StijnK
Startmotor
Hoi! We rijden inmiddels een jaar of 4 in onze Honda Accord Tourer uit 2004. De kilometerstand begint op te lopen en zit nu rond de 240K. Hij rijdt nog prima en de onderhoudskosten vallen me mee. Toch hou ik er rekening mee dat ie een keer aan zijn eind is en we iets anders moeten zoeken. Op dit moment is de hele ruimte kofferbak echt een grote pre. Hij is erg rechthoekig maar daardoor past er superveel in. We gaan 2x per jaar kamperen en dan moet er een boel mee (grote tent, koelbox, tassen, etc..). Dat past nu allemaal maar net incl. een dakkoffer. Hieronder opgesomd wat onze wensen zijn.
Gebruik:
- Rond de 10K tot 15K km per jaar. Afhankelijk of we naar Frankrijk op vakantie gaan.
- 2 jonge kinderen
- 2x kamperen met veel spullen
Wensen nieuwe auto:
- Automaat (grote wens van mijn vrouw, geen must)
- Maximale km-stand vind ik lastig. Ik weet dat onze Honda hoge km-stand aan kan. We willen er wel weer graag 4 jaar mee vooruit kunnen.
- Ruime kofferbak, bij voorkeur hetgeen we nu hebben of meer (576L ?)
- Budget rond de 10K (max 15K) - minder mag natuurlijk altijd
- Trekhaak
Waar ik zelf op uit kom:
- Mercedes E200 Estate (2011/2012 model)
- Skoda Suberb Combi
- Honda Civic Tourer
- Toyota Avensis Wagon
Ik ben benieuwd of ik nog modellen mis in dit rijtje waar ik naar zou kunnen kijken?
Gebruik:
- Rond de 10K tot 15K km per jaar. Afhankelijk of we naar Frankrijk op vakantie gaan.
- 2 jonge kinderen
- 2x kamperen met veel spullen
Wensen nieuwe auto:
- Automaat (grote wens van mijn vrouw, geen must)
- Maximale km-stand vind ik lastig. Ik weet dat onze Honda hoge km-stand aan kan. We willen er wel weer graag 4 jaar mee vooruit kunnen.
- Ruime kofferbak, bij voorkeur hetgeen we nu hebben of meer (576L ?)
- Budget rond de 10K (max 15K) - minder mag natuurlijk altijd
- Trekhaak
Waar ik zelf op uit kom:
- Mercedes E200 Estate (2011/2012 model)
- Skoda Suberb Combi
- Honda Civic Tourer
- Toyota Avensis Wagon
Ik ben benieuwd of ik nog modellen mis in dit rijtje waar ik naar zou kunnen kijken?