Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sneakerhaed zei:Hallo,
ik ben nieuw hier. lees al we mee sinds ik een sw gt line heb besteld, en sinds die al wat nuttige info gevonden.
het belangrijkste was wel een aantal paginas terug dat de gt line wordt gedowngraded. aan de hand van dat bericht ben ik naar de dealer gegaan, en het klopte inderdaad.
nu het volgende:
ik heb de auto besteld op 17-9-15, op 23-9-15 heeft de dealer een email ontvangen over de toekomstige downgrade. Ik dus een contract getekend (private lease) waarin het oude type wordt geleverd (modeljaar 2015), echter kreeg ik vandaag een telefoontje dat de laatste run van het oude type gemaakt is, en wordt er vanaf nu alleen nog maar het nieuwe type geproduceerd (modeljaar 2016).
mijn auto moet nog geproduceerd worden dus modeljaar 2016.
dat betekend dus voor zo ver ik weet:
geen leer met alcantara, maar leer met stof
geen ledverlichting in de auto (interieur)
geen chromestrips op de deurgrepen (keyles entry)
geen jukebox functie in de radio
nog maar 1 ipv 2 usb aansluitingen (in dashboard kastje vervalt)
geen montage goot in de kofferbak vloer.
de dealer heeft al wel aangegeven dat wanneer de auto binnen is we samen zullen gaan kijken wat er exact niet meer op zit, en dat we moeten zien dat we er samen uitkomen. Ook Peugeot Nederland zou hier in open staan is mij verteld.
Het belangrijkste vind ik dat er WEL alcantara in komt ipv stof met leer, de jukebox functie en de tweede usb aansluiting.
heeft iemand ervaringen met z'n situatie, en wat kan ik van de dealer verwachten als coulance? dit is eerste keer dat ik nieuw ga rijden, en ik weet niet goed wat ik nu zou mogen verwachten van de dealer?
Ik hoor graag sugesties
met vr gr
Alan
6. Het aanbieden van producten of diensten die verboden zijn bij de Nederlandse wet is niet toegestaan, denk bijvoorbeeld aan illegale software
Dit soort discussies worden niet gewaardeerd door autoweek. Kijk even op gpsunderground, daar komt dit vandaan.Deurknop zei:Jeroen, kan je ook aangeven hoe je het installeert?
Excuses, dat wist ik niet.Jarno™ zei:Dit soort discussies worden niet gewaardeerd door autoweek. Kijk even op gpsunderground, daar komt dit vandaan.Deurknop zei:Jeroen, kan je ook aangeven hoe je het installeert?
Deurknop zei:(Mocht er interesse zijn, wil ik wel een paar foto’s plaatsen).
voiture zei:Deurknop zei:(Mocht er interesse zijn, wil ik wel een paar foto’s plaatsen).
Zeker!
GT5 zei:Hallo forumleden,
3 weken geleden heb ik een nieuwe leaseauto besteld. Het is een 308 sw ble geworden. Voornamelijk vanwege de 14%. Het is de standaard witte kleur geworden, met zwart leder en een afneembare trekhaak. Al met al erg benieuwd hoe het gaat bevallen op langere termijn. Rijd nu met een BMW 118i. Rijd voortreffelijk, alleen de bijtelling is vrij pittig.
Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.
DJGizbo zei:Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.
https://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/run-op-goedkope-leaseauto-13269043.html
E-One zei:DJGizbo zei:Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.
Bij Peugeot Nefkens in Utrecht is de persoonlijk uitleg bij het afhalen van de auto al afgeschaft. ,,Nu doen we dat met een film in groepen van 35 klanten. Daarna rijden ze allemaal weg in hun nieuwe 308 SW. En dat twee keer per dag'', zegt verkoopleider Ralph den Haan.
Martin86 zei:Klant vriendelijk is anders dat moet ik wel zeggen.
Mijn auto komt ook bij Nefkens Noord vandaan. Woon er maar een paar minuten vanaf. Mijn auto is eerste week aug besteld en 29 oktober geleverd. Begreep dat de doorlooptijden vanwege voor 1-1-2016 op kenteken aan het oplopen waren. Wanneer je een relatief veel gekozen kleur hebt zal het gok ik eind nov tot half dec zijn.DJGizbo zei:Ik krijg de verkopers van Nefkens Noord al drie weken niet te pakken. Mijn (lease)auto zou zo langzamerhand in Nederland moeten zijn, maar sinds de besteldatum (begin september) niets meer vernomen van Nefkens.
