Peugeot 308 (SW p. 26)

Sinds deze week de gelukkige eigenaar van een 308 SW BLP 1.60 EAT6. :)

Voor de geïnteresseerden de configuratie van de auto:

Blanc Nacré, metaallak
Marston Mistral antraciet
Achteruitrijcamera & actieve parkeerhulp
Verwarmbare voorstoelen met massagefunctie
Keyless entry & start
Pack Securité
Saphir 18" Noir velgen.

(Mocht er interesse zijn, wil ik wel een paar foto’s plaatsen).

Heb jaren VAG auto's gereden, maar dit is echt wel een andere (positieve) ervaring. Ik ben erg tevreden met de switch naar Peugeot.
Ik ben achteraf erg gelukkig dat ik heb gekozen voor de BLP variant; die Full-LED verlichting is boven verwachting goed! Wat een bak licht!

Sinds juli lees ik bijna dagelijks mee op dit forum en heb hierdoor goed kunnen voorbereiden op de komst van de nieuwe auto. Dus ook heel erg bedankt naar iedereen voor het delen van alle ervaringen, voor mij was dit heel erg waardevol! 

Ik heb momenteel wel één vraag. Het lukt mij niet om de afstand in sec. bij te stellen bij de ACC. Deze staat bij mij op 2.0 sec. Als ik me goed herinner kan je die aanpassen maar bij sommige software versies is dat niet mogelijk. Ik heb geprobeerd het te vinden op het forum, maar die zoekfunctie van dit forum is een drama!
Kan iemand mij helpen? Hoe kom ik achter de software versie? En kan iemand mij uitleggen hoe ik de afstand kan aanpassen?

ACC knop boven en onder gelijktijdig indrukken ( even vasthouden) dan verschijnt er op tochscreen de mogelijkheid om
de waarden te wijzigen,

Software versie tandwiel rechts boven 5a 10 sec aanraken.

sneakerhaed zei:
Hallo,

ik ben nieuw hier. lees al we mee sinds ik een sw gt line heb besteld, en sinds die al wat nuttige info gevonden.

het belangrijkste was wel een aantal paginas terug dat de gt line wordt gedowngraded. aan de hand van dat bericht ben ik naar de dealer gegaan, en het klopte inderdaad.

nu het volgende:

ik heb de auto besteld op 17-9-15, op 23-9-15 heeft de dealer een email ontvangen over de toekomstige downgrade. Ik dus een contract getekend (private lease) waarin het oude type wordt geleverd (modeljaar 2015), echter kreeg ik vandaag een telefoontje dat de laatste run van het oude type gemaakt is, en wordt er vanaf nu alleen nog maar het nieuwe type geproduceerd (modeljaar 2016).
mijn auto moet nog geproduceerd worden dus modeljaar 2016.

dat betekend dus voor zo ver ik weet:

geen leer met alcantara, maar leer met stof
geen ledverlichting in de auto (interieur)
geen chromestrips op de deurgrepen (keyles entry)
geen jukebox functie in de radio
nog maar 1 ipv 2 usb aansluitingen (in dashboard kastje vervalt)
geen montage goot in de kofferbak vloer.

de dealer heeft al wel aangegeven dat wanneer de auto binnen is we samen zullen gaan kijken wat er exact niet meer op zit, en dat we moeten zien dat we er samen uitkomen. Ook Peugeot Nederland zou hier in open staan is mij verteld.
Het belangrijkste vind ik dat er WEL alcantara in komt ipv stof met leer, de jukebox functie en de tweede usb aansluiting.

heeft iemand ervaringen met z'n situatie, en wat kan ik van de dealer verwachten als coulance? dit is eerste keer dat ik nieuw ga rijden, en ik weet niet goed wat ik nu zou mogen verwachten van de dealer?

Ik hoor graag sugesties

met vr gr
Alan

Tja dat is een goede, zoals een eerder gemeld heb ik mijn gt line begin augustus besteld. Ik zou dus nog net goed moeten zitten. De auto is in NL maar vanwege drukte is hij niet volgende week maar de week erna klaar. Ik heb niets vernomen over een downgrade dus ik ga ervan uit dat nog alles bij het "oude" is. Met name stof ipv Alcantara zou ik idd een behoorlijk probleem vinden (staat wel in de bevestiging omschreven) alleen weet ik niet hoe de leasemaatschappij er mee omgaat als Peugeot besluit toch te downgraden, er zal vast wel weer ergens een voorbehoud van rechten staan in de kleine lettertjes ( maar dan gaan we eens een stevige discussie aan uiteraard).. jij iig succes met jouw situatie en laat je wel weten hoe het hier loopt.

