Keyloged zei:
Inderdaad , ik ben hier naartoe gekomen voor hulp en word alleen maar belachelijk gemaakt en wotd gediscrimineerd. Echt verschrikkelijke mensen zijn hier op het forum, en zo gedragen zich volwassenen hier. Die moeten zich echt schamen.
Er zijn hier diverse mensen die moeite hebben gedaan om je dingen uit te leggen.
Deze berichten lees je overheen of bestempel je zelf als onzin.
Dat er mensen zijn die "kinderachtig" reageren betekend vooral dat ze het raar en grappig vinden, dat je de uitleg van mensen met voldoende kennis als onzin bestempeld.
Om nog een poging te doen.
Uitleg waarom 2-3 psi slecht voor de motor is:
Standaard Motor Aanzuigdruk: is ongeveer 22psi
Druk vanuit Elektrische Supercharger/Turbo: 2-3psi
Het is alleen GEEN optelsom.
Alles wat je tussen het inlaattraject zet moet minimaal EVENVEEL of MEER druk leveren aan de motor dan die standaard 22 psi.
Dat betekend dat je dus een druk moet hebben vanuit de supercharger./turbo van minstens 23psi, wil je iets bereiken. Dan zorg je voor Extra druk in de inlaat.
Als je iets in je inlaat zet wat 2-3 psi levert betekend dat dat de motor geen 22psi kan aanzuigen maar max 2-3psi Er kan immers niet meer door de supercharger/turbo.
Het vormt dus een obstakel.
Dat is de reden waarom het slecht is voor je motor: Hij krijgt simpelweg veel minder lucht. Omdat er geen extra druk in het systeem komt.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt waarom je die elektrische turbo/supercharger NIET in je auto moet monteren en beter terug kan sturen naar de verkoper.
Koop van dat geld een setje nieuwe bougies, een luchtfilter, olie en een oliefilter en ik kan je garanderen dat je auto al een stuk beter zal presteren.
Behalve als die dat net nieuw gekregen heeft natuurlijk. (Grote beurt)