Ik wacht in spanning af...
Bizar verhaal zeg. We kregen gewoon een mooie aflevering, auto onder het blauwe verassingsdoek. Duidelijke uitleg, hele infotainment systeem door, tot aan de geheugen van de stoelen en werking sos knopje aan toe. Oja, en een fles wijnDJGizbo zei:Absolute favoriet onder de leaserijders is de Peugeot 308 SW, een stationwagon met een dieselmotor die op papier 1 op 30 rijdt. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit de beste verkochte auto van het jaar 2015.
NWO zei:Toch knap van Peugeot dat ze dit succes hebben. Een kwestie van goede timing en een beetje geluk.
Kunnen ze de rode cijfers van de afgelopen jaren wellicht goed maken. De aflevering is minder charmant en minder netjes (zo zaten er bij mij al swirls in de lak bij aflevering), maar voor de dealers beter dat dan niks verkopen.. Ben benieuwd waar peugeot in 2016 mee gaat komen om het personeel aan het werk te houden.
Bedoel de halogeen koplampen? Op mijn 207 Had ik altijd Philips diamond of crystal vision. Of wil je echt xenon danw el led inbouwen (beide vind ik een straf voor tegenliggers gezien lenzen ontbreken)Jeroen1986 zei:Hi deHunter,
Kan je mij de foto's nog eens laten zien? Deze zijn niet meer toegankelijk. Ik wil ook graag de "gelige" verlichting vervangen voor witte.
Bubba Sparxxx zei:Vandaag te horen gekregen dat mijn Peugeot 308 SW Blue Lease Executive in het Dark Blue op 30 december geleverd gaat worden. Kan nog net op het randje die 14% meepakken (toch lekker).
Ik heb als huur/voorloop auto eerst een Golf HB gereden (prima auto) en nu sinds twee weken is deze vervangen door een gloednieuwe zwarte 308 SW Blue Lease Pack. Alleen staat deze nu helaas bij de garage, omdat dit weekend deur aan de bijrijders kant niet meer in het slot viel en niet meer dichtging of op slot ging. Weten jullie of dit een veel voorkomend probleem is?
Pinguïn zei:Mijn bakkie miste nog!
Heb je deze wel los gekocht of gedownload? (zie gpsunderground)DienBrabander zei:De wagen bevalt erg goed! Zeker de Full-Led verlichting.
Maar ben met een ding nog een beetje aan het klote! De flitslocaties kan ik niet aanzetten ergerlijk genoeg..... Kan iemand mij met dit euveltje helpen?
DienBrabander zei:De wagen bevalt erg goed! Zeker de Full-Led verlichting.
Maar ben met een ding nog een beetje aan het klote! De flitslocaties kan ik niet aanzetten ergerlijk genoeg..... Kan iemand mij met dit euveltje helpen?
middenbaanklever zei:Ik heb een donkerblauwe auto met rubis 17" velgen besteld. De chromen raamlijst vervalt op de zijruit maar dat vind ik niet zo erg. Bagagerails in de achterbak en op het dak niks over gezegd dus ik hoop dat die er wel op zitten anders hebben ze ruzie met mij.
NWO zei:middenbaanklever zei:Ik heb een donkerblauwe auto met rubis 17" velgen besteld. De chromen raamlijst vervalt op de zijruit maar dat vind ik niet zo erg. Bagagerails in de achterbak en op het dak niks over gezegd dus ik hoop dat die er wel op zitten anders hebben ze ruzie met mij.
Als je het ene chrome niet hebt dan is de kans groot dat de rest er ook niet op zit.. Voor zover ik weet is het alles of niks op de BLEP. Wellicht toch even je dealer bellen?
J_P_P zei:Ik heb er nu ruim 40.000km probleemloos opzitten. En ben nog steeds meer dan tevreden.
Mijn gemiddeld diesel verbruik is nu 4.8l/100km bij een gemiddelde snelheid van 70km/h. Lager qua verbruik ga ik niet komen, of ik moet langzamer gaan rijden op de snelweg of een 'irritante' rijstijl aanmeten waarmee ik andere weggebruikers kan hinderen. De vorige 10.000km zat ik op 5l/100km bij 74km/h gemiddeld (vakantie snelweg/autobahn kilometers helpen).