Valt m.i. hieronder:

6. Het aanbieden van producten of diensten die verboden zijn bij de Nederlandse wet is niet toegestaan, denk bijvoorbeeld aan illegale software

Ivanov
AutoWeek Moderator

voiture zei:
Deurknop zei:
(Mocht er interesse zijn, wil ik wel een paar foto’s plaatsen).

Zeker!

Hierbij!
IMG_3.JPG

IMG_5.JPG

IMG_6.JPG

Hallo forumleden,
3 weken geleden heb ik een nieuwe leaseauto besteld. Het is een 308 sw ble geworden. Voornamelijk vanwege de 14%. Het is de standaard witte kleur geworden, met zwart leder en een afneembare trekhaak. Al met al erg benieuwd hoe het gaat bevallen op langere termijn. Rijd nu met een BMW 118i. Rijd voortreffelijk, alleen de bijtelling is vrij pittig.

Hoop dat de betrouwbaarheid van Peugeot mee gaat vallen. Het is overigens een 'limited edition' geworden. Tijdens het opmaken van de offerte werd duidelijk dat er geen Chrome omlijsting rond de ramen op komt ivm het niet kunnen leveren. Op zich jammer maar niet onoverkomelijk... Totdat van de week de dealer belde om nog wat dingen door te spreken... Toen werd duidelijk dat de alu daklijsten niet geleverd worden, en ook de bagagerails achterin komen te vervallen..:( zo word het wel een flinke downgrade..

Reactie van de dealer was vrij kort door de bocht... ' Dan bestel je hem toch af.. Verkopen doen we hem toch wel'

Auto word nog dit jaar op kenteken gezet, levering is waarschijnlijk volgend jaar omdat het erg druk is met aflevering van alle 308'en..

GT5 zei:
Hallo forumleden,
3 weken geleden heb ik een nieuwe leaseauto besteld. Het is een 308 sw ble geworden. Voornamelijk vanwege de 14%. Het is de standaard witte kleur geworden, met zwart leder en een afneembare trekhaak. Al met al erg benieuwd hoe het gaat bevallen op langere termijn. Rijd nu met een BMW 118i. Rijd voortreffelijk, alleen de bijtelling is vrij pittig.

Als je uit een 1-serie komt waarom dan de SW genomen?
Bij de hatchback kun je de dakrails toch niet missen.

Dat was ik even vergeten te vermelden...de BMW rijd ik alleen zakelijk. Heb er privé een ford C-max bij. Maar de Peugeot ga ik wel privé rijden, vandaar de station/sw. De c-max word dan weer vervangen voor iets kleiners.. Waarschijnlijk een Mitsubishi colt..

Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.

https://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/run-op-goedkope-leaseauto-13269043.html

Ik zag vanmorgen een 308gti op Gefco trailer staan bij Zaandam. Mooi met de dubbele pijp vanachter.

DJGizbo zei:
Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.

Bij Peugeot Nefkens in Utrecht is de persoonlijk uitleg bij het afhalen van de auto al afgeschaft. ,,Nu doen we dat met een film in groepen van 35 klanten. Daarna rijden ze allemaal weg in hun nieuwe 308 SW. En dat twee keer per dag'', zegt verkoopleider Ralph den Haan.

E-One zei:
DJGizbo zei:

Bij Peugeot Nefkens in Utrecht is de persoonlijk uitleg bij het afhalen van de auto al afgeschaft. ,,Nu doen we dat met een film in groepen van 35 klanten. Daarna rijden ze allemaal weg in hun nieuwe 308 SW. En dat twee keer per dag'', zegt verkoopleider Ralph den Haan.

Toen ik de mijne 3 weken geleden op heb gehaald bij Broekhuis in Enschede, stonden er al 25 308sw's te wachten op een nieuwe eigenaar.
Ze hadden het er ook over dat Peugeot NL er nog iets van 12000 moest afleveren voor het einde van het jaar o_O

Klant vriendelijk is anders dat moet ik wel zeggen.

