Vladimir 4717486
Net ingestapt
Ik heb olie dampen nodig om mijn supercharger voor aan te sluiten. Kan iemand mij a.u.b aangeven met een pijlje welke uitgang olie dampen geeft?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Nice! Die kon toch ultradicht op de stoeprand parkeren?
Zadelsnuiver zei:Dit wordt de beste vrijdag ooit! :T
Over welke auto gaat? Swift? Welk bouwjaar en welke motor? We gaan die waggie van jou vet snel maken![]()
Keyloged zei:Zadelsnuiver zei:Dit wordt de beste vrijdag ooit! :T
Over welke auto gaat? Swift? Welk bouwjaar en welke motor? We gaan die waggie van jou vet snel maken![]()
Stelletje idioten, wanneer gaan jullie dit meer serieus nemen. Die topics die ik gemaakt had, waren 4-5 jaar geleden. Waarom blijven jullie erover praten, ik was een beginnende bestuurder toen die net zijn rijbewijs had gehaald. Beste vrijdag ooit? Denk van niet, ik zeg helemaal niets grappigs meer.
Waarom denken jullie altijd dat als ik iets post, dat het dan meteen grappig moet worden?
Lycan Capri zei:Keyloged zei:Zadelsnuiver zei:Dit wordt de beste vrijdag ooit! :T
Stelletje idioten, wanneer gaan jullie dit meer serieus nemen. Die topics die ik gemaakt had, waren 4-5 jaar geleden. Waarom blijven jullie erover praten, ik was een beginnende bestuurder toen die net zijn rijbewijs had gehaald. Beste vrijdag ooit? Denk van niet, ik zeg helemaal niets grappigs meer.
Waarom denken jullie altijd dat als ik iets post, dat het dan meteen grappig moet worden?
Doe's lief
En vertel alsjeblieft ff waar je op de vrachtwagen rijdt / welk bedrijf dan blijf ik daar voortaan VER van uit de buurt
Maar ff wat serieuzer dan, je moet oliedampen niet in je supercharger hebben je moet je leidingen omleggen
marcel21674 zei:De pcv valve zit net links van je rode cirkel, op het kleppendeksel tussen cilinder 3 en 4
Keyloged zei:marcel21674 zei:De pcv valve zit net links van je rode cirkel, op het kleppendeksel tussen cilinder 3 en 4
Bedankt, als ik het goed begrijp loopt die olie naar onder naar de carter? Of loopt het terug naar de intake en word verbrand?
Lycan Capri zei:Keyloged zei:marcel21674 zei:De pcv valve zit net links van je rode cirkel, op het kleppendeksel tussen cilinder 3 en 4
Bedankt, als ik het goed begrijp loopt die olie naar onder naar de carter? Of loopt het terug naar de intake en word verbrand?
En we moesten jou serieus gaan nemen??
Keyloged zei:Lycan Capri zei:Keyloged zei:marcel21674 zei:De pcv valve zit net links van je rode cirkel, op het kleppendeksel tussen cilinder 3 en 4
In plaats van een idiote antwoord te geven, kun je ook normaal antwoorden. Niet iedereen heeft auto technische kennis, daarom heb ik hier een topic gemaakt in auto techniek/onderhoud. Maar blijkbaar, heb jij walnoot IQ om het te begrijpen. Ik raad je aan om ermee te stoppen, en post niet in mijn topics als je niks zinnigs heb te zeggen.
Lycan Capri zei:Keyloged zei:Lycan Capri zei:Keyloged zei:marcel21674 zei:De pcv valve zit net links van je rode cirkel, op het kleppendeksel tussen cilinder 3 en 4
In plaats van een idiote antwoord te geven, kun je ook normaal antwoorden. Niet iedereen heeft auto technische kennis, daarom heb ik hier een topic gemaakt in auto techniek/onderhoud. Maar blijkbaar, heb jij walnoot IQ om het te begrijpen. Ik raad je aan om ermee te stoppen, en post niet in mijn topics als je niks zinnigs heb te zeggen.
(Smeer)olie moet niet verbranden, dat zou iedereen moeten weten [zeker vrachtwagenchauffeurs]
Die ventilatie leiding aansluiten op je (Ali express) supercharger is geen goed plan
Serieus genoeg?
Lycan Capri zei:Dus het is een electrische supercharger?.....
En voor die electrische supercharger heb je een convertor ingebouwd of heb je extra accu's in je auto gezet om 48v te leveren??
5psi is trouwens echt helemaal niks dat is krap 0.3bar
Keyloged zei:Is een complete kit, met alles. Het enige waar je werk in moet steken, is aansluiten op lucht damp smeer systeem
en post niet in mijn topics als je niks zinnigs heb te zeggen.
Lycan Capri zei:Keyloged zei:Is een complete kit, met alles. Het enige waar je werk in moet steken, is aansluiten op lucht damp smeer systeem
In de lucht van de carterventilatie zit nooit genoeg olie om wat dan ook maar te smeren
(Ik heb op het moment 1 auto waar het slangetje in het luchtledige hangt en in de omgeving daarvan zit amper tot geen olie neerslag)
Lycan Capri zei:En wie is hij?
En hoe ga je aan de 48v stroom voorziening komen? Als je daarvoor een extra accu hebt geplaatst heb je al je gewichtsbesparende maatregelen voor niks gedaan![]()
Nissan GTR R34 zei:Het is ook de kant van de inlaat.
Keyloged zei:Lycan Capri zei:En wie is hij?
En hoe ga je aan de 48v stroom voorziening komen? Als je daarvoor een extra accu hebt geplaatst heb je al je gewichtsbesparende maatregelen voor niks gedaan![]()
![]()
48 volt lithium pak 180euro, met zoiets zou je 12 minuten kunnen boosted volgens hun op 5 psi. En daarna word het opgeladen voor elke boost seconde 8 seconden. Of je kan 2 psi boosten via auto accu 1 uur lang.
Kit zelf kost maar 600 euro incl. 30 euro verzendkosten, en het is zeker waard aangezien vermogen winst veel groter is dan van chiptuning voor dat bedrag. En makkelijk eraf te halen en aan te sluiten op elke auto.
Torqamp verkopen zo'n kit voor 2800 euro voor 6 psi 4 min boost tijd. Dus die Nederlandse torqamp bedrijf lichten mensen op
Zadelsnuiver zei:dat 48 volt systeem lijkt toch een stuk beter te werken dan zo'n 12V systeem
Nissan GTR R34 zei:Grappige is ook, als je die motor op de waterkoeling aan sluit, is hij meteen toast. Magneten kunnen niet goed tegen hitte, die wil je zo koel mogelijk houden. 90C is veel te veel.
Rond de 70C is zo ongeveer maximaal wat iedereen in de RC wereld aanhoud, daar boven kan de magneet minder sterk worden.
Bij 90C is het praktisch geen magneet meer.
Ah, ja dat zal het zijn.Muddy Bandit zei:Welnee joh, dat water van 90C wordt immers gekoeld door de turbo-blaaslucht... er moet juist warm water bij komen, anders bevriest de boel.![]()
Carkiller zei:Restrictie zal het niet vormen als de motor ook via de normale weg nog lucht krijgt.
Iets opleveren, nee...