrekers. Maar ik moet bekennen dat m'n youngtimer BMW gehakt maakt van de rijeigenschappen van de huidige 308.
Afijn, qua onderstel is ie nu beter dan ie ooit was, zeker na montage van nieuwe Michelin pilot sports 4.
Nu de elektronica nog....
Ik rij namelijk al een poosje met deze melding. Snap jij het, snap ik het, maar hij is behoorlijk van slag!
Wegklikken helpt, maar de melding komt vaak terug terwijl de deur gewoon goed gesloten is.
(Voor de niet 308 rijders onder ons; normaal verschijnt er een rood deurtje als er iets open staat)