Martin86 zei:
Klant vriendelijk is anders dat moet ik wel zeggen.

Het kan toch bijna niet anders met die gekte? Ieder bedrijf heeft nou eenmaal een maximum capaciteit en als die benut is dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Dat zowat 'heel lease nederland' valt voor die auto, dat heeft nou eenmaal voor- en nadelen. Het kan gewoon niet anders dat de afleveringen op een grootschalige manier moeten plaatsvinden, afwijkend van de normale procedure.

Ik krijg de verkopers van Nefkens Noord al drie weken niet te pakken. Mijn (lease)auto zou zo langzamerhand in Nederland moeten zijn, maar sinds de besteldatum (begin september) niets meer vernomen van Nefkens.

Ik wacht in spanning af...

DJGizbo zei:
Ik krijg de verkopers van Nefkens Noord al drie weken niet te pakken. Mijn (lease)auto zou zo langzamerhand in Nederland moeten zijn, maar sinds de besteldatum (begin september) niets meer vernomen van Nefkens.

Ik wacht in spanning af...
Mijn auto komt ook bij Nefkens Noord vandaan. Woon er maar een paar minuten vanaf. Mijn auto is eerste week aug besteld en 29 oktober geleverd. Begreep dat de doorlooptijden vanwege voor 1-1-2016 op kenteken aan het oplopen waren. Wanneer je een relatief veel gekozen kleur hebt zal het gok ik eind nov tot half dec zijn.

Een collega heeft vorige week wat besteld wat levering feb. 2016 werd. Had ook te maken met aflopen termijn huidige auto.

Toch knap van Peugeot dat ze dit succes hebben. Een kwestie van goede timing en een beetje geluk.

Kunnen ze de rode cijfers van de afgelopen jaren wellicht goed maken. De aflevering is minder charmant en minder netjes (zo zaten er bij mij al swirls in de lak bij aflevering), maar voor de dealers beter dat dan niks verkopen.. Ben benieuwd waar peugeot in 2016 mee gaat komen om het personeel aan het werk te houden.

DJGizbo zei:

Bizar verhaal zeg. We kregen gewoon een mooie aflevering, auto onder het blauwe verassingsdoek. Duidelijke uitleg, hele infotainment systeem door, tot aan de geheugen van de stoelen en werking sos knopje aan toe. Oja, en een fles wijn :)

NWO zei:
Toch knap van Peugeot dat ze dit succes hebben. Een kwestie van goede timing en een beetje geluk.

Kunnen ze de rode cijfers van de afgelopen jaren wellicht goed maken. De aflevering is minder charmant en minder netjes (zo zaten er bij mij al swirls in de lak bij aflevering), maar voor de dealers beter dat dan niks verkopen.. Ben benieuwd waar peugeot in 2016 mee gaat komen om het personeel aan het werk te houden.

Ben benieuwd wat het sjoemel debacle aan veranderingen teweeg brengt. Vriend van me heeft zakelijk vw/vag erom links laten liggen ivm onzekerheid restwaarde etc. Mijn auto zou na 1-1-2016 25% zijn ipv 20% nu. Auto van mijn collega 1.6 sw eat6 zou van 20 naar 21% gaan. Maar ja, uiteindelijk ga je met 14% naar 21%. Van ultra goedkoop naar heel goedkoop in mijn ogen.

Dit is mijn eerste 20% auto. Daarvoor 2x 25% en daarvoor was het 23% zonder co2 staffel uit mijn hoofd. In vergelijk tot zelf prive een niewe auto rijden is het een koopje in mijn ogen.

Vandaag dan eindelijk zover! Mag vanmiddag mijn BLP 2.0 komen ophalen bij J.Janssen in Nuenen, zal straks de foto's posten!

Even een kleine feedback over het bedrijf tot nu toe! Heb J.Janssen expres gekozen boven Nefkens Brabant, omdat ik van kennissen niet de beste verhalen heb gehoord.... Het stukje klantvriendelijkheid voorop!

