Opvolger van Verso S kiezen! Welke?

jan 5597499

Net ingestapt
Mijn Verso S lijkt te klein te worden. Ik wil een iets grotere auto die ook meer auto is. Je raad het al; geen verstand van auto's ( ben ik nu een beetje aan het upgraden). Wat zijn keuzes die voldoen. Benzine/ hybride zou wel een voorkeur zijn

Is een Toyota verso een optie, maar deze is er niet als hybride, de Toyota prius plus wel

Maar de verso s heeft toch verschuifbare achterbank? Mischien kun je de achterbank op een bepaalde stand zetten dat die nog even mee kan. De verso s is een betrouwbare topper

De achterbank is een mogelijke optie. Heb er wel naar gekeken. Met 1 kleinkind gaat het goed met 2 niet meer. Dit komt ongeveer 1x per maand voor. Blijft lastig.
Ook merk ik nu dat de rollator van mijn moeders een probleempje begint te worden.
Prius kan ik eens naar kijken

Zonder een idee van het budget en het +/- kilometrage dat er gemaakt wordt is het lastig om iets voor te stellen.
Verder nog dingen om aan te denken : handgeschakeld of automaat, trekhaak? ( trekgewicht ), hoge zit Ja of Nee, vaak veel passagiers of juist niet en vaak alleen veel bagage etc.

Ik zou hem graag ietsjes groter willen. Kan ik alles wat makkelijker meenemen en hoef dan niet te puzzelen hoe alles mee moet.
12-14000

Aangezien je bekend bent met Toyota misschien zoiets als onderstaand?
Heeft niet de hoge zit, wel Automaat, trekhaak en voldoende bagageruimte

https://www.autowereld.nl/toyota/auris-touring-sports/1-8-hybrid-lease-34448436/details.html?_ga=GA1.2.346816898.1591120700

Toyota Auris Touring Sports - 1.8 Hybrid Lease
2016, Hybride, Automaat, Combi, Bruin
€ 14.900
112.920 km

Anders inderdaad een Prius al zal je dan wel inleveren op bagageruimte en heb je nog steeds niet echt een hoge zit.

Een Toyota C-HR heeft wel weer de hoge zit maar wellicht een te kleine kofferbak ( en wellicht weinig/geen aanbod binnen budget )

jan 5597499 zei:
De achterbank is een mogelijke optie? Heb er wel naar gekeken. Met 1 kleinkind gaat het goed met 2 niet meer. Dit komt ongeveer 1x per maand voor. Blijft lastig.
Ook merk ik nu dat de rollator van mijn moeders een probleempje begint te worden.
Prius kan ik eens naar kijken

En is de achterbank in delen verschuifbaar of alleen in zijn geheel.

Maar is de gewone verso nog een optie. Die is er zelfs als 7 zitter. Wel gaan voor de generatie vanaf 2009 op de markt kwam die heeft namelijk een cvt automaat en de uitvoering die in 2009 verdween laten staan, want die heeft een half automaat

Honda FR-V is ook nog een goede betrouwbare aparte MPV met 3 bij 3 zitplaats-opstelling. Of een Mazda 5?

Terug
Bovenaan