Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel grappig dat de 3008 II extreem populair is nu.Overweging van iemand die PSA een warm hart toedraagt.
Aan hunnie die PSA ook een warm ha ..... vul maar in.
Ik moest/moet enorm wennen aan de looks van de 3008II. Achterkant gaat, maar die van de 5008 is WTF lelijk.
Desondanks lijkt deze Peu alle testers erg te bevallen. Regent complimenten.
Vb: Hij is hoog, hij is breed, hij lijkt zwaar .... maar stuur licht, precies en de voortrein heeft geen spoor van onderstuur.
Nu de business:
Deze kar komt 1,5 jaar te laat.
De 3008 I was al 3 jaar uitgepiert, dus de II had eerder gemoeten.
Neem EU: de Kadjar kwam uit het niets en staat eind 2016 op 135.000 units. De Tiguan staat dan in de EU top 10. De nieuwe Tukson en Sportage hebben in 2016 in de EU 200.000 klanten gevonden. Dat zijn in totaal al 500.000 kopers die Peu de komende 3 jaar niet terug ziet.
Neem China: De 3008 I verkocht daar de laatste 3 jaar net zo goed/beter als Europa. EU 65.000 / China 65.000 p/j
Sinds 2 jaar ligt de verkoop van de 3008 I ook in China op zijn gat, en zijn er in de laatste 24 maanden dik 50(!!!) soortgelijke SUV's uitgekomen.
Spoeling is dus een stuk minder.
Kortom: Timing is everything!
3008 nog in bezit?@dens
Gefeliciteerd!
Net als jij vond ik het moeilijk om een volwaardige opvolger voor de DS5 te vinden.
Ik heb verscheidene auto's op mn lijstje gehad om verschillende redenen. Uiteindelijk lopen twijfelen tussen een BMW 330e, Lexus NX300h en Outlander PHEV.
Toen ik de DS5 5 jaar geleden in Frankfurt zag was ik gelijk verkocht. Dat heb ik nu met geen enkele auto. Dus stond ik op het punt om maar weer voor een DS5 te gaan.
Uiteindelijk de 3008 SUV in Parijs gezien en stond toch wel lichtelijk versteld van de afwerking van het interieur.
Echt super mooi en bovendien kwam de hele auto het dichts bij het bijzondere DS5 gevoel wat ik destijds had.
Toen maar de knop doorgehakt. Maar uiteindelijk toch nog paar maanden geduurd voor de bestelling rond was mede door de slechte communicatie over de bestelbare opties.
De dealer heeft als leverdatum de eerste week van maart aangegeven (dit hebben zij van de fabriek doorgekregen).
Maar hoor ondertussen inderdaad al verhalen over eind augustus begin september voor de automaat uitvoeringen.