Bij J.Jannsen heb ik nog het gevoel dat het een familie bedrijf is! Super service en klantvriendelijk, je werd altijd met open armen ontvangen en bij vragen kon je meteen binnenlopen. Dus mijn volgende wagen zou zeker weer van dit bedrijf afkomen (y)

De verkoper had netjes vandaag een tijdstip afgesproken zodat deze mij rustig alles kon uitleggen over hoe de dingen functioneren en een klein cadeautje erbij als dank! Ben benieuwd :LOL:

Zo de auto is opgehaald! Werd hartelijk door mijn auto die al in de showroom klaar stond onthaald.

Nadien netjes alles doorgenomen qua papieren en eerste dingetjes met een goei tas koffie met wat lekkers! Naderhand samen heel de auto doorgenomen met wat alles is en hoe het werkt.

Dit alles nam ongeveer een uurtje in beslag en mocht met een fles wijn rijker terug richting Eindhoven!

Top service! (y)

Hierbij de eerste foto's!

w0j90.jpg

mb0d1g.jpg

30m3f4h.jpg

4h33p5.jpg

Hi deHunter,

Kan je mij de foto's nog eens laten zien? Deze zijn niet meer toegankelijk. Ik wil ook graag de "gelige" verlichting vervangen voor witte.

Jeroen1986 zei:
Hi deHunter,

Kan je mij de foto's nog eens laten zien? Deze zijn niet meer toegankelijk. Ik wil ook graag de "gelige" verlichting vervangen voor witte.
Bedoel de halogeen koplampen? Op mijn 207 Had ik altijd Philips diamond of crystal vision. Of wil je echt xenon danw el led inbouwen (beide vind ik een straf voor tegenliggers gezien lenzen ontbreken)

Vandaag te horen gekregen dat mijn Peugeot 308 SW Blue Lease Executive in het Dark Blue op 30 december geleverd gaat worden. Kan nog net op het randje die 14% meepakken (toch lekker).

Ik heb als huur/voorloop auto eerst een Golf HB gereden (prima auto) en nu sinds twee weken is deze vervangen door een gloednieuwe zwarte 308 SW Blue Lease Pack. Alleen staat deze nu helaas bij de garage, omdat dit weekend deur aan de bijrijders kant niet meer in het slot viel en niet meer dichtging of op slot ging. Weten jullie of dit een veel voorkomend probleem is?

De wagen bevalt erg goed! Zeker de Full-Led verlichting.

Maar ben met een ding nog een beetje aan het klote! De flitslocaties kan ik niet aanzetten ergerlijk genoeg..... Kan iemand mij met dit euveltje helpen?

Bubba Sparxxx zei:
Vandaag te horen gekregen dat mijn Peugeot 308 SW Blue Lease Executive in het Dark Blue op 30 december geleverd gaat worden. Kan nog net op het randje die 14% meepakken (toch lekker).

Ik heb als huur/voorloop auto eerst een Golf HB gereden (prima auto) en nu sinds twee weken is deze vervangen door een gloednieuwe zwarte 308 SW Blue Lease Pack. Alleen staat deze nu helaas bij de garage, omdat dit weekend deur aan de bijrijders kant niet meer in het slot viel en niet meer dichtging of op slot ging. Weten jullie of dit een veel voorkomend probleem is?

Bubba, ik had dat de eerste dag op mijn werk, en omdat ik geen idee had wat het kon zijn de SOS knop gebruikt (175km op de teller!). De berger die namens Peugeot was gestuurd had vrij snel door dat er teveel "hard vet" was gebruikt in de fabriek en heeft er wat ingespoten en schoongemaakt. Daarna liep ie weer als een trein. Mijn collega had het een dag later, maar wist dus al hoe op te lossen :) Truuk is dat je de hendel vd deur moet opentrekken, en dan is het slotje met de vingers in de open stand te duwen. Daarna 10x open en dicht trekken om de smeer wat zachter/soepeler te maken. Lijkt een auto uit dezelfde bouwperiode als die van mij en mn collega. (gefabriceerd eerste week oktober ). Bij "ons" is het euvel daarna niet meer opgetreden.

Hallo.

Ik heb ook een 308sw 1.6 BLEP besteld in augustus. Ik zag de auto rijden en ben in de eerste plaats gevallen voor het uiterlijk, en panoramadak. Ik vind dat Peugeot voor het eerst sinds lange tijd een mooie auto in de middenklasse van de band laat rollen. Het oude model 308 vond ik verschrikkelijk om te zien, de 307 ook, net als de 207 etc. Veel over de 308sw gelezen op het internet waaronder hier in dit topic. Ik heb wel vertrouwen in de auto ondanks kinderziektes in het eerste productiejaar.

Ik wilde eerst een 2 liter hebben maar na wat rekenwerk ben ik toch voor de 14% 1.6 diesel gegaan. Scheelt qua bijtelling denk ik ongeveer 900.- per jaar netto minder belasting.

Ik heb een donkerblauwe auto met rubis 17" velgen besteld. De chromen raamlijst vervalt op de zijruit maar dat vind ik niet zo erg. Bagagerails in de achterbak en op het dak niks over gezegd dus ik hoop dat die er wel op zitten anders hebben ze ruzie met mij.

De auto staat momenteel al bij de dealer ik heb afgesproken ze pas begin december op te halen omdat mij dat beter uitkomt.
Nog even geduld dus. Als ik foto's bekijk hier van nieuwe auto's heb ik er wel zin in.

Pinguïn zei:
Mijn bakkie miste nog!

gefeli! En net zoals 'mijn bakkie' terecht het FULL LED front. Die voorkant blijft toch echt wel het mooiste! Ipv die op-plak-led-strips op het gros van de 308's. Ga zo door.

Hier volgende week aan de beurt... mn blauwe 308SW GT-line is binnen en woensdag ga ik hem halen :D... ben benieuwd!

DienBrabander zei:

Maar ben met een ding nog een beetje aan het klote! De flitslocaties kan ik niet aanzetten ergerlijk genoeg..... Kan iemand mij met dit euveltje helpen?
Heb je deze wel los gekocht of gedownload? (zie gpsunderground)

DienBrabander zei:

Zit er niet standaard op. Heb zelf de flitslocaties gekocht. Werkt perfect. Zie link:

https://peugeot.navigation.com/homepage/peugeot-eu/nl_NL/EUR/;pgid=TLl4K3xLpnpSR0sYmu4V_XAi0000HStz0GYs;sid=7PzVKfLI5JbVKaSLRniRIfjC620kyvVZHR-Ch3h2?

middenbaanklever zei:
Ik heb een donkerblauwe auto met rubis 17" velgen besteld. De chromen raamlijst vervalt op de zijruit maar dat vind ik niet zo erg. Bagagerails in de achterbak en op het dak niks over gezegd dus ik hoop dat die er wel op zitten anders hebben ze ruzie met mij.

Als je het ene chrome niet hebt dan is de kans groot dat de rest er ook niet op zit.. Voor zover ik weet is het alles of niks op de BLEP. Wellicht toch even je dealer bellen?

NWO zei:
middenbaanklever zei:

Als je het ene chrome niet hebt dan is de kans groot dat de rest er ook niet op zit.. Voor zover ik weet is het alles of niks op de BLEP. Wellicht toch even je dealer bellen?

Nee ik ben momenteel nogal druk met zaken. Ik moet als de auto geleverd wordt toch rond met de optielijst om te kijken of alles werkt en aanwezig is zoals ik de auto heb besteld. Ook ga ik kijken of de auto mooi in de lak zit. Ik sta verder op goede voet met de dealer dus maak me niet zo druk over een paar details. Daar komen we wel uit, al vind ik wel dat wanneer er zaken ontbreken er compensatie moet komen, dan hadden ze dat op voorhand moeten melden.

Mij is de auto wel verkocht met alleen ontbrekend raamlijst zijruiten, en ze vertelden dat wanneer ik lang zou wachten met bestellen er meer aluminium niet meer leverbaar zou zijn waaronder de bagagerails kofferbak.

Is iemand al tegen een aftermarket GT Diffusor aangelopen? Dan heb ik het dus niet over een origineel exemplaar van Peugeot.
De eerder geposte kaarten werken trouwens als een speer. Dank daarvoor (y)

Laatste weken was ik voornamelijk lezer van dit topic maar ik dacht laat toch maar eens wat posten.
Over 12 dagen ben ik ook trotse eigenaar een Peugeot 308 sw Blue Lease Executive Pack, kleur Blanc Nacré met 17" Rubis velgen. (Leek mij wel een mooie combi).
Chromen raamomlijsting en aluminium kleurige dakrails zitten er nog op. :D
Goede nieuws is dat dit geldt voor alle LeasePlan bestellers die voor 30 september hebben besteld via de wisselactie van LeasePlan.
LeasePlan NL heeft op tijd een hele grote lading 308sw's bestelt.

Ik kom van een Renault Megane GT-Line met alles erop en eraan. Heerlijk wagen! Deze ga ik wel missen :cry:

Een grote achtergang voor mij is het niet hebben van TomTom. HD traffic heeft mij dagelijks veeeel file leed bespaard.
Maar goede, actuele verkeersinformatie en juiste interpretatie ervan blijkt toch afwezig te zijn in de Peugeots.... o_O
Ik werd wel blijer van het gehucht dat Peugeots Apple Carplay gaat ondersteunen.
En dat is bevestigd door Peugeot via Twitter. Zoek maar even op Twitter naar #peugeot308sw #AppleCarplay
Klik voor twitter bericht.
Peugeot weet alleen nog niet wanneer.

Apple Kaarten app is ook niet alles maar zeker beter dan wat er nu in de Peugeot zit.
Mogelijk dat Apple in de nabije toekomst ook andere navigatie programma's zoals TomTom of Waze toegang krijgen tot Carplay functionaliteit.

Ik heb er nu ruim 40.000km probleemloos opzitten. En ben nog steeds meer dan tevreden.
Mijn gemiddeld diesel verbruik is nu 4.8l/100km bij een gemiddelde snelheid van 70km/h. Lager qua verbruik ga ik niet komen, of ik moet langzamer gaan rijden op de snelweg of een 'irritante' rijstijl aanmeten waarmee ik andere weggebruikers kan hinderen. De vorige 10.000km zat ik op 5l/100km bij 74km/h gemiddeld (vakantie snelweg/autobahn kilometers helpen).

Gemiddeld verbruik van 4.8/100, dat red ik niet. Sterker nog, ik vind de auto eigenlijk bijzonder onzuinig. Wil ik boven de 1 op 20 rijden moet ik wel met een fluwelen voetje rijden, en als ik ergens geen zin in heb is continue letten op mijn rijgedrag. Ik wil gewoon rijden (nee ik scheur niet :) )

Reed ik met mijn manier van rijden in mijn oude (2009) golf 2.0TDI steevast 1 op 19, met de Peugeot staat mijn gemiddelde verbruik op 1 op 17.2

J_P_P zei:
Ik heb er nu ruim 40.000km probleemloos opzitten. En ben nog steeds meer dan tevreden.
Mijn gemiddeld diesel verbruik is nu 4.8l/100km bij een gemiddelde snelheid van 70km/h. Lager qua verbruik ga ik niet komen, of ik moet langzamer gaan rijden op de snelweg of een 'irritante' rijstijl aanmeten waarmee ik andere weggebruikers kan hinderen. De vorige 10.000km zat ik op 5l/100km bij 74km/h gemiddeld (vakantie snelweg/autobahn kilometers helpen).

Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier maar lees al enige tijd mee omdat ik in afwachting ben van een 308 SW Premium.

Nu is mij net het bericht toegekomen van de leasemaatschappij dat mijn auto half januari geleverd gaat worden.
Deze is eerste week september besteld. levertijd tijdens bestelling was eind november!

Antwoord van de leasemaatschappij is het volgende.
`Vanuit de fabriek is de productie toegespitst op de 14% auto’s, hierdoor zijn de andere auto’s die buiten deze categorie vallen vertraagd.`

Erg vreemd want voor mij komt er ook gewoon 1% bij.
Zijn er al meerde mensen die ook een Premium rond deze periode besteld hebben en zo`n uitstel van de levertijd kregen.

Ik vind het overigens erg slecht dat Peugeot dit doet.

Hallo Newone,

Heb ook begin september een peugeot 308 sw bl premium besteld via Arval. Hun geven een leverdatum aan van 15 december. Ook met de dealer contact gehad en die heeft mij verzekerd dat de auto dit jaar op naam komt.

Welke leasemaatschappij heb jij?

Heb mijn 308 sw ble eind oktober besteld, en de dealer heeft toegezegd en bevestigd dat de auto nog dit jaar op kenteken komt.
Via leaseplan btw..

Terug
Bovenaan